Ja gut, niemand zegt ook dat ie zo sympathiek en aardig is. Maar daarom kan ie nog wel bijzonder geestig zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
Rotvent!! Kan ik je uit eigen ervaring vertellen!
Heej joe daar joehoe !quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef Q. het volgende:
Hier heb ik lang niet gepost! Hip!
Green? Cruise? Of Poes?quote:
Nou en..quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wel.
HIJ zingt ze.
Rotvent!! Kan ik je uit eigen ervaring vertellen!
Nee van Jerryquote:
Ik ben nog steeds kei-happy hier.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heej joe daar joehoe !
Als goed is spreek ik je binnenkort weer![]()
Nog steeds happy in je huisje ?
Ja ik sta verbaasd van je taalgebruik en inlevingsvermogen.quote:
Liegbeest!quote:
Trusten watjequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds kei-happy hier.
Ik ga nu maar eens slapen, dat laat wakker zijn is niets voor mij.
Ik ben op TV geweest in een KRO-voetbal kwis Tom was de presentator en hij was heel lief adrem en leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Liegbeest!
Ik hou niet van hockeyers. Bovendien is hij 'de broer van'. Dat pleit ook al niet voor hem.
Enge familie is het.
Had je gewonnen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op TV geweest in een KRO-voetbal kwis Tom was de presentator en hij was heel lief adrem en leuk
2de van 1500 kandidaten. En ik lieg niet want de videoband maakt een rindje tusen Voetbal-topics-volgersquote:
Ritsma deed ook mee?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
2de van 1500 kandidaten. En ik lieg niet want de videoband maakt een rindje tusen Voetbal-topics-volgers
Natuurlijk lieg je niet. Logisch toch, jij weet alles van voetbal. Maar er was dus nog blijkbaar één persoon die ietsiepietsie meer wist.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
2de van 1500 kandidaten. En ik lieg niet want de videoband maakt een rindje tusen Voetbal-topics-volgers
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:09 schreef tong80 het volgende:
De laatste ronde was multeple chiois. Dan ben je verloren als weegschaal
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Pom pom pompompompompom Pommetje Horlepiep..........
Sorry Tong, ik ben erg melig. Dat komt door die Rindje Ritsma........
Oh God, dat moet wel z'n allermeligste topic ooit zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |