Weird Al Yankovic The Vagina Song Lyricsquote:
Zoveel mogelijk danquote:Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Ezzy het volgende:
Jij kan mij niet wijsmaken dat je altijd je lul wast na het pissen. In een openbare gelegenheid of op je werk/school lijkt me dat niet echt handig. Je kan me ook niet wijsmaken dat vrouwen viezer zijn dan mannen. Er zijn vast meer mannen die het niet zo nauw nemen met de hygiëne dan vrouwen. over het algemeen (uitzonderingen zijn er altijd) zijn vrouwen schoner dan mannen. Maar als een kut niet kaal is, en niet met lactacyd schoongeschrobd is, dan is het een vieze kut??? Sorry hoor, maar zulk soort topics zijn gewoon een belediging voor vrouwen met een normale hygiëne. En een normale hygiëne betekend niet dat een doos gewassen moet worden met allerlei chemische rotzooi en dag in dag uit compleet geschoren word, tot de bulten erop staan...
Gefrustreerd Ezzy? Anders begin je een kruis (quote:Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Ezzy het volgende:
Jij kan mij niet wijsmaken dat je altijd je lul wast na het pissen. In een openbare gelegenheid of op je werk/school lijkt me dat niet echt handig. Je kan me ook niet wijsmaken dat vrouwen viezer zijn dan mannen. Er zijn vast meer mannen die het niet zo nauw nemen met de hygiëne dan vrouwen. over het algemeen (uitzonderingen zijn er altijd) zijn vrouwen schoner dan mannen. Maar als een kut niet kaal is, en niet met lactacyd schoongeschrobd is, dan is het een vieze kut??? Sorry hoor, maar zulk soort topics zijn gewoon een belediging voor vrouwen met een normale hygiëne. En een normale hygiëne betekend niet dat een doos gewassen moet worden met allerlei chemische rotzooi en dag in dag uit compleet geschoren word, tot de bulten erop staan...
Maakt niet uitquote:Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[ Bericht 58% gewijzigd door NanKing op 14-09-2006 14:40 ]
Sorry![]()
Ik ben niet tegen scheren. Als je goed had gelezen.. blablablaquote:Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Gefrustreerd Ezzy? Anders begin je een kruis () tocht tegen scherende vrouwen..
Bah,scheren
gladde kutjes
steleltje stoephoeren
mannen
(Genant om hier te posten maargoed ik waag een serieuze pogingquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Jeffo het volgende:
Simpel toch, gesloten zonder meuk die naar buiten hangt. Binnenste schaamlippen, de naam zegt het al, horen niet helemaal naar buiten te hangen![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 22:23 schreef erodome het volgende:
als strakheid overdreven en onbewust is dan zit het alleen maar in de weg, niet alleen bin seks, maar ook bij bevallingen en nog wel wat meer.
Sommige mannen zitten r ook nog met hun snufferd [gezicht] inquote:Op zondag 21 januari 2007 11:03 schreef Jabberwockie het volgende:
[..]
Waar is een kutje allemaal nog meer voor bedoeld dan dan voor sex, plassen en kinderen krijgen??
Oraal!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:07 schreef Ludger het volgende:
Sommige mannen zitten r ook nog met hun snufferd [gezicht] injek.. oraal
![]()
Euh.. baarmoederhalsonderzoek.. abortus provocatus (o nee.. dat valt weer onder kinderen krijgen)
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 22 januari 2007 08:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oraal!![]()
* Scanning... *
Geslacht Man
Relatie neuh
Seksualiteit moet dat?
* Done... *
Ahaaaaaa!
Ok nevermind ik snap em!![]()
Wat je dan in SEX doet is mij (en misschien andere velen) een compleet raadsel...![]()
De bekkenbodem zorgt dat de baarmoeder op haar plaats blijft, dat de organen in de onderbuik zitten waar ze horen te zitten, dat je anus doet wat hij moet doen enz enz enz...quote:Op zondag 21 januari 2007 11:03 schreef Jabberwockie het volgende:
[..]
Waar is een kutje allemaal nog meer voor bedoeld dan dan voor sex, plassen en kinderen krijgen??
ik zie mezelf al iedere keer me pik wassen in de gootsteen op me werk na het zeikenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Beste Ezzy,
Een dameskut stinkt na een dag pissen en zweten net zo goed als een herenlul.
Het is maar net hoe goed je hem of haar schoonmaakt.
Getekend,
De eigenaar van een lul die gewassen word met water na het pissen.
En dan het gezicht van die collega die binnenkomtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zie mezelf al iedere keer me pik wassen in de gootsteen op me werk na het zeiken![]()
![]()
![]()
![]()
Dude, volgends mij heb je dat verhaal met 1 hqnd getypt of niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:18 schreef Gripper het volgende:
Maarre, om maar weer eens terug te komen op kutjes![]()
Ik ben er dol op! Een mooi klein roze kutje wat rood wordt als het opgewonden is, met een klit die je lekker kunt verwennen.Ik ben dol op natte, frisse kutjes die naar kut smaken, niet naar zeep of lactacyd
Ik ben dol op kutjes met niet al te veel haar (streepje of zoiets, niet noodzakelijk helemaal kaal)
ik ben dol op een kutje wat je hard én zacht kunt neuken. En wat niet na 2 sessies al beurs is, maar ook eens een goeie lange nacht kan hebben. Een getraind kutje dus. Met bekkenbodemspieren die m'n lul lekker kunnen verwennen.
Kut zeg, wat een goed topic
Nou (als ik jou reactie zo lees) ik denk dat jij eerder met een... "hqnd", hebt zitten tikken!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:08 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dude, volgends mij heb je dat verhaal met 1 hqnd getypt of niet..
Tuurlijk man. Fapfapfap!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:08 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dude, volgends mij heb je dat verhaal met 1 hqnd getypt of niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |