quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Radeloos?
Droom ze!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef lienelien het volgende:
![]()
Ik ga slaapjes doen, m'n film is afgelopen![]()
Truste allen!![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef lienelien het volgende:
![]()
Ik ga slaapjes doen, m'n film is afgelopen![]()
Truste allen!![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:09 schreef MaJo het volgende:
Lijkt me Fins?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef Supersheep het volgende:
Loituma - Leva's Polka
stukken beter in de btmk remix trouwensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]![]()
Helemaal.
Om het nog even af te leren: Klik.
Supersheep +1
Onder welke ijsschots heb jij gelegen het laatste half jaar?quote:
Een indie-ijsschotsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Onder welke ijsschots heb jij gelegen het laatste half jaar?![]()
Ik hang op fok alleen rond in muziek en nieuws, niet in onzin enzo. Boten Anna ken ik ook alleen via jullie. Lief Klein Konijntje zegt me ook niets.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik geloof niet dat ik dit ooit op de reguliere radio heb gehoord. Wel online. En vaak. Hele topics over geweest op Fok!
Net zo erg als Lief Klein Konijntje...
dan ben je online juist op de goede plek om zoiets tegen te komen volgens mijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een indie-ijsschotsIk luister bijna nooit naar de radio, alleen dingen online.
Klik. En morgen niet slaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hang op fok alleen rond in muziek en nieuws, niet in onzin enzo. Boten Anna ken ik ook alleen via jullie. Lief Klein Konijntje zegt me ook niets.
Ik download alleen dingen waar ik iets over heb gehoord, dus niet dit soort onzinquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dan ben je online juist op de goede plek om zoiets tegen te komen volgens mij
Wie en welk nummer?
Titel klopt, wil wel hintjes gaan geven tenzij je toch gaat slapen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nellie the Elephant kan ik eruithalen...
neequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zijn dat die mafketels van "The Opera"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |