Mijn zelfverzonnen woord voor die gele streepkes en heul veul van die tijdelijke verkeersborden omdat er een aantal bouwvakkerts aan de weg aan 't "werken" zijn.quote:
Heet je soms "Sire" met de achternaam?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:02 schreef Gluckskafer het volgende:
Hardrijders zijn doodrijders.
Mischien 'Spee'quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:10 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Heet je soms "Sire" met de achternaam?![]()
De regels zijn gemaakt voor den gemiddelden mensch. Ik sta daar boven, dus ik mag best harder rijden dan aangegeven staat. Mijn reactievermogen, moteriek en ruimtelijk is namelijk veel beter dan de gemiddelde persoon. Die kutregels zijn toch maar gemaakt zodat die ouwe van 60 jaar er kunnen lopen/rijden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Mischien 'Spee'
Maar gelijk heeft ie, regels zijn regels, en die zijn er niet voor niets.
Zo ook je spelling (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=motoriek)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:56 schreef benchMarc het volgende:
[..]
De regels zijn gemaakt voor den gemiddelden mensch. Ik sta daar boven, dus ik mag best harder rijden dan aangegeven staat. Mijn reactievermogen, moteriek en ruimtelijk (?? inzicht ??) is namelijk veel beter dan de gemiddelde persoon. Die kutregels zijn toch maar gemaakt zodat die ouwe (die vergeef ik je) van 60 jaar er kunnen lopen/rijden.
Zou jij t leuk vinden als er door jou kantoor 5 meter langs je desk mensen kwamen langrijden met 100 kmph?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:24 schreef Dirktator het volgende:
Tjongejongejonge...ik snap het niet. Waarom moet je op een stuk de maximumsnelheid van 30 km/h aanhouden wegens werkzaamheden (lees: er komt één keer per dag een vrachtwagen met zand aangereden) terwijl je eigenlijk ook 100 kunt rijden? Resultaat: alleen maar extra opstoppingen door n00bs die zich ook werkelijk aan die snelheid houden!
![]()
![]()
O ja, staan ze natuurlijk net vlak na die werkomleiding te flitsen. Tuig!
Op je brommer die max 27 km/h tuft op de rollerbank niks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ach gek, gewoon zo hard rijden als je wilt, wtf boeit dat nou
Verkapt "ik heb wel eens een dure boete gehad post ?"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Op je brommer die max 27 km/h tuft op de rollerbank niks.
In een auto waar je met 80 km/h een flitsboete van 580 euro thuis krijgt wel iets.
Ben jij dan soms ook zo'n mietje die voor die flitspalen keihard op zijn rem trapt? Als je graag zo hard rijdt, moet je ook zo stoer zijn om met die snelheid langs zo'n flitspaal te flitsen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:20 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
tussen amsterdam badhoevendorp en knooppunt holendrecht (ter hoogte van amstelveen) op de A9 mag je ook maar 70, omdat ze 1 extra rijstrook erbij hebben omdat de ring afgesloten is, de rijstroken zijn hierdoor vrij smal (max 2meter). Normaal mag je daar 100, en deed ik altijd 120/130 (er staan 2 flitspalen, ook als je andere kant op rijd), nu mag je dus 70 en doe ik meestal 110/120, altijd niet 50km per uur te hard! Gelukkig omdat er nu 4 banen zijn (zouden ze permanent moeten doen, maar dan breder) heb je geen slome klungels op de binnste banen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:56 schreef benchMarc het volgende:
[..]
De regels zijn gemaakt voor den gemiddelden mensch. Ik sta daar boven, dus ik mag best harder rijden dan aangegeven staat. Mijn reactievermogen, moteriek en ruimtelijk is namelijk veel beter dan de gemiddelde persoon. Die kutregels zijn toch maar gemaakt zodat die ouwe van 60 jaar er kunnen lopen/rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |