Sabrina: "hoe krijg je warme melk? gewoon in een pan ofzo? "quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:33 schreef Tamaartje het volgende:
Gaat E10 nu samen met Sabrina een brood maken?
Dat wordt natuurlijk niks!
Stel je voor dat ze het deeg onder dr nagels krijgt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:37 schreef Sigi het volgende:
Dat gaat geweldig met een garde brood kneden![]()
Ja, net ff 2 seconden onder de kraan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:40 schreef cpuntb het volgende:
Iemand gezien of Sabrina haar handen heeft gewassen?
Wou je haar een hand geven dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:40 schreef cpuntb het volgende:
Ja, heb ik gezien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:40 schreef cpuntb het volgende:
Volgens mij zegt ze net: de medebewoners krijgen gewoon wormen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:40 schreef cpuntb het volgende:
Das Monique met haar ochtend-gymastiek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:42 schreef natedanielz het volgende:
...en doet nu een poging om op te staan of zoiets
Het deeg heeft haar handen nu heus wel schoongemaakt hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:40 schreef cpuntb het volgende:
Hij is echt zo'n slijmbal.. ik had dat echt al láng gezegd..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:46 schreef Marrije het volgende:
Yulk, Etienne tegen Sabje: Op jou kun je ook gewoon niet boos worden.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:46 schreef Marrije het volgende:
Yulk, Etienne tegen Sabje: Op jou kun je ook gewoon niet boos worden.
zie die lapschwanse er ook bij staan haha! op dat plaatje staat ze op het punt een gesprek met dat stuk lopend deeg te maken hehequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:44 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Het deeg heeft haar handen nu heus wel schoongemaakt hoor.
[afbeelding]
Ja, echt triest.. laat staan dat je ook even gaat afdrogenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:50 schreef Debbus het volgende:
Hoe dan ook. E10 loopt gewoon weg, en laat Sabrina met de afwas achter!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:49 schreef Tamaartje het volgende:
OMG
E10: "je hebt zeker niet toevallig zilverpoets bij je?"
Sabrina: "Jawel dat heb ik bij me in mijn koffer"
E10: "Serieus?"
Sabrina: "Nee natuurlijk niet!"
hahahaha![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |