Zou ik wel heel vreemd vinden. Semih en Rik komen beide uit een 'groep' waar de 'klappen vallen' zegmaar, dus discriminatie zal ze niet vreemd zijn. Dus dan zullen ze alles behalve blij zijn als er ook nog eens zo'n type in hun huis blijkt te zitten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:32 schreef intoyou het volgende:
Nee ik bedoel, iedereen denkt dat Semih en Rik er problemen mee zouden hebben dat E10 rechts is, maar misschien hebben ze dat wel helemaal niet.
misschien hebben ze er wel mee leren leven en hebben ze zo iets van 'ieder zijn eigen mening, boeiuh!'quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik wel heel vreemd vinden. Semih en Rik komen beide uit een 'groep' waar de 'klappen vallen' zegmaar, dus discriminatie zal ze niet vreemd zijn. Dus dan zullen ze alles behalve blij zijn als er ook nog eens zo'n type in hun huis blijkt te zitten.
en smakkende!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:46 schreef rubstar het volgende:
lekker meegenieten met kauwende mensen..
IEDEREEN zit er toch omdat ze hopen te winnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:43 schreef Spablauw het volgende:
Etienne: " zo ben ik wel, ik trek mijn bek open!"
"maar, weet je wat het is, er zitten hier een paar mensen om het spel te winnen!"
Ik denk, geniet er gewoon van! "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |