Ik vond haar in Firefly/Serenity beter...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:08 schreef PhalanX het volgende:
MORENA BACCARIN
ja, dat doen ze tegenwoordig wel vakerquote:
Guus moet ook vooral héél erg in de regio blijven!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat doen ze tegenwoordig wel vaker
Guus staat ook liever in Philipsstadion dan in de Arena ofzo
dat is dan een tweede hequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Guus moet ook vooral héél erg in de regio blijven!
het is morgen pas america's next top model heurquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:30 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga straks naar de beste artiest ter wereld kijken![]()
Kijk je dat? Wat een homo ben jequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is morgen pas america's next top model heur
idd. dat Yes-R nog niet doorgebroken is internationaal.... beste artiest ter wereldquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kijk je dat? Wat een homo ben je![]()
ik kijk ook, nikki moet winnen, vind je niet![]()
Ik ga hiernaartoe: www.haschiba.nl![]()
ja Nik moet winnen!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kijk je dat? Wat een homo ben je![]()
ik kijk ook, nikki moet winnen, vind je niet![]()
Ik ga hiernaartoe: www.haschiba.nl![]()
Mallerd, Yes-R is lekker, niks meerquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
idd. dat Yes-R nog niet doorgebroken is internationaal.... beste artiest ter wereld
yeah bartjeuh!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef Cybart het volgende:
* Cybart en de vijf vrolijke negertjes zwaaien naar Jerre in hun smilie pakjes+
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal t niet meer doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:
en ik haat mensen die mij wakker bellen!
Bahquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef BB_Koning het volgende:
Zeker een mooi meisje, ik zou haar ook wel in mn bed willen hebbenMaar ik zou haar met meer respect behandelen dan jij waarschijnlijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |