zonder g, maar ik reken hem goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:41 schreef Supersheep het volgende:
Tim Harding
Vind je 't gek? Alle Lowlanders liggen ziek op bed....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:41 schreef MaJo het volgende:
Zo, ik ga weer eens een avondje ouderwets quizzenIs nog voor Lowlands geweest
Loopt hier ook niet meer zo storm als eerst
Morgen de meet
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:41 schreef MaJo het volgende:
Zo, ik ga weer eens een avondje ouderwets quizzenIs nog voor Lowlands geweest
Loopt hier ook niet meer zo storm als eerst
Morgen de meet
Ik niet hoor, maar ik ben dan ook hardcorequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vind je 't gek? Alle Lowlanders liggen ziek op bed....![]()
quote:
Heb je geen trein?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:48 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb geen alibi. tis alleen een beetje uit mijn richting zeg maar.
Was dat een vraag dan? antwoorde het alleen maar op Daf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:46 schreef Berkery het volgende:
Excuseer voor daarnet, ik moest even snel weg
[..]![]()
Supersheep + 1
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oja, MaJo, er staat nog een vraag open van Berkery. Iets met een musical. Laatste blad, vorige deel.
Skip that.
Inderdaad ja, was een makkiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo zou het je zo kunnen vertellen...
Da''s geheel correct en tevens juist. Maar ik geloof niet dat jullie op mij en me kale kop zitten te wachten toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bwennie heeft 'r zus als alibi zei ze gisteren....
Meer uit de richting dan Groningen, Limburg en België?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:48 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb geen alibi. tis alleen een beetje uit mijn richting zeg maar.
ook niet als je het eerst opslaat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef MaJo het volgende:
Dat programma van Sheep werkt niet op mijn computer trouwens
ja, nee en neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meer uit de richting dan Groningen, Limburg en België?![]()
jawel hoor Sheep maar ik moet ook zoveel handelingen uithalen, maar goed heb m binnen en weet m nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ook niet als je het eerst opslaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |