Ja, ik las dat op een andere plek. Gesprekje ging, ongeveer, alsvolgt: "Ik ga opruimen, krijg bezoek. Zou je dat wel doen, kun je beter doen als het bezoek weg is"quote:
Ik denk dat ik toch echt een 'authority' ben in all things Oyquote:
Inderdaad, ja! Laat me raden, laat uitgeweest?quote:En ik wilde inderdaad such a rookie mistake zeggen ja![]()
![]()
Is hoog tijd dat ik ook vroeg ga slapen
Merk is juist. "Snoek" is een bijnaam voor de DS. En die had geen ruit die 'naar binnen' stond.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef MaJo het volgende:
Citroën Snoek?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:37 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, ik las dat op een andere plek. Gesprekje ging, ongeveer, alsvolgt: "Ik ga opruimen, krijg bezoek. Zou je dat wel doen, kun je beter doen als het bezoek weg is"
Hoé, zei je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch echt een 'authority' ben in all things Oy. De punk-kreet is Oi de verontwaardigings-kreet is Oi
Ouch, busted!quote:
Haha zag het ook al jaquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef Homdeck het volgende:
Die vent die dat ontworpen heeft moet wel heel erg dronken zijn geweest![]()
Ga je één van de grootste geniën op designgebied, Flaminio Bertoni, beschuldigen van dronkenschap?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef Homdeck het volgende:
Die vent die dat ontworpen heeft moet wel heel erg dronken zijn geweest![]()
Een paar keerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die journalisten van tegenwoordig![]()
MaJo ging ook al een paar keer de fout in vandaag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die journalisten van tegenwoordig![]()
MaJo ging ook al een paar keer de fout in vandaag![]()
![]()
Als ik midden op de straat sta en zo'n ding komt er aan dan sta ik van schrik waarschijnlijk gewoon zo stil als een hert en wacht ik tot het mechanische monster me plat heeft geredenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hier is-ie helemaal:
[afbeelding]
En hij heeft zo'n vriendelijk snuitje:
[afbeelding]
Met een opgeboord 2CV-motortje van 600 cc? Nah... Dan sta je lang te wachten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ik midden op de straat sta en zo'n ding komt er aan dan sta ik van schrik waarschijnlijk gewoon zo stil als een hert en wacht ik tot het mechanische monster me plat heeft gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |