Ik ga nog liever gewoon dood.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo simpel he, niet op de man spelen hier, ik dacht dat jullie vriendjes waren.![]()
Ik liet me altijd gelijk pijpen !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik had het ook meer over de vrouwen.. die prikken daar toch door heen of wat? dat enge verhale gedoe deed ik 10 jaar terug op de basischool met kamp om een kusje te krijgen..
Janine zag ik alweer voorbij schuifelen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef golfer het volgende:
Het hele zooitje zit weer bij elkaar, want je wilt toch geen moment minder in beeld komen dan iemand anders?
Alleen Janine, Micheline en Semih zijn al naar bed.
Door roodkapje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik liet me altijd gelijk pijpen !
Oké, die wil dus ook geen moment missen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Janine zag ik alweer voorbij schuifelen...
En in je dromen lukte dat vast ook nogquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik liet me altijd gelijk pijpen !
Die hoopt dat er strax d'r strax oogstrijpe wietplanten in de tuin staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Klopt.De TT gaat over Geesten, tja dan kan Janinen niet ontbreken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Potverdorie nou.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En in je dromen lukte dat vast ook nog
Ok, de verhoudingen zijn me nu duidelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga nog liever gewoon dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |