Die rechter is behoorlijk heet hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Een band die hier gemist wordt: Lelijke muzikanten die het toch gemaakt hebben-topic. # 1
Die rechtse is écht wel mooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Een band die hier gemist wordt: Lelijke muzikanten die het toch gemaakt hebben-topic. # 1
Geweldig tochquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zonder te willen beledigen, maar het lijkt net alsof die lui uit de jaren '70 zijn weggelopen. Zo'n trui had m'n vader toen ook...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef Supersheep het volgende:
Butterfly Effect
Je snapt dr geen zak van? Ik vind m fantastisch! heb m pas maar op nr4 in m'n filmlijstje gezet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Supersheep +1
Nog 20 minuutjes, ik snap d'r geen zak van, maar hij is gaaf!
Net zoals Brick!
Hoppa! lekker snel deze keerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Asmodian het volgende:
3rd Rock from the Sun
gvrrrr.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Asmodian het volgende:
3rd Rock from the Sun
Nou ik 'm heb opgezocht, lijkt het toch ietsjes anders. Maar toch niet minder geweldig.quote:
Ja, ik snap hem wel maar het hoe en waarom enzo, en waar nou uiteindelijk naartoe wordt gewerkt is me niet geheel duidelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je snapt dr geen zak van? Ik vind m fantastisch! heb m pas maar op nr4 in m'n filmlijstje gezet.
En Brick moet ik nog steeds zien, al wil ik eerst die andere film van Joseph Gordon-Levitt zien (Mysterious Skin)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
[b]
Nog 20 minuutjes, ik snap d'r geen zak van, maar hij is gaaf!
Net zoals Brick!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
volgens mij heeft hij in die serie geen krullen hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
gvrrrr.
Dat schatje met die krullen![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Jaja, inderdaad, dat snapte ik al. Maar ik vind het niet leuk als het een eind goed-al goed einde is. Veel te voorspelbaar. Maar in de directors cut heb je dan ook nog een alternatief eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij in die serie geen krullen hoor
Yay!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoppa! lekker snel deze keer
Asmo +1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |