quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Asmodian het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier bij wie de smileys het niet doen?
Lekker retro. Da's weer helemaal in, je bent hip, mèn!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ikke, toen ik nog heel erg jong was. En m'n ouders.
quote:En het wordt gefluisterd dat gauw als we allen de toon roepen
dan zal de fluiter ons naar verstand leiden.
En een nieuwe dag zal aanbreken voor zij die lang staan
En het bos zal weerklinken met gelach
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef Berkery het volgende:
Stairway to heaven - Led Zeppelin
Bovenstaande begint knap irritant te wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Asmodian het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Bovenstaande begint knap irritant te worden
Maar zie je ze ook niet dan? Want ik zie de jouwe welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Herlaarzen, Asmo. Gewoon herlaarzen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klopt, niet gezien maar weet wel het standaard slechte einde. Als het goed is staat ook het normale einde erop (en nog een andere?).quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaja, inderdaad, dat snapte ik al. Maar ik vind het niet leuk als het een eind goed-al goed einde is. Veel te voorspelbaar. Maar in de directors cut heb je dan ook nog een alternatief einde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mocht je echt eens een film willen zien die er behoorlijk inhakt (en dan bedoel ik dus niet letterlijk als in één of ander slacht-horror-feest) dan raad ik je aan om eens Dandelion te kijken. Erg mooi maar ook flink dramatisch.wat liev!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan laat ik jullie even schrikken:
[afbeelding]nergens last van, al eens een CTRL (of was t Shift? (of was t beide?)) + refresh geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Asmodian het volgende:
Maar, maar, maar... Ik heb een nieuwe computer - daar hoort dat niet te hoevenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Herlaarzen, Asmo. Gewoon herlaarzen.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt, niet gezien maar weet wel het standaard slechte einde. Als het goed is staat ook het normale einde erop (en nog een andere?).
Ik hou het toch liever op de wat betere eindes al hoeft het ook niet echt mierzoet te zijnBedoel je dat je die ene film in je Spoiler wel of niet goed vond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mocht je echt eens een film willen zien die er behoorlijk inhakt (en dan bedoel ik dus niet letterlijk als in één of ander slacht-horror-feest) dan raad ik je aan om eens Dandelion te kijken. Erg mooi maar ook flink dramatisch.
[..]
wat liev!
[..]
nergens last van, al eens een CTRL (of was t Shift? (of was t beide?)) + refresh geprobeerd?
En ja, al geprobeerd, werk nie
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
Oyquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef MaJo het volgende:
Jongens, snel vraag allemaal vragen waarbij asmo ons altijd te snel af is. Nu kan het nog
Ik doe gewoon ouderwets uploaden naar mijn eigen site en link hier neerkwakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |