ik denk bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn in mijn ogen nu verschillende kampen...
Kamp 1 : Semih, Micheline, Marcia en Egbert
Kamp 2: Monique, Sabrina, Etienne, Marcel, Jeroen, Hilde, Milica en Janine
Tijn, Rik en Marlies zweven een beetje tussen deze groepen in
Zullen we gaan protesteren?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat de RED-PHONE op zondag over gaat, want dan kunnen ze dat op maandag meenemen in de live-uitzending.
Streamers worden gediscrimineerd door Hummie. Die mogen nooit op eerste rang zitten....
Maakt mij niet uit hoor, maar let niet al teveel op de taal hier, hoe later het wordt, hoe meer spelvoutenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:39 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Alcohol![]()
Haha... sorry... ik heb vandaag taalgroeiboekgesprek gehad... let dus nog iets teveel op taal![]()
Echt? Hoe zou dat nou komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:43 schreef LuQas het volgende:
Hilde is impopulair!
Stom he die ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, maar let niet al teveel op de taal hier, hoe later het wordt, hoe meer spelvouten![]()
Maar nu maar weer ontopic, anders komen de mods weer![]()
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef Flujas het volgende:
[..]
Zou Hummie hier niet ook een accountje hebben?
Ik ook, zit ademloos te luisterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:45 schreef GJVH het volgende:
Ik vind deze nominatie-gesprekken wel boeiend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |