SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu heb je dus een rauwe aars?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:23 schreef Koewam het volgende:
Potverredomme!
Alsof ik m'n ster af en toe op een pannetje gooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu heb je dus een rauwe aars?
whehe.. mijn buuv : " jaa je hebt nog nooit zoiets zwaars als een ontgroening meegemaakt"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
ontgroeningen zijn voor mietjes
Pot verwijt ketelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:29 schreef Ruuub het volgende:
hoe was het nou? wees is eens duidelijk
Als we met zn allen over jouw avatar beginnen zijn we helemaal ver van huis, dus mond houden svpquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:30 schreef 2609 het volgende:
dit topic bevestigt maar weer het beeld dat ik van je heben dat is geen positief beeld hoor
zomgquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:04 schreef Koewam het volgende:
Echt domme mensen hier[afbeelding] Was niet van een studentenvereniging, maar gewoon intro.
Enneeee, de studentenverendiging was er wel om leden te werven, maar no way dat ik daar lid van word.
waarom doe je uberhaupt mee aan die ontgroening?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:04 schreef Koewam het volgende:
Echt domme mensen hier[afbeelding] Was niet van een studentenvereniging, maar gewoon intro.
Enneeee, de studentenverendiging was er wel om leden te werven, maar no way dat ik daar lid van word.
haha inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
En daarom noem je je topic 'Ontgroend'. Je waait wel met alle winden mee zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |