abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41181294
Wie is Etiënne?

Etiënne is geboren en getogen in Zwolle, maar voelt zich meer thuis in een van de Nederlandse badplaatsen. Etiënne zit niet vaak stil; hij doet aan voetbal en gaat veel uit. Qua kleding kiest hij dan voor sportief, maar wel netjes. Hij speelt graag spelletjes. Met het spelen van Stratego heeft hij al eens een prijs gewonnen. Etiënne luistert veel naar muziek uit de clubscene. Zijn broertje en zusjes zijn gek op hem. Hij is dan ook hun grote held.

Als hij Big Brother 6 wint, gaat hij een eigen horecabedrijf opstarten.

Marcel over Etiënne

“Soms is Etiënne te nonchalant. ‘Alles komt morgen,’ denkt hij dan.”

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2006 23:23:38 ]
pi_41181383
En los!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:27:16 #3
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41181543
tvp

Link naar vorige topic De bewoners: Etiënne #1
pi_41181677
Ondertussen heeft hij voorlopig wel Janine verslagen als meest besproken bb'er op FOK!

Ontopic, alles in mij wil dat hij eruit gaat (alsof ik iets te willen heb ) aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig hoe het met hem verder gaat als hij in het huis blijft.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:33:03 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_41181767
Hier verder over die vette racistische blonde trol uit Spijkenisse?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_41182068
Etienne's ontmaskering zal wel goed zijn voor de kijkcijfertjes... heel NL wil deze gozer wel even zien denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_41182250
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Etienne's ontmaskering zal wel goed zijn voor de kijkcijfertjes... heel NL wil deze gozer wel even zien denk ik
Liever niet, de toegevoegde waarde van Etienne is nihil. Geeft alleen maar ergernis en de kijker is boos dat TALPA deze man (kind) als big brother -gast heeft binnen laten komen.
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:12:19 #8
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_41183467
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:44 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Liever niet, de toegevoegde waarde van Etienne is nihil. Geeft alleen maar ergernis en de kijker is boos dat TALPA deze man (kind) als big brother -gast heeft binnen laten komen.
Papa E10 en E10: de mis-casting van BB6
... en huiver mee
pi_41186347
Allemaal melding maken van de hitlergroet van dit domme kereltje op zijn Cu2, gewoon mailen naar het Landelijk Bureau Racisme. Een hitlergroet is nog altijd verboden in dit lang
pi_41186353
land
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:57:21 #11
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_41186694
hij gaat goed met de dames atm
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_41191111
wat een nietszeggende kampsjaken, heb ze nog niks horen toevoegen aan welk gesprek dan ook. Vuile plofkop
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:16:55 #13
3542 Gia
User under construction
pi_41191143
Ik vind Marcel wel leuk, maar Etienne dus echt niet. Zelfs niet nu ik weet dat hij rechts is.
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:17:53 #14
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41191168
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:16 schreef Gia het volgende:
Ik vind Marcel wel leuk, maar Etienne dus echt niet. Zelfs niet nu ik weet dat hij rechts is.

Wat heeft dát er nu mee te maken
pi_41193696
Een tweede topic voor dit ventje lijkt me al meer dan genoeg eer.
pi_41193706
Je moet eens tellen hoe vaak hij zegt.. Heb ik zoiets van..! erg storend hoor.. hij opent bijna altijd zijn zin met 'Dan heb ik zoiets van' en soms vind hij het ook nodig om het wel 4x in een zin te zeggen.. ETIENNE.. WAT HEB JE DAN ZOIETS VAN??????? vertel het me..
Groetjes Kassandra :)
pi_41195018
Ik snap dat zwakzinnige gedrocht niet.

Hij schept op over zijn veroveringen, iedereen met drie hersencellen prikt door het bedrog heen. Het is niet zo dat Witje de Wit geen enkele ervaring heeft op seksueel gebied, ik geloof van harte dat hij zijn verlepte sjaak in een visfabriek heeft mogen hangen, maar gezien het figuur van Etienne, gezien zijn werkelijk stralende persoonlijkheid is het overduidelijk dat onze sociaal gehandicapte boterbal zich voornamelijk heeft schuldig gemaakt aan het najagen van de lelijkste wichten en bakvissen die zijn hardcore feestje hebben bezocht.

Hij is het soort jongen dat opschept over alle vrouwen met wie hij het bed heeft gedeeld, maar hij laat even buiten beschouwing dat het de meest afstotelijke gedrochten zijn die Nederland rijk is. De domste onzekere pubermeisjes vallen in de val van zijn harige bovenlip.

Over zijn bovenlip gesproken, waarom scheert hij dat afzichtelijke snorretje niet eens af. Als het nu een fatsoenlijke snor was dan kon ik er nog mee leven, maar dit misselijke wezen is in het bezit van een lelijk donssnorretje. Hij lijkt op een mannetje van 15 dat vol trots zijn turkensnorrtje draagt alsof het een teken van volwassenheid en diepgang is.

Over Turken gesproken, weten we zeker dat die lompe boer Marcel zijn biologische vader is? Marcel? Of moeten we denken aan Gekke Achmed van op de hoek? Want onze sterke blanke broeder oogt niet bepaald... nou ja... blank.

Etienne lijkt verdacht veel op de derde allochtoon in het huis.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_41195381
Etienne is half Indisch zoals hij zelf verteld in het filmpje op de Talpa-site. Voor de rest ben ik het volkomen met PhalanX eens!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_41197177
Wat een plofkop heeft hij trouwens
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:10:54 #20
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_41197336
Volgens mij zit ie bij mij op school
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:22:54 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41197626
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:31 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Je moet eens tellen hoe vaak hij zegt.. Heb ik zoiets van..! erg storend hoor.. hij opent bijna altijd zijn zin met 'Dan heb ik zoiets van' en soms vind hij het ook nodig om het wel 4x in een zin te zeggen.. ETIENNE.. WAT HEB JE DAN ZOIETS VAN??????? vertel het me..
Ik vind dat "heb ik zoiets van" ook zeer ernstig . Hoe verneukt kan je iets zeggen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41198515
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:34 schreef Gert het volgende:
Ik ben het met je eens dat het bizar is als het zonder meer verboden zou zijn om een Nederlands vlaggetje op je jas te naaien of op je schooltas te plakken. Dat is volgens mij ook niet zo.
Het dragen van de Nederlandse vlag louter ter versiering is verboden. Dat is vastgelegd in het vlag protocol.

Ontopic:
quote:
Big Brother-bewoner maakt reclame voor neo-nazi's

Big Brother-bewoner Etiënne maakt op zijn pagina bij CU2 reclame voor het kledingmerk Londsdale en het neo-nazi netwerk Blood & Honour.

Dit internationale netwerk staat bekend om gewelddadig gedrag tegen andersdenkenden en het kledingmerk is erg populair bij extreemrechtse jongeren.

Op de site schrijft Etiënne (daar Hollandsetrots geheten) onder meer over zijn lievelingskleur (rood, wit en blauw) en staat deze een foto uit 2003. In Big Brother heeft hij al laten weten niet van allochtonen en homo's te houden.

Producent Endemol zegt van tevoren op de hoogte te zijn geweest van Etiënnes politieke voorkeuren. Wij doen een uitvoerig antecedentenonderzoek naar de kandidaten aldus een woordvoerder.

Verder is Big Brother volgens hem een spiegel van de samenleving. En daar horen mensen met verschillende opvattingen bij. Bovendien hebben de makers van Big Brother bewust een groep mensen bij elkaar gezet die samen een verhaal vertellen, meldt Endemol. (Novum/Medialog)
bron
pi_41199744
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:22 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik vind dat "heb ik zoiets van" ook zeer ernstig . Hoe verneukt kan je iets zeggen .
Ja ik vind het ook een vreselijke uitspraak, en ik vraag me altijd af.. wat heb je dan???
Zelfs Marcel zegt het, alleen op een andere manier, maar die zegt ook vrij vaak.. Dan heb ik iets van.. Maarja, wat wil je met een zoon.. die bijna elke zin met dat begint
Groetjes Kassandra :)
pi_41215905
etienne in gesprek met tijn en egbert over de zin van het leven:
e10:' ik ben 1 grote sexbom, maar ik heb nog geen last gehad dat ik geen sex heb gehad. Ik ben er niet zo mee bezig'.
pi_41216350
een zelfingenomen volgevreten pad is het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')