abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 november 2006 @ 17:23:16 #26
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43909399
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik vind het nu wel erg jammer worden hoevaak Ten Cate de schuld bij anderen zoekt wanneer Ajax slecht speelt. Toch wel een beetje jammer.

Verder is het de laatste paar weken niet geheel gelukkig qua formatie en wissels, met als dieptepunt de wedstrijd tegen Praag.
Ik vind dit stuk ronduit genant. Ik maak er ook uit op dat je kankerneger niet mag zeggen, maar dat tyfushond best ok is
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43909402
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef borisz het volgende:
HENK
Jij hebt echt by far de meest irritante, nietszeggende en nietstoevoegende posts op heel VBL volgens mij
pi_43909452
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:23 schreef XL het volgende:

[..]

Ik vind dit stuk ronduit genant. Ik maak er ook uit op dat je kankerneger niet mag zeggen, maar dat tyfushond best ok is
Nou ja; het hoort allebeide sowieso niet. Verschil is alleen dat het niet consequent wordt aangepakt, hoeveel andere spelers hadden dit weekend nog meer rood kunnen hebben voor schelden op de scheidsrechter of tegenstanders? Genoeg.. Tyfushond vind ik minder hard dan kankerneger persoonlijk.
pi_43909500
3-0

Van Sparta nog wel, die met die lamp achter de rest aanlopen..
Onder voorbehoud, weet ik alles!
Aanwezig op dit Forum sinds 21-12-2001(Mr_Opel)
Dus geen Newb..
  zondag 26 november 2006 @ 17:28:09 #30
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43909546
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nou ja; het hoort allebeide sowieso niet. Verschil is alleen dat het niet consequent wordt aangepakt, hoeveel andere spelers hadden dit weekend nog meer rood kunnen hebben voor schelden op de scheidsrechter of tegenstanders? Genoeg.. Tyfushond vind ik minder hard dan kankerneger persoonlijk.
Dat wil ik juist zeggen. De ene week een rel omdat kankerneger niet mag, enkele dagen later tyfushond roepen en verontwaardigd zijn op een rode kaart. Dat is toch niet consequent, zo groot is het verschil tussen beiden niet. Daarnaast weet ik niet of het zovaak met dit soort woorden gebeurd hoor, je ziet Perez schrikken van de reactie van Sneijder.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43910860
Nu kan je juist goed het verschil gaan zien tussen het Ajax onder Ronald Koeman en het Ajax onder Ten Cate. Koeman koos bij gedragsproblemen met de jonkies voor confrontatie, Ten Cate blaast nu een deuntje met Sneijder mee. De vraag is waar het elftal beter van wordt?

Dat Sneijder na een tumultueuze (=aandachttrekkende) wedstrijd in Praag, plus de stevige uitlating van Perez, al binnen een kwartier tegen rood aanloopt, verdient eigenlijk geen stevig steunwoord. Ten Cate vindt van wel. Zeker gezien de ontwikkelingen in Praag maakt dat je tot een minder geloofwaardig coach. Niet sterk.
pi_43911472
Nee dat hebben we kunnen zien hoe goed die confrontatietechniek van Koeman werkt.
Houd van een lijntje.
pi_43911634
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee dat hebben we kunnen zien hoe goed die confrontatietechniek van Koeman werkt.
Ten Cate is uiteraard niet helemaal achterlijk ... die doet zijn huiswerk wel.
pi_43912054
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:44 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ten Cate is uiteraard niet helemaal achterlijk ... die doet zijn huiswerk wel.
Huiswerk? Om te slagen voor een examen is dat toch helemaal niet nodig ?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_43913678
Altijd als ajax verliest ligt het aan alles behalve aan hem of het team....
pi_43913942
En hier blijkt maar weer eens wat een zieligerd het is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43914048
Schaamteloos hoe die speknek dat gedrag van Sneijder goed probeert te praten.
Blij dat ie niet voor PSV heeft gekozen Een cursus hand in eigen boezem-steken zou ie ook wel eens mogen volgen overigens.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43914126
Wees maar blij met Koetjeboe inderdaad
Houd van een lijntje.
  zondag 26 november 2006 @ 20:09:13 #39
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43914151
Ten Cate, dank je wel voor het schitterende voetbal wat Ajax brengt. Resultaten tellen inderdaad niet!
Zyggie.
pi_43914187
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij past idd beter bij PSV dan die blaaskaak.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43914191
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoeveel punten is het inmiddels? 7?

Hoe ging het deze week in de CL?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43914264
Toptrainer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43914317
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoeveel punten is het inmiddels? 7?

Hoe ging het deze week in de CL?
Heb ik je gevoelige snaar geraakt?
Houd van een lijntje.
pi_43914350
Ja
pi_44039752
Gaat lekker
  donderdag 30 november 2006 @ 22:34:48 #46
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44039988
Waar blijft het grote Henk Ten Cate moet ontslagen worden topic.

Van mij mag die nog jaren blijven, net als Blind overigens.
pi_44040019
Henk, ben jij dat die Huntelaar vertelt dat hij maar niet maar naar het doel hoeft te kijken?
Henk, waarom loopt niemand meer?
Henk, waarom wordt er nooit meer een bal in de diepte gegeven?
Henk... ik heb nog steeds vertrouwen in je!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_44042445
Was geen goal van Timmy Simons
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44043401
Rot op met je 442
pi_44043512
Henk: Zij (Espanyol 2) waren een maatje te groot voor ons.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')