15 nummers dus.. mosh pit voor een grunge nummer, sing a long voor een singalong nummer en verder dus nog talk, solo en smoke voor we beginnen en fireworks aan het einde...quote:1 Fill the stage with smoke Edit Up Down Delete
2 Enter stage - start performance Edit Up Down Delete
3 Play Falador Edit Up Down Delete
4 Play Silver Bullet Edit Up Down Delete
5 Make the crowd sing along Edit Up Down Delete
6 Play Hey! Breezersletje... Edit Up Down Delete
7 Play A Few Friends of Mine Edit Up Down Delete
8 Play Doe de dibididoe! Edit Up Down Delete
9 Talk to the crowd Edit Up Down Delete
10 Play Hand in hand kameraden! Edit Up Down Delete
11 Play Ze dacht dat ik gek was Edit Up Down Delete
12 Play Balkenende Blues Edit Up Down Delete
13 Play Watch Edit Up Down Delete
14 Play Aladem Sagratia Edit Up Down Delete
15 Play Can You Dig This? Edit Up Down Delete
16 Play Arriving Somewhere But Not Here Edit Up Down Delete
17 Perform an instrumental solo Edit Up Down Delete
18 Play Red Light District Edit Up Down Delete
19 Play You become Edit Up Down Delete
20 Set up Mosh Pit in audience Edit Up Down Delete
21 Play Hookers On Every Corner Edit Up Down Delete
22 Set off fireworks on stage Edit Up Down Delete
23 Leave stage and finish concert Edit Up Down Delete
Wanneer zien we hoe goed hij is?quote:Released my first album
We released the long expected record "Run and Hide".
5* is toch de max? dan lijkt me 3* heel aardig, heb je al wat cd's verkocht ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:18 schreef maniack28 het volgende:
Single en album allebei 3*.. Is dat goed?![]()
Ow ja.. de flu is nieuw... je health gaat heel erg naar beneden, weet alleen niet of je er iets aan kan doen. Probeer het newbieforum even onder community en dan forumquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:38 schreef komrad het volgende:
[..]
5* is toch de max? dan lijkt me 3* heel aardig, heb je al wat cd's verkocht ook?
Ik heb trouwens de flu, moet ik daar iets aan doen of gaat dat vanzelf weer over??
Dus... niet meer interactenquote:If your health is green use the gym option.
If it's about half way or below use the rest option.
Don't interact with anyone. You should be fine in about 3 days.
You can get a herbal remedy from someone who has the skills. Not sure about a cure but I think that's possible but hard to get.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:41 schreef DeHovenier het volgende:
3 sterren vind ik eigenlijk te weinig
sinds ik doorheb dat ik het heb ben ik maar naar huis gegaan. Trouwens wat voor rating moet ene song ongeveer hebben voordat het zin heeft om te gaan recorden?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef BlackRebel het volgende:
wow, 3 sterren is goed hoor... jullie zijn echt goed op weg, de meeste groepen rond jullie ranking hebben nog niet eens een single, laat staan een drie sterren-review..
de sales zijn overigens altijd op woensdag, dus daar moeten jullie nog even op wachten..
en wat betreft de flu, dat valt allemaal heel erg mee.. ik merkte het nauwelijks toen ik het had, en was er ook weer zo van af... niet interacten is wel zo sociaal, maar medicijnen ofzo heb je eerder nodig voor serieuzere ziektes denk ik, zoals cholera en tyfus..
dat snap ik maar je moet toch wel een bepaald niveau hebben voordat het enigzins gaat werken, evenals dat ik aanneem dat je ook wat skills moet hebben zoals het bespelen van het instrument en een bepaalde vaardigheid in recorden?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef maniack28 het volgende:
@Komrad: Je kan ook al recorden als ze nog wat minder goed zijn hoor... alleen je verkoopt gewoon minder.
@Rebel: Hoe groot moet/kan de albumcover zijn?
Recorden kan evt. ook met iemand anders zn recordskills. Die persoon moet dan wel aanwezig zijn in de studioquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:32 schreef komrad het volgende:
[..]
dat snap ik maar je moet toch wel een bepaald niveau hebben voordat het enigzins gaat werken, evenals dat ik aanneem dat je ook wat skills moet hebben zoals het bespelen van het instrument en een bepaalde vaardigheid in recorden?
dat heb ik inmiddels al door, ik heb mijn IQ wat geboost om straks wat sneller skills te kunnen leren, voor de rest gaat alles in musical skills, waarom hebben mijn instrumentale nummers trouwens ook vocals nodigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Recorden kan evt. ook met iemand anders zn recordskills. Die persoon moet dan wel aanwezig zijn in de studioJe wilt saxafonist worden.. dus ik zou eerst je skills daarin doen:
Basic Woodwind Instruments 1 234 ¤
heb je volgens mij eerst nodig en daarna: Play the Saxophone 999 ¤
In de tussentijd dus gewoon veel punten in je musical skills stoppen
ja weet ik, maar ik ben nogal ongeduldig met dit soort dingenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:36 schreef BlackRebel het volgende:
190x190 pixels
en komrad, of mag ik nu katja zeggen
je moet gewoon een aantal nummers schrijven, en als je er een aantal hebt dan record je de beste twee en die zet je dan op een single... tegen die tijd ben je zover dat je wat meer skills hebt ofzo, en dan worden de nummers ook beter...
het feit of de single verkoopt hangt niet alleen af van de kwaliteit van het nummer maar ook of je fame in andere landen hebt..
die single moet echter niet je prioriteit zijn nu, eerst zou ik de opdrachten van moeders uitvoeren, en dan als je die zo'n beetje hebt allemaal heb je ook tijd en geld om wat te skillen..
Heb je een link?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:45 schreef BlackRebel het volgende:
cool.. echt een cowards-cover...
(ik mis alleen nog het excelsior-logo)
Wat moet er anders aan danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef DeHovenier het volgende:
Mooi ding, alleen het lettertype moet anders.
ik heb hem al in mijn collectie zittenquote:Bought cd album for 15 ¤.
Waarom? Dan haal je juist het effect van de diepte van het plaatje weg... ik wil het wel doen voor je, maar het ziet er niet uit...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:12 schreef DeHovenier het volgende:
Mss kan je 'The Cowards' linksboven in de hoek doen en dan 'Run and Hide' net eronder, meer naar rechts. En dan het loggo van E.Recordings gewoon onderaan?
Doe maar en laat het zien hier, en dan beslissen wequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waarom? Dan haal je juist het effect van de diepte van het plaatje weg... ik wil het wel doen voor je, maar het ziet er niet uit...
Ik vind hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef maniack28 het volgende:
Ik hou hem gewoon zo hoor.. ik vinnut lettertype wel mooi
[afbeelding][afbeelding]
Waar doen we hem op? Star Quality of ambition? Repertoire zit al bijna vol dus dat is zondequote:You've rightfully earned a power boost:
SQ gaat zeker de kwaliteit van de songs vooruit, en ambition is ??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Sautor het volgende:
Waar doen we hem op? Star Quality of ambition? Repertoire zit al bijna vol dus dat is zonde
ok, maar waarom is het dan niet learn from master/mistress, aangezien ik het toch van een persoon leer?? Nou ja het zal welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef BlackRebel het volgende:
je hebt nu het boek gelezen.. je moet er nu nog uit studeren, dat kan door je prioriteit op imrpove skill te zetten en het rondje aan te vinken...
en dan maar wachten
Volgens mij is star quality de kwailiteit van je eigen karakter, dus dat groene balkje onder je mood/health Ambition heeft volgens mij iets met shows te maken, die worden daar beter van...Denk dat het tweede het verstandigst is, maar daar wacht ik wel ff mee, en release hem vlak voor de fok competitiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
SQ gaat zeker de kwaliteit van de songs vooruit, en ambition is ??
Het logo van excelsior te groot, voor de rest is ie okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef maniack28 het volgende:
Sorry, ik vind het nog steeds niks.. wat vind jij Sautor:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:31 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het logo van excelsior te groot, voor de rest is ie ok
Je mag hem ook zo geven hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De eerste was beterIk pas het wel aan... nu geen zin meer, vanavond krijg je de goeie versie
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef maniack28 het volgende:
Dan halen we bij deze het logo weg
[afbeelding]
De rest doe ik later
Shows geven, als je je shows een beetje plant (liefst een week van tevoren) kan je daar veel geld mee verdienen. (Ook maar eens show per week geven)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef got.rice het volgende:
hoe kom je in hemelsnaam aan geld? ik doe nu busking maar dat levert niet zoveel op en ik wil graag een boek kopen om leren gitaar te spelen en een acoustische gitaar kopen maar beiden is zowat rond de 2000+ Euro en ik verdien maar 30+ Euro per keer? en salarisje is 900 dollar per week :| iemand tips??
Je mag ze toevoegenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
![]()
Moet ik ze allbei toevoegen of wou je er nog wat aan veranderen?
handig!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Shows geven, als je je shows een beetje plant (liefst een week van tevoren) kan je daar veel geld mee verdienen. (Ook maar eens show per week geven)
Busken verdien je inderdaad niet zo heel veel mee, maar als je 2 weken je salaris afwacht en een paar keer buskt, en shows geeft (en dan later geld verschuift van de artiest -> character) zit je zo aan 2000 euro..
Donequote:
Max heeft ook een huisje hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:31 schreef Sautor het volgende:
[..]
Done
Als jullie ook meekomen, dan kunnen we daar ook nog wat jammen, en jullie (robbie in ieder geval) heeft in parijs een huisje dus over een hotel hoeven we ons niet druk te maken
Jammen is je nummer oefenen in feite, en een show is een optreden voor publiek. Met optredens krijg je fame, en naar mate je bekender wordt komen er meer mensen..Als je ongeveer 100 mensen trekt voor een optreden verdien je zo'n 500 euro (als ticketprijs 10 euro is). Dus als je je concert een week van te voren plant, langer mag natuurlijk altijd, korter niet, zullen mensen meer tijd hebben om een kaartje te komen en zullen er dus meer komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:27 schreef got.rice het volgende:
[..]
handig!maar in feite zit het grote geld dus in shows? en wat is het verschil tussen een jam en een show?
Dat zei ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Jammen is je nummer oefenen in feite, en een show is een optreden voor publiek. Met optredens krijg je fame, en naar mate je bekender wordt komen er meer mensen..Als je ongeveer 100 mensen trekt voor een optreden verdien je zo'n 500 euro (als ticketprijs 10 euro is). Dus als je je concert een week van te voren plant, langer mag natuurlijk altijd, korter niet, zullen mensen meer tijd hebben om een kaartje te komen en zullen er dus meer komen.
Het geld zit niet in de shows, voor een beginnende artiest wel ja. Later, als je singles / albums produceert / op de radio komt etc, dat zal veeel meer geld opleveren dan een optreden. Maar dat is een hele lange weg
Dames, wat doen wij?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:37 schreef BlackRebel het volgende:
zo, onze nieuwe tourschema is bekend gemaakt... de start is met fokpop!!
jullie zijn overigens welkom om mee te reizen, ik heb ontdekt dat als je mij followt je automatisch met ons meelift in de bus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |