Ik vind dit stuk ronduit genant. Ik maak er ook uit op dat je kankerneger niet mag zeggen, maar dat tyfushond best ok isquote:Op zondag 26 november 2006 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel erg jammer worden hoevaak Ten Cate de schuld bij anderen zoekt wanneer Ajax slecht speelt. Toch wel een beetje jammer.
Verder is het de laatste paar weken niet geheel gelukkig qua formatie en wissels, met als dieptepunt de wedstrijd tegen Praag.
Jij hebt echt by far de meest irritante, nietszeggende en nietstoevoegende posts op heel VBL volgens mijquote:
Nou ja; het hoort allebeide sowieso niet. Verschil is alleen dat het niet consequent wordt aangepakt, hoeveel andere spelers hadden dit weekend nog meer rood kunnen hebben voor schelden op de scheidsrechter of tegenstanders? Genoeg.. Tyfushond vind ik minder hard dan kankerneger persoonlijk.quote:Op zondag 26 november 2006 17:23 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind dit stuk ronduit genant. Ik maak er ook uit op dat je kankerneger niet mag zeggen, maar dat tyfushond best ok is![]()
Dat wil ik juist zeggen. De ene week een rel omdat kankerneger niet mag, enkele dagen later tyfushond roepen en verontwaardigd zijn op een rode kaart. Dat is toch niet consequent, zo groot is het verschil tussen beiden niet. Daarnaast weet ik niet of het zovaak met dit soort woorden gebeurd hoor, je ziet Perez schrikken van de reactie van Sneijder.quote:Op zondag 26 november 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja; het hoort allebeide sowieso niet. Verschil is alleen dat het niet consequent wordt aangepakt, hoeveel andere spelers hadden dit weekend nog meer rood kunnen hebben voor schelden op de scheidsrechter of tegenstanders? Genoeg.. Tyfushond vind ik minder hard dan kankerneger persoonlijk.
Ten Cate is uiteraard niet helemaal achterlijk ... die doet zijn huiswerk wel.quote:Op zondag 26 november 2006 18:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee dat hebben we kunnen zien hoe goed die confrontatietechniek van Koeman werkt.
Huiswerk? Om te slagen voor een examen is dat toch helemaal niet nodig ?quote:Op zondag 26 november 2006 18:44 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ten Cate is uiteraard niet helemaal achterlijk ... die doet zijn huiswerk wel.
Hij past idd beter bij PSV dan die blaaskaak.quote:Op zondag 26 november 2006 20:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Wees maar blij met Koetjeboe inderdaad![]()
Hoeveel punten is het inmiddels? 7?quote:Op zondag 26 november 2006 20:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Wees maar blij met Koetjeboe inderdaad![]()
Heb ik je gevoelige snaar geraakt?quote:Op zondag 26 november 2006 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel punten is het inmiddels? 7?
Hoe ging het deze week in de CL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |