abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 september 2006 @ 14:37:06 #51
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41801405
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:34 schreef buzzer het volgende:
Herman Brood - Oh Kut
-knip-
Weird Al Yankovic The Vagina Song Lyrics

Some of them are hairy.
some of them are bold.
some are kind of scary.
and this is what they're called

vagina (vagina)
vagina (vagina)
they call that thing: vagina

some belong to virgins, they're really tight and strong
but big or small, i love them all, thats why i sing my song

vagina (vagina)
vagina (vagina)

(vagina)

some of them are smelly, like clam, and fish and such.
some smell like a summers eve, 'cause they been deusched too much

vagina (vagina)
vagina (vagina)

Nothing could be finer than to be in a vagina
In the morning

vagina (vagina)
vagina (vagina)

nothing could be finer then to be in a vagina in the morning.

[ Bericht 58% gewijzigd door NanKing op 14-09-2006 14:40:00 ]
  donderdag 14 september 2006 @ 14:44:31 #52
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41801638
[ Bericht 58% gewijzigd door NanKing op 14-09-2006 14:40 ]

Sorry
pi_41802285
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Ezzy het volgende:
Jij kan mij niet wijsmaken dat je altijd je lul wast na het pissen. In een openbare gelegenheid of op je werk/school lijkt me dat niet echt handig. Je kan me ook niet wijsmaken dat vrouwen viezer zijn dan mannen. Er zijn vast meer mannen die het niet zo nauw nemen met de hygiëne dan vrouwen. over het algemeen (uitzonderingen zijn er altijd) zijn vrouwen schoner dan mannen. Maar als een kut niet kaal is, en niet met lactacyd schoongeschrobd is, dan is het een vieze kut??? Sorry hoor, maar zulk soort topics zijn gewoon een belediging voor vrouwen met een normale hygiëne. En een normale hygiëne betekend niet dat een doos gewassen moet worden met allerlei chemische rotzooi en dag in dag uit compleet geschoren word, tot de bulten erop staan...
Zoveel mogelijk dan ik vind het iig smerig (voelen) om met pisvlekken te lopen en doe er veel aan om dat te voorkomen.

Probeer de dingen wat minder negatief te zien. Er wordt hier nergens beweerd (niet door mij iig) dat vrouwen viezer zijn dan mannen (ik ben het zelfs met je eens dat het juist andersom is), dit topic is niet als belediging bedoeld en als je goed had gekeken had je misschien wel opgemerkt dat er ook een lultopic is...

Normale hygiene staat bij mij iig gelijk aan een schone kut.
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
  donderdag 14 september 2006 @ 16:09:56 #54
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41804001
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Ezzy het volgende:
Jij kan mij niet wijsmaken dat je altijd je lul wast na het pissen. In een openbare gelegenheid of op je werk/school lijkt me dat niet echt handig. Je kan me ook niet wijsmaken dat vrouwen viezer zijn dan mannen. Er zijn vast meer mannen die het niet zo nauw nemen met de hygiëne dan vrouwen. over het algemeen (uitzonderingen zijn er altijd) zijn vrouwen schoner dan mannen. Maar als een kut niet kaal is, en niet met lactacyd schoongeschrobd is, dan is het een vieze kut??? Sorry hoor, maar zulk soort topics zijn gewoon een belediging voor vrouwen met een normale hygiëne. En een normale hygiëne betekend niet dat een doos gewassen moet worden met allerlei chemische rotzooi en dag in dag uit compleet geschoren word, tot de bulten erop staan...
Gefrustreerd Ezzy? Anders begin je een kruis ( ) tocht tegen scherende vrouwen..
Bah, scheren gladde kutjes steleltje stoephoeren mannen

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_41804106
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[ Bericht 58% gewijzigd door NanKing op 14-09-2006 14:40 ]

Sorry
Maakt niet uit .
ijs_beer fan!
pi_41807592
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Gefrustreerd Ezzy? Anders begin je een kruis ( ) tocht tegen scherende vrouwen..
Bah, scheren gladde kutjes steleltje stoephoeren mannen

Ik ben niet tegen scheren. Als je goed had gelezen.. blablabla .
Ik scheer het zelf maar gedeeltelijk omdat ik een kale kut net zo'n kinderkut vind.
Ik ben wel tegen die idioten die denken dat een poes vooral veel gewassen, geschrobd en geschoren moet worden voordat het een schone poes is. Inprincipe is een gezonde vagina al schoon, ook al heeft die een hele dag gezweten. Met een beetje water is eventuele pieslucht/smaak verdwenen. Een muts hoeft echt niet chemisch gereinigd te worden om schoon te zijn. En dat geurtje hoort er gewoon bij. Daar is niets vies aan. Een muts die constant met lactacyd of zelfs gewone zeep word gewassen is niet gezond, er ontstaat een infectie, en dat vinden mannen ook al bah, en sommige klootviolen durven dan keihard te beweren dat ze dr muts maar beter had moeten wassen. Ik zeg niet dat dat hier beweerd word, maar ik heb wel eens dergelijke reacties gezien van mannen

Dus al dat gezeur van "jaaa als het maar goed schoon is" is bullshit, dan is het net alsof de meeste vrouwen zich niet goed wassen vanonder. En daar irriteer ik me aan.
pi_45552209
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Jeffo het volgende:
Simpel toch, gesloten zonder meuk die naar buiten hangt. Binnenste schaamlippen, de naam zegt het al, horen niet helemaal naar buiten te hangen
(Genant om hier te posten maargoed ik waag een serieuze poging )

Dat zou ik ook lelijk vinden aan een vrouw. Schijnbaar, wie zegt dat ik ervaring heb , komt dit veel voor Lijkt mij gewoon eng, alsof je hamlapjes ziet

Het kan wel heel vrouwonvriendelijk van me zijn, deze opmerking, als men daarom vrouwen zou besnijden dan zou dat idd een reden zijn. Geef mannen die dan zich laten besnijden gelijk, als je penisvel zo uitgerekt is, bah .Bron van 'smeerophoping'...

Schaamhaar is natuurlijk voor een mens mits geen bijna pijpenkrullen nee, geen Freudiaanse verspreking

Enfin, je geslachtsdeel laten faceliften is ook weer het andere uiterste... Er is meer in het leven dan seks. . En gewoon fris zijn, we leven niet meer in de jaren 50 dat je eens per week in de tobbe ging.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ludger op 21-01-2007 07:55:06 ]
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_45553249
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:23 schreef erodome het volgende:
als strakheid overdreven en onbewust is dan zit het alleen maar in de weg, niet alleen bin seks, maar ook bij bevallingen en nog wel wat meer.
Waar is een kutje allemaal nog meer voor bedoeld dan dan voor sex, plassen en kinderen krijgen??
pi_45553313
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:03 schreef Jabberwockie het volgende:

[..]

Waar is een kutje allemaal nog meer voor bedoeld dan dan voor sex, plassen en kinderen krijgen??
Sommige mannen zitten r ook nog met hun snufferd [gezicht] in jek.. oraal

Euh.. baarmoederhalsonderzoek.. abortus provocatus (o nee.. dat valt weer onder kinderen krijgen)
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  maandag 22 januari 2007 @ 08:08:29 #60
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45570339
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:07 schreef Ludger het volgende:
Sommige mannen zitten r ook nog met hun snufferd [gezicht] in jek.. oraal
Euh.. baarmoederhalsonderzoek.. abortus provocatus (o nee.. dat valt weer onder kinderen krijgen)
Oraal!

* Scanning... *
Geslacht Man
Relatie neuh
Seksualiteit moet dat?
* Done... *
Ahaaaaaa!
Ok nevermind ik snap em!

Wat je dan in SEX doet is mij (en misschien andere velen) een compleet raadsel...
pi_45570656
quote:
Op maandag 22 januari 2007 08:08 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Oraal!

* Scanning... *
Geslacht Man
Relatie neuh
Seksualiteit moet dat?
* Done... *
Ahaaaaaa!
Ok nevermind ik snap em!

Wat je dan in SEX doet is mij (en misschien andere velen) een compleet raadsel...
Ik voel me vereerd
pi_45573136
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:03 schreef Jabberwockie het volgende:

[..]

De bekkenbodem zorgt dat de baarmoeder op haar plaats blijft, dat de organen in de onderbuik zitten waar ze horen te zitten, dat je anus doet wat hij moet doen enz enz enz...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_45573361
Maarre, om maar weer eens terug te komen op kutjes

Ik ben er dol op! Een mooi klein roze kutje wat rood wordt als het opgewonden is, met een klit die je lekker kunt verwennen. Ik ben dol op natte, frisse kutjes die naar kut smaken, niet naar zeep of lactacyd
Ik ben dol op kutjes met niet al te veel haar (streepje of zoiets, niet noodzakelijk helemaal kaal)
ik ben dol op een kutje wat je hard én zacht kunt neuken. En wat niet na 2 sessies al beurs is, maar ook eens een goeie lange nacht kan hebben. Een getraind kutje dus. Met bekkenbodemspieren die m'n lul lekker kunnen verwennen.

Kut zeg, wat een goed topic
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:35:33 #64
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45612212
quote:
Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef nog.een.keer het volgende:

[..]

Beste Ezzy,

Een dameskut stinkt na een dag pissen en zweten net zo goed als een herenlul.
Het is maar net hoe goed je hem of haar schoonmaakt.

Getekend,
De eigenaar van een lul die gewassen word met water na het pissen.
ik zie mezelf al iedere keer me pik wassen in de gootsteen op me werk na het zeiken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:14:54 #65
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_45616263
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik zie mezelf al iedere keer me pik wassen in de gootsteen op me werk na het zeiken
En dan het gezicht van die collega die binnenkomt priceless
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:49:53 #66
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_45619178
kaal..hou nie van flossen en nat word ut vanzelf
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
  woensdag 24 januari 2007 @ 01:08:22 #67
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_45619505
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:18 schreef Gripper het volgende:
Maarre, om maar weer eens terug te komen op kutjes

Ik ben er dol op! Een mooi klein roze kutje wat rood wordt als het opgewonden is, met een klit die je lekker kunt verwennen. Ik ben dol op natte, frisse kutjes die naar kut smaken, niet naar zeep of lactacyd
Ik ben dol op kutjes met niet al te veel haar (streepje of zoiets, niet noodzakelijk helemaal kaal)
ik ben dol op een kutje wat je hard én zacht kunt neuken. En wat niet na 2 sessies al beurs is, maar ook eens een goeie lange nacht kan hebben. Een getraind kutje dus. Met bekkenbodemspieren die m'n lul lekker kunnen verwennen.

Kut zeg, wat een goed topic
Dude, volgends mij heb je dat verhaal met 1 hqnd getypt of niet. .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  woensdag 24 januari 2007 @ 07:56:12 #68
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45621216
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 01:08 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Nou (als ik jou reactie zo lees) ik denk dat jij eerder met een... "hqnd", hebt zitten tikken!

Mooi geschreven hoor Gripper!
Spoken like a true man!
pi_45621540
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 01:08 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Tuurlijk man. Fapfapfap!!!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')