Ik hou wel van een brede, natte kut. Als mijn vrouwtje dan ook klaarkomt hé...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef nog.een.keer het volgende:
Er wordt wel gesproken over natte kutten en droge kutten. Een natte kut is vaak van een wat meer opgewonden vrouw dan een droge, laat vaak een roodachtige kleur zien, is heel warm en voelt meestal nattigheid.
Kutten zijn er in veel soorten en maten. De een is harig, langwerpig, kort, smal of breed, de ander kaal en fluweelzacht, anderen hebben weer laaghangende schaamlippen met een groter dan gemiddelde clit erboven en soms zijn ze nauw en strak en soms zijn ze wijd en ruim.
Ik ben dus zo'n man die daar op let
Wat voor kut hou jij als man van?
Motiveer je reactie en post niet alleen maar "een natte kut" want die worden verwijderd door de moderators die hier zo goed hun best doen om het forum vrij te houden van kuttopics.
met uitzondering van dit topic
Ja wat hij zegtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:50 schreef Darkwolf het volgende:
Ik hou wel van een smalle en krappe kut met fluweel zachte lipjes!
Side detail: kaal, zo kaal als kaal maar kan zijn! Een pre!
Die brede kut, gaat die vaak naar de sportschool of hoe moet ik dat zien??!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef nog.een.keer het volgende:
Er wordt wel gesproken over natte kutten en droge kutten. Een natte kut is vaak van een wat meer opgewonden vrouw dan een droge, laat vaak een roodachtige kleur zien, is heel warm en voelt meestal nattigheid.
Kutten zijn er in veel soorten en maten. De een is harig, langwerpig, kort, smal of breed, de ander kaal en fluweelzacht, anderen hebben weer laaghangende schaamlippen met een groter dan gemiddelde clit erboven en soms zijn ze nauw en strak en soms zijn ze wijd en ruim.
Ik ben dus zo'n man die daar op let
Wat voor kut hou jij als man van?
Motiveer je reactie en post niet alleen maar "een natte kut" want die worden verwijderd door de moderators die hier zo goed hun best doen om het forum vrij te houden van kuttopics.
met uitzondering van dit topic
Ik hou van lekker mals, vochtig, kaal en goed gepoetst.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Mogen vrouwen niet meedoen?
Ik ga helemaal met jou meequote:
Homo!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:35 schreef SnowDoggg het volgende:
Nu heb ik 3 geslachtsdelentopics bovenaan m'n AT staan...![]()
...hij houd immers -net zoals ik- van fluwelen zachte lipjes die helemaal te bezichtigen zijn (haarloos).quote:
Binnenste schaamlippen heten alleen maar zo omdat ze tussen de buitenste schaamlippen zitten. Qua positie zeg maar. Of ze nou verstopt zitten of uitsteken. Wat allebei ongeveer even vaak voorkomt overigens. Beetje vreemd dus dat verstopte schaamlippen als de norm worden gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Jeffo het volgende:
Simpel toch, gesloten zonder meuk die naar buiten hangt. Binnenste schaamlippen, de naam zegt het al, horen niet helemaal naar buiten te hangen![]()
Echt een afknapper, en indien blond --> kaal en wanneer donker--> een subtiel streepje.
Ik zou het niet direct zien als een norm, maar ik vind het gewoonweg mooier. Heb beide meegemaakt en afschuw was een paar keer nabij. Kan er niets aan doen, maar vind het echt niet aantrekkelijk. Net zoals sommige mannen niet van vrouwen houden met donker haar......hou ik daar niet vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Binnenste schaamlippen heten alleen maar zo omdat ze tussen de buitenste schaamlippen zitten. Qua positie zeg maar. Of ze nou verstopt zitten of uitsteken. Wat allebei ongeveer even vaak voorkomt overigens. Beetje vreemd dus dat verstopte schaamlippen als de norm worden gezien.
Dat is een lastig probleem inderdaad want je kunt het van buitenaf zo moeilijk zien...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:56 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Ik zou het niet direct zien als een norm, maar ik vind het gewoonweg mooier. Heb beide meegemaakt en afschuw was een paar keer nabij. Kan er niets aan doen, maar vind het echt niet aantrekkelijk. Net zoals sommige mannen niet van vrouwen houden met donker haar......hou ik daar niet van![]()
Je moet niks hoor, een voorhuid hebben is volkomen normaal. Maar ik vind 't niet mooi, net zoals die user boven ons uitstekende schaamlippen - wat ook volkomen normaal is - niet mooi vindtquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:21 schreef Averon het volgende:
Toch wel enigzins grappig om te lezen dat een we een stukje van de lul af moeten laten halen voordat sommige vrouwen hem aantrekkelijk vinden.
On topic, liefts een klein, nauw poesje, geschoren, liever niet helemaal kaal.
Dat is vrij makkelijk uit te leggen, veel jonge ventjes zijn niet veel anders gewend omdat ze photoshopkutten zien en geen echte.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Binnenste schaamlippen heten alleen maar zo omdat ze tussen de buitenste schaamlippen zitten. Qua positie zeg maar. Of ze nou verstopt zitten of uitsteken. Wat allebei ongeveer even vaak voorkomt overigens. Beetje vreemd dus dat verstopte schaamlippen als de norm worden gezien.
Heb ik ook een beetje last van... heb me daar echt heel lang voor geschaamdquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:56 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Ik zou het niet direct zien als een norm, maar ik vind het gewoonweg mooier. Heb beide meegemaakt en afschuw was een paar keer nabij. Kan er niets aan doen, maar vind het echt niet aantrekkelijk. Net zoals sommige mannen niet van vrouwen houden met donker haar......hou ik daar niet van![]()
Ben vrij klein en tenger, heb een niet zo groot kutje in aanzien, prachtige maat zo voor het oog, maar toch kan je me gruwelijk hard neuken en dan kreun ik van blijdschapquote:Op maandag 11 september 2006 22:02 schreef flamoes het volgende:
Ik snap het niet he, iedereen wil altijd een meissie met een klein, strak kutje. Maar de sex houd je nooit zo heel lang vol, want het is zooooo gevoelig...!! Wie heeft er eigenlijk al eens ervaring mee opgedaan, denk ik dan. En dan bedoel ik ècht krap.![]()
Ik zal bij deze eens verklappen dat ik een lief meisje ken (van 22 jaar) die aan die eisen voldoet en het ziet er heel klein en schattig uit. Ze is zelf ook niet zo heel groot en de rest ook niet, kleine voetjes, teentjes, vingertjes, oortjes, neusje, enz... Misschien dat dat de punten zijn waaraan je zo'n vrouwtje herkent... Ja oke, leuk, maar het is wel even wennen, dus denk maar niet dat je zo'n krap kutje ff 1,2,3, kan bevredigen. Wil je lange sex? Geef je vriendin gewoon een dikke dildo van +/- 5cm doorsnee. Kan ze de boel doordeweeks een beetje oprekken![]()
dit is me een gigantische verticale smileyquote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Chrishop het volgende:
een grote streep haar van iets onder d'r navel tot het eind van dr bilspleet.
jawohl, heil Ezzyquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef Ezzy het volgende:
Stel je ontmoet een leuk meisje en je bent zoooo verliefd, ze is helemaal perfect!!! Na een tijdje gaan jullie met elkaar naar bed... en... OH NEE!!! ze heeft geen mooie kut! Er zit wat haar! IEEUUWWHHH, en o nee wat is dat??? Daar steken schaamlippen uit!!!!! BAAAHHHHHHH![]()
![]()
WAATTTTT ze wast zich alleen met water??? GAAAAAAAATVEEEERRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En.... AAARHHHGGG ze heeft wat afscheiding!!! Ze is VIES!!!!!!!!!!
![]()
Inderdaad zeg, wat een ongelofelijk KUTtopic!!!!Vrouwen moeten zich maar scheren en wassen en nog meer wassen en heel veel lactacyd gebruiken want anders RUIKT het ergens naar en dat is VIES!!!!!!!!
En vervolgens gaan mannen overdreven doen omdat ze een schimmelinfectie krijgt van al dat wassen en klooien omdat jullie mannen een steriele kut willen....
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:25 schreef Ezzy het volgende:
Er zijn verschillende topics over kutten en schaamhaar e.d waaruit blijkt dat een vrouw die wat "natuurlijker" is, meteen een gore doos heeft. Wat mij betreft doen mannen die tig eisen stellen wat betreft wassen, scheren (kinderkutten), en andere ongein zelf nogal overdreven (smetvrees?).
Ja daar voelen die vrouwen zich prettiger bij omdat hun vriend anders zeg dat ze een gore doos heeft...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er zijn zat vrouwen in die topics die maar al te graag scheren en bijwerken en zichzelf daar ook schoner en prettiger bij voelen... niet al te selectief lezen he?
Ik doe het echt niet voor mijn vriend. Ik vind het zelf mooier en praktischer ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Ezzy het volgende:
[..]
Ja daar voelen die vrouwen zich prettiger bij omdat hun vriend anders zeg dat ze een gore doos heeft...![]()
Beste Ezzy,quote:Op woensdag 13 september 2006 22:58 schreef Ezzy het volgende:
Waar ik me helemaal aan erger hier is dat er zo word getwijfeld aan de hygiëne van vrouwen. Volgens mij zijn mannen een stuk "viezer". Ja jongens, ruik voor de grap maar ns aan je lul als die een dag in je broek heeft liggen zweten!!! GAAATTVVEERR!!!!![]()
Weird Al Yankovic The Vagina Song Lyricsquote:
Zoveel mogelijk danquote:Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Ezzy het volgende:
Jij kan mij niet wijsmaken dat je altijd je lul wast na het pissen. In een openbare gelegenheid of op je werk/school lijkt me dat niet echt handig. Je kan me ook niet wijsmaken dat vrouwen viezer zijn dan mannen. Er zijn vast meer mannen die het niet zo nauw nemen met de hygiëne dan vrouwen. over het algemeen (uitzonderingen zijn er altijd) zijn vrouwen schoner dan mannen. Maar als een kut niet kaal is, en niet met lactacyd schoongeschrobd is, dan is het een vieze kut??? Sorry hoor, maar zulk soort topics zijn gewoon een belediging voor vrouwen met een normale hygiëne. En een normale hygiëne betekend niet dat een doos gewassen moet worden met allerlei chemische rotzooi en dag in dag uit compleet geschoren word, tot de bulten erop staan...
Gefrustreerd Ezzy? Anders begin je een kruis (quote:Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Ezzy het volgende:
Jij kan mij niet wijsmaken dat je altijd je lul wast na het pissen. In een openbare gelegenheid of op je werk/school lijkt me dat niet echt handig. Je kan me ook niet wijsmaken dat vrouwen viezer zijn dan mannen. Er zijn vast meer mannen die het niet zo nauw nemen met de hygiëne dan vrouwen. over het algemeen (uitzonderingen zijn er altijd) zijn vrouwen schoner dan mannen. Maar als een kut niet kaal is, en niet met lactacyd schoongeschrobd is, dan is het een vieze kut??? Sorry hoor, maar zulk soort topics zijn gewoon een belediging voor vrouwen met een normale hygiëne. En een normale hygiëne betekend niet dat een doos gewassen moet worden met allerlei chemische rotzooi en dag in dag uit compleet geschoren word, tot de bulten erop staan...
Maakt niet uitquote:Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[ Bericht 58% gewijzigd door NanKing op 14-09-2006 14:40 ]
Sorry![]()
Ik ben niet tegen scheren. Als je goed had gelezen.. blablablaquote:Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Gefrustreerd Ezzy? Anders begin je een kruis () tocht tegen scherende vrouwen..
Bah,scheren
gladde kutjes
steleltje stoephoeren
mannen
(Genant om hier te posten maargoed ik waag een serieuze pogingquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Jeffo het volgende:
Simpel toch, gesloten zonder meuk die naar buiten hangt. Binnenste schaamlippen, de naam zegt het al, horen niet helemaal naar buiten te hangen![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 22:23 schreef erodome het volgende:
als strakheid overdreven en onbewust is dan zit het alleen maar in de weg, niet alleen bin seks, maar ook bij bevallingen en nog wel wat meer.
Sommige mannen zitten r ook nog met hun snufferd [gezicht] inquote:Op zondag 21 januari 2007 11:03 schreef Jabberwockie het volgende:
[..]
Waar is een kutje allemaal nog meer voor bedoeld dan dan voor sex, plassen en kinderen krijgen??
Oraal!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:07 schreef Ludger het volgende:
Sommige mannen zitten r ook nog met hun snufferd [gezicht] injek.. oraal
![]()
Euh.. baarmoederhalsonderzoek.. abortus provocatus (o nee.. dat valt weer onder kinderen krijgen)
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 22 januari 2007 08:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oraal!![]()
* Scanning... *
Geslacht Man
Relatie neuh
Seksualiteit moet dat?
* Done... *
Ahaaaaaa!
Ok nevermind ik snap em!![]()
Wat je dan in SEX doet is mij (en misschien andere velen) een compleet raadsel...![]()
De bekkenbodem zorgt dat de baarmoeder op haar plaats blijft, dat de organen in de onderbuik zitten waar ze horen te zitten, dat je anus doet wat hij moet doen enz enz enz...quote:Op zondag 21 januari 2007 11:03 schreef Jabberwockie het volgende:
[..]
Waar is een kutje allemaal nog meer voor bedoeld dan dan voor sex, plassen en kinderen krijgen??
ik zie mezelf al iedere keer me pik wassen in de gootsteen op me werk na het zeikenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Beste Ezzy,
Een dameskut stinkt na een dag pissen en zweten net zo goed als een herenlul.
Het is maar net hoe goed je hem of haar schoonmaakt.
Getekend,
De eigenaar van een lul die gewassen word met water na het pissen.
En dan het gezicht van die collega die binnenkomtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zie mezelf al iedere keer me pik wassen in de gootsteen op me werk na het zeiken![]()
![]()
![]()
![]()
Dude, volgends mij heb je dat verhaal met 1 hqnd getypt of niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:18 schreef Gripper het volgende:
Maarre, om maar weer eens terug te komen op kutjes![]()
Ik ben er dol op! Een mooi klein roze kutje wat rood wordt als het opgewonden is, met een klit die je lekker kunt verwennen.Ik ben dol op natte, frisse kutjes die naar kut smaken, niet naar zeep of lactacyd
Ik ben dol op kutjes met niet al te veel haar (streepje of zoiets, niet noodzakelijk helemaal kaal)
ik ben dol op een kutje wat je hard én zacht kunt neuken. En wat niet na 2 sessies al beurs is, maar ook eens een goeie lange nacht kan hebben. Een getraind kutje dus. Met bekkenbodemspieren die m'n lul lekker kunnen verwennen.
Kut zeg, wat een goed topic
Nou (als ik jou reactie zo lees) ik denk dat jij eerder met een... "hqnd", hebt zitten tikken!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:08 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dude, volgends mij heb je dat verhaal met 1 hqnd getypt of niet..
Tuurlijk man. Fapfapfap!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:08 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dude, volgends mij heb je dat verhaal met 1 hqnd getypt of niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |