we w88 er op....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Val ik er nu op het goede moment in... de eerste BB6-wip?
Het is nog geen weekendquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hummie schiet eens op!!!!!
Als dat broekje zo wijd was als het leek, was het een Nathalie shot. Je begrijpt wel welke ik bedoel dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Welk shot!! Mijn streams staan uit, verdorie
Hij noemde haar wel een alcoholist hè.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:43 schreef ruby het volgende:
Hilde voelt zich slachtoffer van Semih..
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:43 schreef Tamaartje het volgende:
Zei Hilde nu lekker ding tegen Jeroen?
Wij zitten niet vaak op één lijn, maar dit zou een hele goede zijn, dan ga ik me CONCENTRATIE, KOM OP!! concentreren op de plofkop van E10.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef Suikeroom het volgende:
ik neem aan dat Bridget maandag gaat zeggen dat Semih al genomineerd staat.. dan moeten ze allemaal iemand anders noemen.. want al die racisten willen Semih nomineren![]()
Jammer dat er geen cap isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Als dat broekje zo wijd was als het leek, was het een Nathalie shot. Je begrijpt wel welke ik bedoel dan.
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Dan maar een nutteloze stem op Semih.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef Suikeroom het volgende:
ik neem aan dat Bridget maandag gaat zeggen dat Semih al genomineerd staat.. dan moeten ze allemaal iemand anders noemen.. want al die racisten willen Semih nomineren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |