Ik snap dat zwakzinnige gedrocht niet.
Hij schept op over zijn veroveringen, iedereen met drie hersencellen prikt door het bedrog heen. Het is niet zo dat Witje de Wit geen enkele ervaring heeft op seksueel gebied, ik geloof van harte dat hij zijn verlepte sjaak in een visfabriek heeft mogen hangen, maar gezien het figuur van Etienne, gezien zijn werkelijk stralende persoonlijkheid is het overduidelijk dat onze sociaal gehandicapte boterbal zich voornamelijk heeft schuldig gemaakt aan het najagen van de lelijkste wichten en bakvissen die zijn hardcore feestje hebben bezocht.
Hij is het soort jongen dat opschept over alle vrouwen met wie hij het bed heeft gedeeld, maar hij laat even buiten beschouwing dat het de meest afstotelijke gedrochten zijn die Nederland rijk is. De domste onzekere pubermeisjes vallen in de val van zijn harige bovenlip.
Over zijn bovenlip gesproken, waarom scheert hij dat afzichtelijke snorretje niet eens af. Als het nu een fatsoenlijke snor was dan kon ik er nog mee leven, maar dit misselijke wezen is in het bezit van een lelijk donssnorretje. Hij lijkt op een mannetje van 15 dat vol trots zijn turkensnorrtje draagt alsof het een teken van volwassenheid en diepgang is.
Over Turken gesproken, weten we zeker dat die lompe boer Marcel zijn biologische vader is? Marcel? Of moeten we denken aan Gekke Achmed van op de hoek? Want onze sterke blanke broeder oogt niet bepaald... nou ja... blank.
Etienne lijkt verdacht veel op de derde allochtoon in het huis.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---