Daar zorg ik wel voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:54 schreef BwennieBren het volgende:
Bij de volgende meet ga ik voor jullie zingen okay, moet er wel veel whiskey bij geschonken worden hoor!
Nee hoor is een hobby. Vroeger in een onbekend bandje en nu thuis achter de PCquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:53 schreef MaJo het volgende:
Doe je er ook iets mee of is het een hobbie? Je stem klinkt bekend namelijk
Doei Soempie en welterusten!quote:
dagdag!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Doei Soempie en welterusten!![]()
. Als je onverhoopt toch geen zin hebt om te verhuizen ben je van harte welkom
Voor ons allen natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ehm.... Voor wie moet die whiskey zijn? Voor jou om los te komen of voor ons....?![]()
Tot morgen Asmoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef Asmodian het volgende:
Maar lieve mensjes, ik ga nu toch echt slapen - lange dag morgen.
Ik zal wel heel efkens online zijn morgen, maar niet echt lang. Dus: Doei Homdeck, doei BB
![]()
Daf & MaJo, ik zie jullie morgen!
Slaap lekker Dart en tot morgenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Tot morgen Asmo![]()
Ik ga ook afsluiten. Ben morgen wel nog even on, maar daarna ben ik weg.
Iig Daf en MaJo tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Doei Soempie en welterusten!![]()
. Als je onverhoopt toch geen zin hebt om te verhuizen ben je van harte welkom
Geeft niks hoor. Ik heb jouw muziekvragen toch nooit goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
...sorry Soempie, ik zag je niet binnenkomen. Volgende keer beter, okee?
En welterusten aan hen die slapen gaan
ja hoor, ik geloof dat yousendit t 7 dagen in zijn bestand houdt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
oja..ik heb nog geen geluid op de computer. Laat je het fragment nog even staan BB? Kan ik later dit weekend luisteren![]()
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken. Misschien vlucht ik morgen wel naar Utrecht
Proest! Geen idee, maar t is een blijvertjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, dan gooi ik er ook nog een song in. Met mooie tekst!
yousendit.
keepmyfile.
Groepsnaam en titel alsjeblieft
Nu ben ik wel heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Proest! Geen idee, maar t is een blijvertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |