Kan Bassie niet ff langsgaan.quote:
Hilde SPOT met haar Fibromyalgie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker bezig weer?
Tip: een gewaardeerde oldbie noemde Hilde onlangs "zeug Hitler".![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:52 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja iets minder. Jje vergeet erbij te vermelden. Eerst in de fik en dan een hartaanval is genoeg.
Maandagavond de "bonte avond"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Volgens mij denkt E10 dat hij op schoolreisje is.
Nee johh, volgens mij is het hanna tokie , die weer 4 maanden kost en inwoning heeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:54 schreef ThaSandman het volgende:
Die Hilde lijkt niet alleen op ma Flodder. Ze gedraagt zich ook als ma Flodder.
BB melde om 00:00 dat het middernacht was, dus we 1 uur ernaast zitten is niet heel moeilijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:53 schreef cpuntb het volgende:
Egbert om 2.53 uur: het is 4.00 uur... niet slecht !
Oke, wist ik niet... heeft ie wel plezier: want de tijd gaat snel!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
BB melde om 00:00 dat het middernacht was, dus we 1 uur ernaast zitten is niet heel moeilijk.
Ze is een excuse drinker, daar ben ik van overtuigtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde: "ze zouden meer aan me hebben als ik niet lekker in m'n vel zit"
Ok, er is een hoop ruimte in haar vel....
Maar dat zelfmedelijden wat ze heeft...
Ja die zijn niet bij mekaar weg te slaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:01 schreef cpuntb het volgende:
Jeroen en Marcel blijven wel bij elkaar, de hele tijd ?!
blote piemelinbad vrienden he, dan weet je het welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:01 schreef cpuntb het volgende:
Jeroen en Marcel blijven wel bij elkaar, de hele tijd ?!
Hey lullo: je kent haar niet, weet niets van haar ziekte af en beoordeelt haar alleen maar op haar uiterlijk?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde: "ze zouden meer aan me hebben als ik niet lekker in m'n vel zit"
Ok, er is een hoop ruimte in haar vel....
Maar dat zelfmedelijden wat ze heeft...
Amenquote:
Jep... ik ben er ook weg vanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:56 schreef latevogel het volgende:
[..]
sjonge sjonge gaat weer lekker zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |