abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41186371
Er wordt wel gesproken over natte kutten en droge kutten. Een natte kut is vaak van een wat meer opgewonden vrouw dan een droge, laat vaak een roodachtige kleur zien, is heel warm en voelt meestal nattigheid.

Kutten zijn er in veel soorten en maten. De een is harig, langwerpig, kort, smal of breed, de ander kaal en fluweelzacht, anderen hebben weer laaghangende schaamlippen met een groter dan gemiddelde clit erboven en soms zijn ze nauw en strak en soms zijn ze wijd en ruim.
Ik ben dus zo'n man die daar op let

Wat voor kut hou jij als man van?

Motiveer je reactie en post niet alleen maar "een natte kut " want die worden verwijderd door de moderators die hier zo goed hun best doen om het forum vrij te houden van kuttopics.
met uitzondering van dit topic
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:57:12 #2
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41186690
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef nog.een.keer het volgende:
Er wordt wel gesproken over natte kutten en droge kutten. Een natte kut is vaak van een wat meer opgewonden vrouw dan een droge, laat vaak een roodachtige kleur zien, is heel warm en voelt meestal nattigheid.

Kutten zijn er in veel soorten en maten. De een is harig, langwerpig, kort, smal of breed, de ander kaal en fluweelzacht, anderen hebben weer laaghangende schaamlippen met een groter dan gemiddelde clit erboven en soms zijn ze nauw en strak en soms zijn ze wijd en ruim.

Motiveer je reactie en post niet alleen maar "een natte kut " want die worden verwijderd door de moderators die hier zo goed hun best doen om het forum vrij te houden van kuttopics.
Ik hou wel van een brede, natte kut. Als mijn vrouwtje dan ook klaarkomt hé...
---verdwijnt---
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:01:20 #3
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_41186775
wat een kuttopic
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:50:12 #4
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41187618
Ik hou wel van een smalle en krappe kut met fluweel zachte lipjes!
Side detail: kaal, zo kaal als kaal maar kan zijn! Een pre!
pi_41190474
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:50 schreef Darkwolf het volgende:
Ik hou wel van een smalle en krappe kut met fluweel zachte lipjes!
Side detail: kaal, zo kaal als kaal maar kan zijn! Een pre!
Ja wat hij zegt
pi_41190643
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef nog.een.keer het volgende:

Die brede kut, gaat die vaak naar de sportschool of hoe moet ik dat zien??!
pi_41202004
quote:
Die brede kut, gaat die vaak naar de sportschool of hoe moet ik dat zien??!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:20:37 #8
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41202302
Kaal. OF geschoren mits netjes en toelaatbaar. Maar kaal geniet de voorkeur .

Misleidende TT overigens.
pi_41202318
Mogen vrouwen niet meedoen?
pi_41202350
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Mogen vrouwen niet meedoen?
Ik hou van lekker mals, vochtig, kaal en goed gepoetst.
pi_41202426
En jij NanKing?
pi_41202481
ik hou van kaal! en om hem te beschrijven is best lastig... zonder laaghangende lippen.. en... damned... ik zou een foto moeten posten... maar aan dat soort foto's kan ik niet komen alles is hier geblocked!
pi_41202665
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:25 schreef pussydeluxe het volgende:
En jij NanKing?
Ik ga helemaal met jou mee .
Al mag dat kaal ook een streepje zijn.

Het belangrijkste is gewoon dat alles schoon en fris is.
ijs_beer fan!
pi_41202687
Nu heb ik 3 geslachtsdelentopics bovenaan m'n AT staan...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:39:12 #15
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_41202820
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:35 schreef SnowDoggg het volgende:
Nu heb ik 3 geslachtsdelentopics bovenaan m'n AT staan...
Homo!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_41203038
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:39 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Homo!
nee ben ik niet
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:12:17 #17
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41220725
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:46 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

nee ben ik niet
...hij houd immers -net zoals ik- van fluwelen zachte lipjes die helemaal te bezichtigen zijn (haarloos).
So don't call my K9 companion gay here aight?
pi_41221899
Ja precies
pi_41232222
Simpel toch, gesloten zonder meuk die naar buiten hangt. Binnenste schaamlippen, de naam zegt het al, horen niet helemaal naar buiten te hangen

Echt een afknapper, en indien blond --> kaal en wanneer donker--> een subtiel streepje.
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:37:29 #20
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_41232278
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:46 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

nee ben ik niet
Oke.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:19:52 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41233707
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Jeffo het volgende:
Simpel toch, gesloten zonder meuk die naar buiten hangt. Binnenste schaamlippen, de naam zegt het al, horen niet helemaal naar buiten te hangen

Echt een afknapper, en indien blond --> kaal en wanneer donker--> een subtiel streepje.
Binnenste schaamlippen heten alleen maar zo omdat ze tussen de buitenste schaamlippen zitten. Qua positie zeg maar. Of ze nou verstopt zitten of uitsteken. Wat allebei ongeveer even vaak voorkomt overigens. Beetje vreemd dus dat verstopte schaamlippen als de norm worden gezien.
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:15:03 #22
148185 crosby
living my own life
pi_41237994
netjes geschoren (hoeft niet kaal te zijn) en de rest maakt me niet zoveel uit, zolang ze haar bekkenbodemspieren kan gebruiken en weet hoe ze die moet gebruiken
pi_41244154
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef Aventura het volgende:

[..]

Binnenste schaamlippen heten alleen maar zo omdat ze tussen de buitenste schaamlippen zitten. Qua positie zeg maar. Of ze nou verstopt zitten of uitsteken. Wat allebei ongeveer even vaak voorkomt overigens. Beetje vreemd dus dat verstopte schaamlippen als de norm worden gezien.
Ik zou het niet direct zien als een norm, maar ik vind het gewoonweg mooier. Heb beide meegemaakt en afschuw was een paar keer nabij. Kan er niets aan doen, maar vind het echt niet aantrekkelijk. Net zoals sommige mannen niet van vrouwen houden met donker haar......hou ik daar niet van
pi_41245402
Ga je het dan ook uitmaken als blijkt dat je vriendin uitstekende schaamlippen heeft?
Of wordt dat meteen de eerste avond gecontroleerd?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:48:28 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41248667
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:56 schreef Jeffo het volgende:

[..]

Ik zou het niet direct zien als een norm, maar ik vind het gewoonweg mooier. Heb beide meegemaakt en afschuw was een paar keer nabij. Kan er niets aan doen, maar vind het echt niet aantrekkelijk. Net zoals sommige mannen niet van vrouwen houden met donker haar......hou ik daar niet van
Dat is een lastig probleem inderdaad want je kunt het van buitenaf zo moeilijk zien...
Misschien zou je eraan moeten wennen want op deze manier valt 1 op de 2 vrouwen al af voor je
Ik heb eigenlijk een beetje het zelfde met voorhuiden, als ik een lul zie in slappe toestand, waarvan de voorhuid er als zo'n slap flubberig tuutje vanaf hangt word ik ook niet echt blij. Ziet er echt een beetje walgelijk uit. Veel mooier is besneden maar dat komt in dit land niet zo vaak voor dat je dat tegenkomt...Dus ja. Ik schop er een man de deur niet voor uit
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:21:13 #26
124948 Averon
One of the good guys
pi_41249313
Toch wel enigzins grappig om te lezen dat een we een stukje van de lul af moeten laten halen voordat sommige vrouwen hem aantrekkelijk vinden.

On topic, liefts een klein, nauw poesje, geschoren, liever niet helemaal kaal.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:22:12 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41249329
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:21 schreef Averon het volgende:
Toch wel enigzins grappig om te lezen dat een we een stukje van de lul af moeten laten halen voordat sommige vrouwen hem aantrekkelijk vinden.

On topic, liefts een klein, nauw poesje, geschoren, liever niet helemaal kaal.
Je moet niks hoor, een voorhuid hebben is volkomen normaal. Maar ik vind 't niet mooi, net zoals die user boven ons uitstekende schaamlippen - wat ook volkomen normaal is - niet mooi vindt
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:31:08 #28
124948 Averon
One of the good guys
pi_41249524
Begrijp ik wel hoor. En je zal er een man niet voor wegsturen.

Bovendien, als ik eerlijk ben, als het eenmaal zover is dat ik er gebruik van mag maken zal ik ook een meisje niet het bed uitschoppen omdat ze een kut heeft die niet in mijn perfectie beeld past.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_41614369
maakt niet uit, als ik me leuter maar dr in kwijt kan
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_41614580
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is vrij makkelijk uit te leggen, veel jonge ventjes zijn niet veel anders gewend omdat ze photoshopkutten zien en geen echte.

Ontopic...
Mij maakt het niet zoveel uit zolang het buiten het extreme blijft en lekker geil en glad is, helemaal kaal of netjes bijgehouden, oerwoud zie ik niet zitten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_41614715
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:56 schreef Jeffo het volgende:

[..]

Heb ik ook een beetje last van... heb me daar echt heel lang voor geschaamd

Ik ben zelf overigens niet kieskeurig voor wat betreft piemeltjes als een vent me maar lekker kan verwennen
Just because you can doesn't mean you should
pi_41721333
Ik snap het niet he, iedereen wil altijd een meissie met een klein, strak kutje. Maar de sex houd je nooit zo heel lang vol, want het is zooooo gevoelig...!! Wie heeft er eigenlijk al eens ervaring mee opgedaan, denk ik dan. En dan bedoel ik ècht krap.
Ik zal bij deze eens verklappen dat ik een lief meisje ken (van 22 jaar) die aan die eisen voldoet en het ziet er heel klein en schattig uit. Ze is zelf ook niet zo heel groot en de rest ook niet, kleine voetjes, teentjes, vingertjes, oortjes, neusje, enz... Misschien dat dat de punten zijn waaraan je zo'n vrouwtje herkent... Ja oke, leuk, maar het is wel even wennen, dus denk maar niet dat je zo'n krap kutje ff 1,2,3, kan bevredigen. Wil je lange sex? Geef je vriendin gewoon een dikke dildo van +/- 5cm doorsnee. Kan ze de boel doordeweeks een beetje oprekken
pi_41721384
ik vind het meer een vaginaaltopic
  maandag 11 september 2006 @ 22:09:06 #34
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_41721559
een grote streep haar van iets onder d'r navel tot het eind van dr bilspleet .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_41722067
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:02 schreef flamoes het volgende:
Ik snap het niet he, iedereen wil altijd een meissie met een klein, strak kutje. Maar de sex houd je nooit zo heel lang vol, want het is zooooo gevoelig...!! Wie heeft er eigenlijk al eens ervaring mee opgedaan, denk ik dan. En dan bedoel ik ècht krap.
Ik zal bij deze eens verklappen dat ik een lief meisje ken (van 22 jaar) die aan die eisen voldoet en het ziet er heel klein en schattig uit. Ze is zelf ook niet zo heel groot en de rest ook niet, kleine voetjes, teentjes, vingertjes, oortjes, neusje, enz... Misschien dat dat de punten zijn waaraan je zo'n vrouwtje herkent... Ja oke, leuk, maar het is wel even wennen, dus denk maar niet dat je zo'n krap kutje ff 1,2,3, kan bevredigen. Wil je lange sex? Geef je vriendin gewoon een dikke dildo van +/- 5cm doorsnee. Kan ze de boel doordeweeks een beetje oprekken
Ben vrij klein en tenger, heb een niet zo groot kutje in aanzien, prachtige maat zo voor het oog, maar toch kan je me gruwelijk hard neuken en dan kreun ik van blijdschap
En toch ben ik ook niet wijd, dat weet ik zeker(kan een vinger, zelfs pink van mezelf, vrij strak omsluiten).

Hoe het er van buiten uitziet zegt bar weinig over wat het kan hebben dus....strakheid zegt ook weinig over hoeveel het kan hebben, als strakheid overdreven en onbewust is dan zit het alleen maar in de weg, niet alleen bin seks, maar ook bij bevallingen en nog wel wat meer.

Overdrevem strakheid is minstens net zo erg als teveel losheid wat incontentie oa kan veroorzaken, een te stugge, of te losse bekkenbodem is nooit gunstig, soepel en sterk zijn de sleutelwoorden voor een gezonde bekkenbodem.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_41724660
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Chrishop het volgende:
een grote streep haar van iets onder d'r navel tot het eind van dr bilspleet .
dit is me een gigantische verticale smiley
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  dinsdag 12 september 2006 @ 13:34:35 #37
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41734853
Herman Brood - Oh Kut

refrein:
Damdamdaa jabedamdam
Damdamdaa jabedamdam
Damdamdaa jabedamdam
Damdamdaa jabedamdam

Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt

refrein

Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram

refrein

Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf

Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit
Oh in, oh uit, oh in, oh uit
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh pluk

Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk)
Oh in, oh uit, oh in, oh uit (Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt)
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust)
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet (Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol)

Klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee)
Oh in, oh uit, oh uit (Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee)
Kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit) (refr.)
Oh gleuf, oh naad (Oh in, oh uit, oh in, oh uit)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh..)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf)

Klem, kluif, spons, kruik (Oh vloek, troost, kuil, graf)
Kut, snee, plons, fuik (Hals, fles, vaas, kat)
Oh dons, oh kluit, oh lonk (Mond, wond, jaap, kwel)
(Klem kluif spons kruik)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_41735305
Kaal
Haat is iets wat je niet kan omschrijven,
bij iedereen ligt dat anders.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:25:23 #39
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_41741423
doe mij maar een roze, kale, nauwe en vooral hele natte kut.
met een lekkere grote clit
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_41752103
Stel je ontmoet een leuk meisje en je bent zoooo verliefd, ze is helemaal perfect!!! Na een tijdje gaan jullie met elkaar naar bed... en... OH NEE!!! ze heeft geen mooie kut! Er zit wat haar! IEEUUWWHHH, en o nee wat is dat??? Daar steken schaamlippen uit!!!!! BAAAHHHHHHH WAATTTTT ze wast zich alleen met water??? GAAAAAAAATVEEEERRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!! En.... AAARHHHGGG ze heeft wat afscheiding!!! Ze is VIES!!!!!!!!!!

Inderdaad zeg, wat een ongelofelijk KUTtopic!!!! Vrouwen moeten zich maar scheren en wassen en nog meer wassen en heel veel lactacyd gebruiken want anders RUIKT het ergens naar en dat is VIES!!!!!!!! En vervolgens gaan mannen overdreven doen omdat ze een schimmelinfectie krijgt van al dat wassen en klooien omdat jullie mannen een steriele kut willen....
pi_41752187
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef Ezzy het volgende:
Stel je ontmoet een leuk meisje en je bent zoooo verliefd, ze is helemaal perfect!!! Na een tijdje gaan jullie met elkaar naar bed... en... OH NEE!!! ze heeft geen mooie kut! Er zit wat haar! IEEUUWWHHH, en o nee wat is dat??? Daar steken schaamlippen uit!!!!! BAAAHHHHHHH WAATTTTT ze wast zich alleen met water??? GAAAAAAAATVEEEERRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!! En.... AAARHHHGGG ze heeft wat afscheiding!!! Ze is VIES!!!!!!!!!!

Inderdaad zeg, wat een ongelofelijk KUTtopic!!!! Vrouwen moeten zich maar scheren en wassen en nog meer wassen en heel veel lactacyd gebruiken want anders RUIKT het ergens naar en dat is VIES!!!!!!!! En vervolgens gaan mannen
overdreven doen omdat ze een schimmelinfectie krijgt van al dat wassen en klooien omdat jullie mannen een steriele kut willen....
jawohl, heil Ezzy
pi_41752259
Er zijn verschillende topics over kutten en schaamhaar e.d waaruit blijkt dat een vrouw die wat "natuurlijker" is, meteen een gore doos heeft. Wat mij betreft doen mannen die tig eisen stellen wat betreft wassen, scheren (kinderkutten), en andere ongein zelf nogal overdreven (smetvrees?).
pi_41752371
Geen man, wel een duidelijke voorkeur: kaal, nat en zeker geen lubberende lippen.
  woensdag 13 september 2006 @ 09:50:09 #44
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41762278
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:25 schreef Ezzy het volgende:
Er zijn verschillende topics over kutten en schaamhaar e.d waaruit blijkt dat een vrouw die wat "natuurlijker" is, meteen een gore doos heeft. Wat mij betreft doen mannen die tig eisen stellen wat betreft wassen, scheren (kinderkutten), en andere ongein zelf nogal overdreven (smetvrees?).

er zijn zat vrouwen in die topics die maar al te graag scheren en bijwerken en zichzelf daar ook schoner en prettiger bij voelen... niet al te selectief lezen he?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_41768882
Ehmm, een kutje die klaar kan komen vind ik het belangrijkste (of tenminste, door een man klaar te maken is). Beetje haar is nooit verkeerd, kaal mag ook. Geen gigantische lippen, maar ben daar niet veel eisend in. En iets waar ik wel een beetje op kick is de natheid. Love a good wet pussy. .
pi_41780788
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:50 schreef Jumparound het volgende:

[..]

er zijn zat vrouwen in die topics die maar al te graag scheren en bijwerken en zichzelf daar ook schoner en prettiger bij voelen... niet al te selectief lezen he?
Ja daar voelen die vrouwen zich prettiger bij omdat hun vriend anders zeg dat ze een gore doos heeft...
pi_41785400
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Ezzy het volgende:

[..]

Ja daar voelen die vrouwen zich prettiger bij omdat hun vriend anders zeg dat ze een gore doos heeft...
Ik doe het echt niet voor mijn vriend. Ik vind het zelf mooier en praktischer ook.
pi_41786722
Oke ik geef het toe, ik scheer zelf ook wel veel weg omdat ik het praktisch vind. Dit deed ik al voordat ik vriendjes kreeg, dus puur voor mezelf. Maar mijn vriend heeft driedubbele vette pech als hij wil dat ik het helemaal kaal scheer. Als hij een kale kut wilt gaat ie maar n kleuter zoeken.

Waar ik me helemaal aan erger hier is dat er zo word getwijfeld aan de hygiëne van vrouwen. Volgens mij zijn mannen een stuk "viezer". Ja jongens, ruik voor de grap maar ns aan je lul als die een dag in je broek heeft liggen zweten!!! GAAATTVVEERR!!!!
pi_41788041
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:58 schreef Ezzy het volgende:
Waar ik me helemaal aan erger hier is dat er zo word getwijfeld aan de hygiëne van vrouwen. Volgens mij zijn mannen een stuk "viezer". Ja jongens, ruik voor de grap maar ns aan je lul als die een dag in je broek heeft liggen zweten!!! GAAATTVVEERR!!!!
Beste Ezzy,

Een dameskut stinkt na een dag pissen en zweten net zo goed als een herenlul.
Het is maar net hoe goed je hem of haar schoonmaakt.

Getekend,
De eigenaar van een lul die gewassen word met water na het pissen.
pi_41801310
Jij kan mij niet wijsmaken dat je altijd je lul wast na het pissen. In een openbare gelegenheid of op je werk/school lijkt me dat niet echt handig. Je kan me ook niet wijsmaken dat vrouwen viezer zijn dan mannen. Er zijn vast meer mannen die het niet zo nauw nemen met de hygiëne dan vrouwen. over het algemeen (uitzonderingen zijn er altijd) zijn vrouwen schoner dan mannen. Maar als een kut niet kaal is, en niet met lactacyd schoongeschrobd is, dan is het een vieze kut??? Sorry hoor, maar zulk soort topics zijn gewoon een belediging voor vrouwen met een normale hygiëne. En een normale hygiëne betekend niet dat een doos gewassen moet worden met allerlei chemische rotzooi en dag in dag uit compleet geschoren word, tot de bulten erop staan...
  donderdag 14 september 2006 @ 14:37:06 #51
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41801405
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:34 schreef buzzer het volgende:
Herman Brood - Oh Kut
-knip-
Weird Al Yankovic The Vagina Song Lyrics

Some of them are hairy.
some of them are bold.
some are kind of scary.
and this is what they're called

vagina (vagina)
vagina (vagina)
they call that thing: vagina

some belong to virgins, they're really tight and strong
but big or small, i love them all, thats why i sing my song

vagina (vagina)
vagina (vagina)

(vagina)

some of them are smelly, like clam, and fish and such.
some smell like a summers eve, 'cause they been deusched too much

vagina (vagina)
vagina (vagina)

Nothing could be finer than to be in a vagina
In the morning

vagina (vagina)
vagina (vagina)

nothing could be finer then to be in a vagina in the morning.

[ Bericht 58% gewijzigd door NanKing op 14-09-2006 14:40:00 ]
  donderdag 14 september 2006 @ 14:44:31 #52
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41801638
[ Bericht 58% gewijzigd door NanKing op 14-09-2006 14:40 ]

Sorry
pi_41802285
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Ezzy het volgende:
Jij kan mij niet wijsmaken dat je altijd je lul wast na het pissen. In een openbare gelegenheid of op je werk/school lijkt me dat niet echt handig. Je kan me ook niet wijsmaken dat vrouwen viezer zijn dan mannen. Er zijn vast meer mannen die het niet zo nauw nemen met de hygiëne dan vrouwen. over het algemeen (uitzonderingen zijn er altijd) zijn vrouwen schoner dan mannen. Maar als een kut niet kaal is, en niet met lactacyd schoongeschrobd is, dan is het een vieze kut??? Sorry hoor, maar zulk soort topics zijn gewoon een belediging voor vrouwen met een normale hygiëne. En een normale hygiëne betekend niet dat een doos gewassen moet worden met allerlei chemische rotzooi en dag in dag uit compleet geschoren word, tot de bulten erop staan...
Zoveel mogelijk dan ik vind het iig smerig (voelen) om met pisvlekken te lopen en doe er veel aan om dat te voorkomen.

Probeer de dingen wat minder negatief te zien. Er wordt hier nergens beweerd (niet door mij iig) dat vrouwen viezer zijn dan mannen (ik ben het zelfs met je eens dat het juist andersom is), dit topic is niet als belediging bedoeld en als je goed had gekeken had je misschien wel opgemerkt dat er ook een lultopic is...

Normale hygiene staat bij mij iig gelijk aan een schone kut.
  donderdag 14 september 2006 @ 16:09:56 #54
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41804001
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Ezzy het volgende:
Gefrustreerd Ezzy? Anders begin je een kruis ( ) tocht tegen scherende vrouwen..
Bah, scheren gladde kutjes steleltje stoephoeren mannen

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_41804106
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[ Bericht 58% gewijzigd door NanKing op 14-09-2006 14:40 ]

Sorry
Maakt niet uit .
ijs_beer fan!
pi_41807592
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Gefrustreerd Ezzy? Anders begin je een kruis ( ) tocht tegen scherende vrouwen..
Bah, scheren gladde kutjes steleltje stoephoeren mannen

Ik ben niet tegen scheren. Als je goed had gelezen.. blablabla .
Ik scheer het zelf maar gedeeltelijk omdat ik een kale kut net zo'n kinderkut vind.
Ik ben wel tegen die idioten die denken dat een poes vooral veel gewassen, geschrobd en geschoren moet worden voordat het een schone poes is. Inprincipe is een gezonde vagina al schoon, ook al heeft die een hele dag gezweten. Met een beetje water is eventuele pieslucht/smaak verdwenen. Een muts hoeft echt niet chemisch gereinigd te worden om schoon te zijn. En dat geurtje hoort er gewoon bij. Daar is niets vies aan. Een muts die constant met lactacyd of zelfs gewone zeep word gewassen is niet gezond, er ontstaat een infectie, en dat vinden mannen ook al bah, en sommige klootviolen durven dan keihard te beweren dat ze dr muts maar beter had moeten wassen. Ik zeg niet dat dat hier beweerd word, maar ik heb wel eens dergelijke reacties gezien van mannen

Dus al dat gezeur van "jaaa als het maar goed schoon is" is bullshit, dan is het net alsof de meeste vrouwen zich niet goed wassen vanonder. En daar irriteer ik me aan.
pi_45552209
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Jeffo het volgende:
(Genant om hier te posten maargoed ik waag een serieuze poging )

Dat zou ik ook lelijk vinden aan een vrouw. Schijnbaar, wie zegt dat ik ervaring heb , komt dit veel voor Lijkt mij gewoon eng, alsof je hamlapjes ziet

Het kan wel heel vrouwonvriendelijk van me zijn, deze opmerking, als men daarom vrouwen zou besnijden dan zou dat idd een reden zijn. Geef mannen die dan zich laten besnijden gelijk, als je penisvel zo uitgerekt is, bah .Bron van 'smeerophoping'...

Schaamhaar is natuurlijk voor een mens mits geen bijna pijpenkrullen nee, geen Freudiaanse verspreking

Enfin, je geslachtsdeel laten faceliften is ook weer het andere uiterste... Er is meer in het leven dan seks. . En gewoon fris zijn, we leven niet meer in de jaren 50 dat je eens per week in de tobbe ging.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ludger op 21-01-2007 07:55:06 ]
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_45553249
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:23 schreef erodome het volgende:
als strakheid overdreven en onbewust is dan zit het alleen maar in de weg, niet alleen bin seks, maar ook bij bevallingen en nog wel wat meer.
Waar is een kutje allemaal nog meer voor bedoeld dan dan voor sex, plassen en kinderen krijgen??
pi_45553313
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:03 schreef Jabberwockie het volgende:

[..]

Waar is een kutje allemaal nog meer voor bedoeld dan dan voor sex, plassen en kinderen krijgen??
Sommige mannen zitten r ook nog met hun snufferd [gezicht] in jek.. oraal

Euh.. baarmoederhalsonderzoek.. abortus provocatus (o nee.. dat valt weer onder kinderen krijgen)
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  maandag 22 januari 2007 @ 08:08:29 #60
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45570339
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:07 schreef Ludger het volgende:
Sommige mannen zitten r ook nog met hun snufferd [gezicht] in jek.. oraal
Euh.. baarmoederhalsonderzoek.. abortus provocatus (o nee.. dat valt weer onder kinderen krijgen)
Oraal!

* Scanning... *
Geslacht Man
Relatie neuh
Seksualiteit moet dat?
* Done... *
Ahaaaaaa!
Ok nevermind ik snap em!

Wat je dan in SEX doet is mij (en misschien andere velen) een compleet raadsel...
pi_45570656
quote:
Op maandag 22 januari 2007 08:08 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Oraal!

* Scanning... *
Geslacht Man
Relatie neuh
Seksualiteit moet dat?
* Done... *
Ahaaaaaa!
Ok nevermind ik snap em!

Wat je dan in SEX doet is mij (en misschien andere velen) een compleet raadsel...
Ik voel me vereerd
pi_45573136
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:03 schreef Jabberwockie het volgende:

[..]

De bekkenbodem zorgt dat de baarmoeder op haar plaats blijft, dat de organen in de onderbuik zitten waar ze horen te zitten, dat je anus doet wat hij moet doen enz enz enz...
pi_45573361
Maarre, om maar weer eens terug te komen op kutjes

Ik ben er dol op! Een mooi klein roze kutje wat rood wordt als het opgewonden is, met een klit die je lekker kunt verwennen. Ik ben dol op natte, frisse kutjes die naar kut smaken, niet naar zeep of lactacyd
Ik ben dol op kutjes met niet al te veel haar (streepje of zoiets, niet noodzakelijk helemaal kaal)
ik ben dol op een kutje wat je hard én zacht kunt neuken. En wat niet na 2 sessies al beurs is, maar ook eens een goeie lange nacht kan hebben. Een getraind kutje dus. Met bekkenbodemspieren die m'n lul lekker kunnen verwennen.

Kut zeg, wat een goed topic
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:35:33 #64
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45612212
quote:
Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef nog.een.keer het volgende:

[..]

Beste Ezzy,

Een dameskut stinkt na een dag pissen en zweten net zo goed als een herenlul.
Het is maar net hoe goed je hem of haar schoonmaakt.

Getekend,
De eigenaar van een lul die gewassen word met water na het pissen.
ik zie mezelf al iedere keer me pik wassen in de gootsteen op me werk na het zeiken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:14:54 #65
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_45616263
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik zie mezelf al iedere keer me pik wassen in de gootsteen op me werk na het zeiken
En dan het gezicht van die collega die binnenkomt priceless
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:49:53 #66
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_45619178
kaal..hou nie van flossen en nat word ut vanzelf
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
  woensdag 24 januari 2007 @ 01:08:22 #67
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_45619505
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:18 schreef Gripper het volgende:
Maarre, om maar weer eens terug te komen op kutjes

Ik ben er dol op! Een mooi klein roze kutje wat rood wordt als het opgewonden is, met een klit die je lekker kunt verwennen. Ik ben dol op natte, frisse kutjes die naar kut smaken, niet naar zeep of lactacyd
Ik ben dol op kutjes met niet al te veel haar (streepje of zoiets, niet noodzakelijk helemaal kaal)
ik ben dol op een kutje wat je hard én zacht kunt neuken. En wat niet na 2 sessies al beurs is, maar ook eens een goeie lange nacht kan hebben. Een getraind kutje dus. Met bekkenbodemspieren die m'n lul lekker kunnen verwennen.

Kut zeg, wat een goed topic
Dude, volgends mij heb je dat verhaal met 1 hqnd getypt of niet. .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  woensdag 24 januari 2007 @ 07:56:12 #68
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45621216
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 01:08 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Nou (als ik jou reactie zo lees) ik denk dat jij eerder met een... "hqnd", hebt zitten tikken!

Mooi geschreven hoor Gripper!
Spoken like a true man!
pi_45621540
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 01:08 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Tuurlijk man. Fapfapfap!!!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')