quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ben je gisteren na een goede pot voetbal lekker een frietje aan het vreten in de plaatselijke cafetaria, zit er tussen de mayo en de friet gewoon zo'n gekrulde schaamhaar![]()
![]()
![]()
Heb gelukkig wel nieuwe mayo gekregen![]()
Maar wat ik me afvroeg: Hoe komt die schaamhaar nou in de mayonaise of frituur terechtTE SMERIG
Wat denk je zelf? Die schaamhaar is nog het minst ergequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar wat ik me afvroeg: Hoe komt die schaamhaar nou in de mayonaise [...] terecht
nieuwe mayo van het huis zeg maar, moest zeker speciaal voor jou gemaakt worden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ben je gisteren na een goede pot voetbal lekker een frietje aan het vreten in de plaatselijke cafetaria, zit er tussen de mayo en de friet gewoon zo'n gekrulde schaamhaar![]()
![]()
![]()
Heb gelukkig wel nieuwe mayo gekregen![]()
Maar wat ik me afvroeg: Hoe komt die schaamhaar nou in de mayonaise of frituur terechtTE SMERIG
Ik zit maar 10 uur per dag achter de PC hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:43 schreef Dirktator het volgende:
-Sandstorm-![]()
![]()
Ongelofelijk hoe jij steeds weer nieuwe verhalen kunt verzinnen die grappig zijn, terwijl je nooit buitenkomt en alleen aan je computer vastgeplakt zit!
![]()
Je zóu het als een compliment kunnen beschouwenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:42 schreef 1DIOOT het volgende:
uhmz ze zagen jou, en hebben het expres gedaan i guess??
Het was geen schaamhaar die er verrot en weggekwijnt uitzag hoor; Hij zag er nog vers uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:10 schreef wolferl het volgende:
Nieuwe smaak?
Verbeterde receptuur![]()
Ambachtelijk bereid
Met natuurlijke extracten en olieen
hoe zeker weet je dat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Saillant detail: Het was een vrouw die de friet en mayo verzorgde![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |