abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:59:20 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_41194318
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef jessie het volgende:
Ah dan heeft ze vast op zitten scheppen over hem, superlief!!!

Ja via msn geweldige streams echt super! Nog niet 1 hapering gehad.
Je moet dan talpa@talpamedia.nl toevoegen
Dan tv tegen hem zeggen
Dan accepteren om tv te kijken en dan kan je kiezen wat je kijkt.
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:57 schreef moussy het volgende:
Bij mij doet ie het, maar ik kijk graag naar alle streams te gelijk

Wij hebben weer wat stoms, sinds gisteravond gaat er een rookmelderding af bij de achterburen, er doet niemand open of zo. Wij dachten dat die jongen gewoon niet thuis was, tot we er aan dachten dat je ook van die jengel dingen hebt die reageren op koolmonoxide en zo (ik moest meteen aan die oldbie fokker denken ) dus we hebben de politie maar ingeschakeld
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_41194512
Jeutje Mous.. Misschien is dat ding wel kapot maar better safe than sorry
Saartje
pi_41194598
Ik kijk het liefst ook alle streams te gelijk, maar de laptop van de baas heeft geen videokaart die ze alle 4 aan kan.
Dan krijg ik 4 beelden in 1, dus deze via msn vind ik wel fijn, kan tenminste kijken Als Rick achter de pc weg is pik ik die gelijk in om ze alle 4 aan te zetten.
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:12:25 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_41194628
Het culinaire team Dummy en Co staat voor u klaar voor alle versnaperingen

zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:13:24 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_41194651
pfff... BB... nee, daar kan ik na de eerste keer toen niet meer naar kijken, vind het eigenlijk heel saai. Maar dat via MSN hebben ze grappig gedaan

Nou, hier ligt de schutting eruit morgen nog de tegels eruit en dan kunnen ze dinsdag aan de slag met de fundering. best spannend allemaal. Ow wat lijkt het mer heerlijk dat ik niet meer steeds 2 trappen op hoef voor de was
stormy waters...
sailin'
pi_41194722
Mag ik er wel bij komen zitten als ik niet naar BB kijk... (beetje tvp hehe).
Fake it till you make it...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:40:27 #7
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41195246
Daar krijg je vast veel fooien mee Mouss
Hopelijk is er niets aan de hand bij de achterburen.

BB nooit gevolgt en dat gaat ook dit jaar weer geen kans hebben hier
pi_41195541
Mous, dat ziet er goed uit
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:07:21 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_41195858
Ik heb ook nog een foto dat Peet in een mannenschort staat en mn zwagertje in een vrouwenschort en Peet zo in zn kruis grijpt

Straks komt er een vakantie/verjaardagspammetje aan in het fototopic, alleen wil het bewerken en verkleinen niet zo lukken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:27:25 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41202476
Mous

Ik wil best op het bankje maar hoef ik alsjeblieft geen BB te kijken?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:33:02 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41204492
Mous

Ik ga op het bankje naast Rewimo, die heeft tegenwoordig toch nog amper ruimte nodig , want van mij hoeft dat BB dit jaar ook niet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:56:32 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41205161
*klein stukje opschuift*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:57:34 #13
103793 kozakken
Living the life
pi_41205188
Ik ga dit jaar niet zozeer voor BB, maar wel voor Dancing on Ice!
Leuk!!
-heb trouwens besloten vandaag voor het eerst weer eens een lekkere borrel tot me te nemen. Oh dilemma's Rode wodka, grand marnier, martini of toch maar weer iets anders.. -
pi_41205443
Pfff op de nieuwe muis zit een knopje en dan ga je ineens weer een page terug.
Heb geen zin meer in t uitgebreide verhaal.

Mous schitterende foto!!!!!

Maar goed de foto's

Met Jans wezen winkelen

Ze heeft 2 paar laarzen

En 1 paar lakschoentjes (foto daarvan volgt morgen wel ofzo) En ik hoef natuurlijk niet te vertellen dat Bo ze ook wil. Ze kreeg het zelfs voor elkaar om haar voet erin te wringen. Ze passen mam zit echt lekker hoor

En een hoopie kleren (foto volgt ook nog wel een keer)
Een tajse een haarband en wat sieraden erbij (h en m)

Nieuwe laarzen

Nieuwe haarband en ketting (die je niet ziet) en armband

Andere nieuwe laarzen

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:10:43 #15
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41205511
Ah Jessie lekker wezen winkelen Jolie is deze week ook erg verwend met nieuwe kleren. Leuk hoor. Ben benieuwd naar de lakschoentjes.
pi_41205628
O ze zijn vreselijk hoor Een klein hakje, zwart. Maar ze zag ze en zei ohhh mama die vind ik mooi, hakkuh
(en aangezien ik vroeger altijd lakschoentjes wilde en alleen maar roets schoen kreeg begreep ik dr wel )
Ze mag ze alleen aan met feestjes hoor, zijn geen echte lekkere speelschoenen.
Alleen emt feestjes he mama ik ben bijna jarig en dan heb ik een feestje

Ik zag in t fototopic al zo'n leuk setje van Jolie inderdaad luchtbel.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:22:05 #17
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41205794
Ah nou dat is toch gewoon leuk lekker laten tutten toch.
Die rok is inderdaad ook nieuw Hema (met hebbes sticker 70% korting ) en ze heeft zo'n leuke broek gehad van H&M met drie van die stroken moet eigenlijk 3/4 zitten denk ik maar ik heb grote maat gekocht zodat ie eerst lang is. Van de week hebben we haar kast opgeruimd, bijna alle broeken waren te kort namelijk. En ook een haarband (die ik ben kwijtgeraakt jaaa jaaa en nu heeft ze hem weer nieuw gehad van mijn vriend) toevallig verschikkelijk ding weer maar ze vindt hem zelf geweldig.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:24:36 #18
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41205865
Oh en vanmorgen ging ze kijken of haar schoenen nog in de gang stonden 'deez zijn van Jolie echt toch he mama' 'mag ech hebben' 'dank u mama' met een kus
pi_41205943
O geweldig luchtbel. De haarband lijkt wel dezelfde in een andere kleur.
Ik heb vandaag bij h en m voor Jans heeft ook een 3kwart broek gekocht. Een bruine rib met een bruinkantachtig strookje aan de odnerkant. Helemaal leuk met die laarzen dan.
Die rok met 70 procent korting is leuk zeg. Zulke leuke dingen hangen hier niet meer met korting!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:31:53 #20
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41206057
Zelfde broek weer dan denk ik Jessie. Deze? Grappig want die broek die Janneke aan heeft, die heeft Jolie ook. Maar die heb ik ook lang gekocht toen. Nu zit ie kort.
De haarband is van Zara. Rok was ook een eenling hier hoor. Zat ook een vlek in dus dat zal de reden wel zijn. Maar hij zit nu in de was en ik zie wel of het eruit gaat. Het leek niet echt iets gewoon smoezelig. Hier zijn de leuke dingen ook vaak al weg. Bij mijn oma bij de Hema hebben ze ook altijd leuke mailloos van vorige collecties met korting enzo en rompertjes soms. Dat is hier echt nooit.
pi_41206145
Hahahahaha ja die !!!!!!
En daar heb ik een truitje opgekocht met het stofje van de haarband en dan dat roze poezending en nog 1 met een krote mouw.
Ik heb hem wel al als 3 kwart gekocht, wel maat 110.Dus wel ietsie langer als die hoort. Ik denk dat die groter te wijd zou zitten, ook al heb je elastiek in de taille. Welke maat heb jij ervan?
Ze hadden verder weinig leuke jurken (daar ging ik eigenlijk voor)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41206177
O en die spijkerbroek van Jans was ook een stuk langer. Ze groeit hard ineens.
Dr schoenen zijn nu maat 27 Ook 26 zou ze ook nog passen, maar dan echt net aan. Dat vind ik dan ook weer zonde. Als ze dan straks de laarzen echt nodig heeft past ze ze al niet meer.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:44:05 #23
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41206353
Hiehie veel heb je! Jolie heeft ook die broek in maat 110. Elastiek heb ik strak gezet. En ook met alleen onderbroek gepast thuis aangezien het best goed gaat met plassen enzo. Zal me niet gebeuren dat het dadelijk helemaal goed gaat en ze d'r broeken niet meer past. Maar toen ik er wat op elkaar hield zag je echt nauwelijks verschil in breedte van de taille of de lengte van het bovenste gedeelte vond ik. Alleen in de pijp. En soms verschilt het ook niets, ze doen maar wat vaak eigenlijk volgens mij. Jurken heb ik niet naar gekeken. Lekker he soms wat kopen. Nu ik meer geld verdien kan het soms ook. Hoewel vaak helemaal niet doe gewoon, ze krijgt vaak dingetjes enzo en ik denk vaak ook wel na voor ik uitgeef, heel erg soms nog steeds. Maar ik vind het wel lekker dat het gewoon kan, iets leuks uitkiezen voor mijn dochter. Als we daar eens zin in hebben.
pi_41206428
O dat kan ik me helemaal voorstellen luchtbel.
Ik koop sommige dingen 2ehands. Ik krijg dingen van het buurmeisje. Jans kan vaak dingen aan van Bo, maar iets nieuw kopen wat ze ook nog zelf kunnen uitzoeken (in grote lijn dan) is ook zo leuk!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:55:32 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41206685
Ja ik vind dat ook hoor. En nu waren er echt gewoon bijna geen broeken meer die goed zaten en aangezien we nog steeds alleen maar in het weekend kunnen wassen Ze kreeg laatst van iemand kleren maar die heeft echt een (nog!) wat meer tuttige smaak. Dan denk ik ooh wat moeten we hier dan mee maar het is ook zo lief eigenlijk altijd. Dat ze dan zomaar aan Jolie denkt. En dan ben ik al lang weer blij want tuttige truitjes op een spijkerbroek zien er al weer heel anders uit, plus ze knoeit en doet toch maar raak de hele dag. Het kan ook maar zo weinig schelen hoe het eruit ziet verder. Maar soms gewoon echt wat kiezen is heerlijk. Zeker als er ook nog een 'dank u mama' met een kus en een blije toet op volgt. Dan ben ik wel weer tevreden voor een maand of twee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')