quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die journalisten van tegenwoordig![]()
MaJo ging ook al een paar keer de fout in vandaag![]()
![]()
Als ik midden op de straat sta en zo'n ding komt er aan dan sta ik van schrik waarschijnlijk gewoon zo stil als een hert en wacht ik tot het mechanische monster me plat heeft geredenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hier is-ie helemaal:
[afbeelding]
En hij heeft zo'n vriendelijk snuitje:
[afbeelding]
Met een opgeboord 2CV-motortje van 600 cc? Nah... Dan sta je lang te wachten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ik midden op de straat sta en zo'n ding komt er aan dan sta ik van schrik waarschijnlijk gewoon zo stil als een hert en wacht ik tot het mechanische monster me plat heeft gereden
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef MaJo het volgende:
AMI5?
Nou is-ie goed. Dat is een Ami 6 (vanwege de 600 cc) Er kwam later een Ami 8 (nee die had geen 800 cc, maar was hertekend en had een gesynchroniseerde 4-bak) en daarna een Ami Super (met een 1015 cc blok van de GS).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef MaJo het volgende:
Ami6
Tja, tegen speedy gonzalez kun je niet op hequote:
That's supposed to be my linequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja, tegen speedy gonzalez kun je niet op he![]()
Dat is nagenoeg onmogelijk. Net als een 2CV is zo'n ding bijna niet op z'n zij te krijgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef Supersheep het volgende:
De enigste juiste manier om een AMI6 te parkeren:
[afbeelding]
Een band die hier gemist wordt: Lelijke muzikanten die het toch gemaakt hebben-topic. # 1quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef lienelien het volgende:
We Are scientists
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |