boeken zijn verbodenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:24 schreef LuQas het volgende:
Zijn boeken eigenlijk verboden? Ik zou een hele stapel boeken die ik altijd al had willen lezen het huis in meenemen.
Ik zou het niet weten. Ik kom niet in treinenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom kwam er gisteren een niet-conducteur in een rood jasje vragen oftie mocht zien wat voor vervoersbewijs ik had?
Laten we het hopen!!quote:
Dan zou ik dat hier niet zeggen hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:33 schreef arneaux het volgende:
Opa, dus vroeger, dus oorlog, dus joden. Treinen. Ach.
Sorry, vergetenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen PI?![]()
Nou Scan, bedankt voor deze les. Ik dacht inderdaad dat er alléén maar conducteurs bij de NS werkten.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dan zou ik dat hier niet zeggen hoor![]()
En Janine reageert opgefokt alsof hij haar persoonlijk aanvalt op iets wat onzin is...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef Debbus het volgende:
Wat nou, dat die jongen een beetje zuinig is op de spullen...
Heb je ze gemist ?quote:
Ach, en die tuin komt toch wel dus daar maak ik me niet druk om. Zei Hilde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen voelt zich ook wat ontheemd al. Marcel: Ja, dit wordt ook versterkt door het gebrek aan een tuin.... Ook Marlies mist het erg. Hilde mist het echt niet.
gewoon een raar onzeker mens.. kan totaal niets hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Janine reageert opgefokt alsof hij haar persoonlijk aanvalt op iets wat onzin is...
Ze denkt echt dat ze zelf geweldig isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Janine heeft het over 'wat een goed begin van de dag...god damn.' 'Het maakt niet uit wat ik doe, er is altijd wat en hij moet ophouden!'Wat een overdreven tering trut.
ok... sorryquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Duh. Ik zeg toch ook dat een ongelukkige uitspraak is, niet dát het zo is.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Janine heeft het over 'wat een goed begin van de dag...god damn.' 'Het maakt niet uit wat ik doe, er is altijd wat en hij moet ophouden!'Wat een overdreven tering trut.
Het zij je vergeven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:37 schreef JufJoop het volgende:
[..]
ok... sorry![]()
Ik heb net gewerkt... mijn hersenen werken op dit moment nog maar voor 10% max... en het lezen van berichtjes én kijken naar streams tegelijk vergt al veel hersenactiviteit![]()
dat zou mooi zijn ja.. ik wil haar wel is echt ff zien ontploffen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:37 schreef Debbus het volgende:
Als Tijn slim is geeft ie Janine het laatste zetje
Ze zegt nu dat haar moeder trots op haar zou zijn omdat ze zo gereageerd heeftquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:37 schreef Kinga het volgende:
Waarom is Janine nou weer opgefokt...slaat echt nergens op...Meid je zit er nou eenmaal met 15 man, wereld draait niet om jou!
En volgens mij kan Tijn in zo'n geval een rustige koele kikker blijven en dan Janine tieren en krijsenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:38 schreef rubstar het volgende:
dat zou mooi zijn ja.. ik wil haar wel is echt ff zien ontploffen..
Daarom vind ik Tijn ook zo lachen, hij kan dingen zo droog brengenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En volgens mij kan Tijn in zo'n geval een rustige koele kikker blijven en dan Janine tieren en krijsen
je weet ook dat je dan de mooiste opmerkingen van Tijn krijgt te horen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En volgens mij kan Tijn in zo'n geval een rustige koele kikker blijven en dan Janine tieren en krijsen
Dat denk ik ook wel inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op die manier weet Janine onmiddelijk Janine weer tot het middelpunt te maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Snap ik wel. Iedereen eet maar wanneer ie wil zonder op anderen te wachten en niemand weet of het ontbijt of lunch of brunch is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:39 schreef arneaux het volgende:
Zusje :"Ik raak een beetje in de war van het eten en drinken enzoooo."
Ik zou ook niet 4 uur gaan zitten wachten op andere mensen die in bed liggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snap ik wel. Iedereen eet maar wanneer ie wil zonder op anderen te wachten en niemand weet of het ontbijt of lunch of brunch is.
Misschien een ideetje voor een pollquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het niet lang meer, heb wel zin in wat actie![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet nee. Het verwondert me dat hij nog even bij de politie heeft gezeten. Hoewel... eigenlijk verwondert me dat niet.
De politie heeft een heeele strenge selectiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:44 schreef demins het volgende:
[..]
Als je geen last hebt van dwerggroei en je bent te stom voor de mavo, mag je bij de politie!![]()
Helpt toch niets. blijft een rotkop...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:48 schreef Tamaartje het volgende:
haha Hilde gaat idd de wenkbrauwen van E10 epileren
Een maskertje, epileren, met een "buitenlander" in bad...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:48 schreef Tamaartje het volgende:
haha Hilde gaat idd de wenkbrauwen van E10 epileren
Die lachen zich helemaal de *piep*quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:49 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Een maskertje, epileren, met een "buitenlander" in bad...
Ik wil de reactie van zijn maten wel eens zien![]()
Ja. Een daarvan is dat je niet te slim mag zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:46 schreef JufJoop het volgende:
[..]
De politie heeft een heeele strenge selectie![]()
Lolbroek...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Een daarvan is dat je niet te slim mag zijn.
Hilde heeft een haar fobie.. zit ook bij iedereen okselhaar ed weg te scheren..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef Taz10 het volgende:
[afbeelding]
s dit ff beter zegt hilde nog![]()
Jep, ikkequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:59 schreef Tamaartje het volgende:
mijn streams haperen regelmatig, nog meer mensen last van?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:00 schreef kukeleku het volgende:
Janine en Sabine hadden vroeger dezelfde vriendenclub ....schattig![]()
Janine noemde het "de a-sociale club"...zo typerentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
kan het me haast niet voorstellen..
Dat maakt hem wel zo leuk jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:01 schreef JufJoop het volgende:
Wel stom dat Tijn de enige is die tegen Janine in gaat, terwijl een hoop het met hem eens zijn...
Monique heeft het ook al tegen Janine gezegd dat ze het met Tijn eens was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:01 schreef JufJoop het volgende:
Wel stom dat Tijn de enige is die tegen Janine in gaat, terwijl een hoop het met hem eens zijn...
Dat heb ik ff gemist...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:02 schreef Debbus het volgende:
[..]
Monique heeft het ook al tegen Janine gezegd dat ze het met Tijn eens was.
hehe zelfde naam én zelfde gedachtequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:02 schreef Taz10 het volgende:
[afbeelding]
dit is toch wel een ongelooflijk lekker ding.
als ik haar zo zie dan zie ik steeds die cap voor me uit de badkamer met die ongelooflijk lekkere stevige tieten![]()
[afbeelding]
tijntje in gesprek met pappa.
Janine heeft al voldoende angst ingeboezemd bij alle bewoners.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:01 schreef JufJoop het volgende:
Zal wel een sponsor zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:05 schreef Debbus het volgende:
De zonnebank is van Philips...
Dat mag blijkbaar weer wel
Maar de grap van Semih is wel weer goede reclamequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:07 schreef Debbus het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel moeite iedereen heeft met dat apparaat, dan is het geen goede reclame
Zeittie?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:08 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar de grap van Semih is wel weer goede reclame![]()
Leuk voor die Melvin om te horenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
Wat komt Janine toch onvolwassen over.
De zusjes en Janine kennen sommige dezelfde mensen.
Iedereen is het er over eens dat Melvin lelijk is
Wat voor grap maakte Semih?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |