abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49190519
DAM kijk even naar het Barca met en zonder ten Cate. Denk dat een assistent zeker wel van grote invloed kan zijn.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_49190549
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
DAM kijk even naar het Barca met en zonder ten Cate. Denk dat een assistent zeker wel van grote invloed kan zijn.
Volgens mij staan ze gewoon bovenaan en komen ze dit keer wel ver in de beker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49190583
Verder is een assistent wel belangrijk maar de prijzen tellen die een assistent gewonnen heeft gaat echt helemaal nergens over.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:48:14 #254
57586 Bananenman
-----------
pi_49190619
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En ze staan dit jaar ook in de CL finale natuurlijk
pi_49190647
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef Bananenman het volgende:

[..]

En ze staan dit jaar ook in de CL finale natuurlijk
Met Ten Cate wel. Wat een held
pi_49190737
Koeman heeft ook een Spaanse titel als coach he. Die van Barça 1999.
pi_49190848
En 4 als speler.

Oh nee, die was onder de gordel :´)
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:04:35 #258
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_49191127
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En 4 als speler.

Oh nee, die was onder de gordel :´)
En 2 EC-1's....
pi_49191185
En 3 Nederlandse titels en 3 keer een kwartfinale van de CL(4 keer volgens de locica van sommige hier)

pi_49191264
Toch is Henkie beter
pi_49191312
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef DrDentz het volgende:
Toch is Henkie beter
Is af te lezen aan zijn prijzenkast
pi_49191355
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat jij de naam van zo'n legende durft aan te nemen.
pi_49191404
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat jij de naam van zo'n legende durft aan te nemen.
Probeer het eens met argumenten. Daarom zit je hier volgens mij
pi_49191413
Hij gaat nu drie x achter elkaar de titel pakken met Ajax en een Champions League
pi_49191444
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef DrDentz het volgende:
Hij gaat nu drie x achter elkaar de titel pakken met Ajax en een Champions League
Ik zou er veel geld op zetten.

Dan ben je binnen
pi_49191497
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Probeer het eens met argumenten. Daarom zit je hier volgens mij
Vorig jaar won Barca de CL en het kampioenschap met toch redelijk veel gemak en goed voetbal..

Dat is nu wel iets anders met Barca. Ook zeggen veel Barca spelers dat de invloed van Henk groot was, maar goed die zullen er wel geen verstand van hebben he?
pi_49191568
Het zou wel raar staan als ze zeggen dat het een grote flapdrol was. Maar dat is het ook niet, Henkie4Life
pi_49191711
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Vorig jaar won Barca de CL en het kampioenschap met toch redelijk veel gemak en goed voetbal..

Dat is nu wel iets anders met Barca. Ook zeggen veel Barca spelers dat de invloed van Henk groot was, maar goed die zullen er wel geen verstand van hebben he?
En dat jaar ervoor werden ze ook in de 1/8ste finales eruit geknikkerd. Er zijn wel meerdere factoren die bepalen hoe ver je komt in de CL.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49191712
quote:

[..]

Zal allemaal best maar het is was een assistent(had ie beter ook kunnen blijven)

Een goede assistent is nog een goede hoofdtrainer, maar ik heb zo´n vermoeden dat ik meer kans heb bij een boom want die eikenhouten balk voor je kop krijg ik toch niet weg
pi_49191794
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

En dat jaar ervoor werden ze ook in de 1/8ste finales eruit geknikkerd. Er zijn wel meerdere factoren die bepalen hoe ver je komt in de CL.
Toen had Henk nog niet lang genoeg kunnen bouwen aan het elftal
pi_49193723
Ten Cate heeft alleen de beker gewonnen en dat had Blind ook wel weer gedaan als hij nog een jaar was gebleven.

Ten Cate speelde wel geen CL dit jaar.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:29:21 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49194038
We moeten Henk niet groter maken dan dat hij is. Het is gewoon een goede coach. Niet meer, niet minder. Hetzelfde geldt voor Danny Blind en Ronald Koeman en ongetwijfeld ook voor Erwin.

Henk lijkt me alleen wat fijner in de omgang, wat meer goodwill kwekend in een groep. Iets wat bij die andere coaches ontbreekt. Misschien heeft Erwin het wat, maar die heeft niet de autoriteit die Te Cate lijkt te hebben.

De enige topcoach in Nederland is Van Gaal.
pi_49194054
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:45 schreef Messenga het volgende:

[..]

Je wint de CL als team hoor, niet als enkel de coach.

Mierenneuker.
Normaal kan het niemand schelen wie de assistent -trainer is en nu omdat Ten Cate dat was van barca ( waar veel fokkertjes fan van zijn en hij is Ajax coach ) dan mag hij zich ook de CL zege aanrekenen ?

Ik vind toch van niet.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:32:10 #274
68638 Zwansen
pi_49194130
quote:

[..]

Ach, kom op. Dat zegt toch elke speler over zijn assistent?
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:33:04 #275
68638 Zwansen
pi_49194168
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:29 schreef twi het volgende:
We moeten Henk niet groter maken dan dat hij is. Het is gewoon een goede coach. Niet meer, niet minder. Hetzelfde geldt voor Danny Blind en Ronald Koeman en ongetwijfeld ook voor Erwin.

Henk lijkt me alleen wat fijner in de omgang, wat meer goodwill kwekend in een groep. Iets wat bij die andere coaches ontbreekt. Misschien heeft Erwin het wat, maar die heeft niet de autoriteit die Te Cate lijkt te hebben.

De enige topcoach in Nederland is Van Gaal.
Hiddink ook lijkt me?
pi_49194272
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:32 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Normaal hoor je er nooits iets over, maar nu toevallig wel omdat hij bij een club heeft gezeten die erg populair is.
En nu bij Ajax zit toevallig de club met de grootste fan base

Denk dat Ten Cate zichzelf vaak in de vingers heeft gesneden dit jaar en niets bijzonders hefet laten zien.
Ook vaak in de media was hij slap.

Winnen met 5-0 en dan het dan nog niet goed vinden.
Vaak kwam na zo 'n overwinning en commentaar van hem wel punt verlies.
pi_49195912
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:32 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Niet als ze hem haten ofzo hoor
pi_49204858
Ten Cate± ´Het lag aan de KNVB die ons maar 3 dagen rust gaf en Heerenveen 10´
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:28:59 #279
68638 Zwansen
pi_49204952
Fantastische prestatie om na zo'n zware historische veldslag in zo'n korte tijd je dreamteam weer aan het swingen te krijgen om maar 1 goal tegen te krijgen tegen het altijd lastige Heerenveen en zelfs Alves van scoren te onthouden.

pi_49205061
Zijn achternaam veranderen in Henk ´excuusneger´ Ten Cate?
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:32:55 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49205149
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:33 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hiddink ook lijkt me?
Hiddink is niet in Nederland actief Wat dat betreft vergeet ik Beenhakker trouwens, da's ook een topcoach. Hiddink en Beenhakker lijken volgens mij wel op elkaar.

Als Ten Cate zo blijft doorpielen met z'n lange ballen hotse knotsen klotevoetbal dan mag 'ie oprotten. Hij speelt in 2 cruciale wedstrijden op zo'n laffe kutmanier. Je wint met enig fortuin tussenin nog een keer de beker. Henk heeft het een hele tijd zo goed gedaan, waarom dan nu ineens weer dat verkrampte kutvoetbal?
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:35:57 #282
68638 Zwansen
pi_49205307
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef twi het volgende:

[..]

Hiddink is niet in Nederland actief Wat dat betreft vergeet ik Beenhakker trouwens, da's ook een topcoach. Hiddink en Beenhakker lijken volgens mij wel op elkaar.

Als Ten Cate zo blijft doorpielen met z'n lange ballen hotse knotsen klotevoetbal dan mag 'ie oprotten. Hij speelt in 2 cruciale wedstrijden op zo'n laffe kutmanier. Je wint met enig fortuin tussenin nog een keer de beker. Henk heeft het een hele tijd zo goed gedaan, waarom dan nu ineens weer dat verkrampte kutvoetbal?
Blind en Erwin koeman ook niet meer...

Maar ik snap wat je bedoelt.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:41:53 #283
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_49205595
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate± ´Het lag aan de KNVB die ons maar 3 dagen rust gaf en Heerenveen 10´
Hij heeft wel een punt, of allebei 10 dagen of allebei 3 en niet een ploeg benadelen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_49205725
Weer een belangrijke wedstrijd verloren overigens.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:44:59 #285
125053 stefmans
pi_49205767
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weer een belangrijke wedstrijd verloren overigens.
Tel je nu maar niet rijk word gewoon 2-0 in de ArenA.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_49205770
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:41 schreef stefmans het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt, of allebei 10 dagen of allebei 3 en niet een ploeg benadelen.
Of de bekerfinale niet spelen

Huilie
pi_49205808
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef stefmans het volgende:

[..]

Tel je nu maar niet rijk word gewoon 2-0 in de ArenA.
Dan blijft het nog steeds een belangrijke wedstrijd die verloren gaat
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:46:25 #288
125053 stefmans
pi_49205838
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of de bekerfinale niet spelen

Huilie
Ach rot toch op man
pi_49206036
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ach rot toch op man
Zijn de argument weer eens op?
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:51:36 #290
125053 stefmans
pi_49206147
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zijn de argument weer eens op?
Moet ik die gaan gebruiken om jou iets duidelijk te maken wat je toch niet gaat begrijpen?
  Trouwste user 2022 woensdag 9 mei 2007 @ 23:09:23 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_49207010
Wat een gezeik hier. 5-0 zondag en hij gaat op de schouders. Van Jaap niet op die van Wesley.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49207503
Worden toch spannende dagen voor Ten Cate; wint Ajax niet van Heerenveen dan is het toch zeker einde oefening. Zeer opvallend dat de pers er nog niet van smult!
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:34:26 #293
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49208130
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef okee6 het volgende:
Worden toch spannende dagen voor Ten Cate; wint Ajax niet van Heerenveen dan is het toch zeker einde oefening. Zeer opvallend dat de pers er nog niet van smult!
Ja ik snap ook niet waarom HtC heilig lijkt te zijn.

Vandaag was ook weer een drama. Veel te laat ingrijpen
Let yourself go and enjoy the bassline...
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:36:46 #294
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_49208214
HtC zal dit seizoen niet de deur worden gewezen. Ajax kan het zich niet veroorloven om per jaargang een nieuwe trainer/coach aan te stellen.
Life is what you make it.
pi_49208903
Blind was wel geliefd, haalde ook een beker en had een veel gedisciplineerder team staan. Volgens mij heeft Ajax in zijn bestaan amper zoveel gele kaarten gehaald in een jaar als tijdens dit seizoen. En dan de uitspraken en vertoningen nog niet meegerekend.

Wat ik opvallend vind is dat Ten Cate frank en vrij mag beweren dat Ajax kampioen wordt en als het dat niet wordt, heeft niemand het er meer over. Toen Koeman in de kampioensrace een aarzeling liet vallen, bijvoorbeeld na het verlies van NEC, wie wordt daar niet stil van, werd hij meteen van alle kanten aangepakt door de pers. Natuurlijk vooral door Talpa die voorzitter en trainer met onheuse quotes tegen elkaar op zette. Dat is bij Ten Cate niet gebeurd, zou dat aan de almachtige Jack van Gelder kunnen liggen?
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:06:59 #296
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_49209335
Twijfel is voor een coach dan ook dodelijker dan een mooi blaatverhaal natuurlijk.
En ten opzichte van het spel dat Blind op de mat liet leggen is er dit jaar veel verbeterd.
Life is what you make it.
pi_49209384
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Twijfel is voor een coach dan ook dodelijker dan een mooi blaatverhaal natuurlijk.
En ten opzichte van het spel dat Blind op de mat liet leggen is er dit jaar veel verbeterd.
Pas nadat Davids kwam! En nu kon Ajax ook nog eens twee man opofferen aan Sneijder, Blind had al die luxe niet en moest bovendien een halfjaar tegen een onwillig bestuur vechten. Hij mocht geen 4-4-2 spelen om punten te sprokkelen, maar haalde toch nog een CL ticket.

Ten Cate moet dat dan tenminste kunnen evenaren, als datgene klopt wat jij zegt.
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:17:18 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49209629
Dat is niet waar, tot en met PSV thuis was het spel ook veel beter dan onder Blind. Ook tegen PSV waren wij vond ik de betere partij, maar verloren we knullig.
pi_49209812
Blind had geen Stam, dat scheelt rust. Denk je die weg, heb je weer 0-3 of 0-4.
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:38:26 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49210299
Dat is speculeren, maar Stam voegt zeker wat toe inderdaad. Die wedstrijd tegen PSV thuis onder Blind reken ik Blind ook totaal niet aan. Pijnlijk, maar als eerste wedstrijd kan je weinig van een nieuwe coach verwachten.

Zoals ik al eerder zei mist Blind de uitstraling die bij een Ajax-coach hoort. Van Gaal en Ten Cate hebben dat wel. Beiden ongeveer dezelfde uitstraling. Slechte verliezers, maar met humor en agressie. Veel mensen hebben er een bloedhekel aan, maar ik vind 't prachtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')