Ik vond haar in Firefly/Serenity beter...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:08 schreef PhalanX het volgende:
MORENA BACCARIN
ja, dat doen ze tegenwoordig wel vakerquote:
Guus moet ook vooral héél erg in de regio blijven!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat doen ze tegenwoordig wel vaker
Guus staat ook liever in Philipsstadion dan in de Arena ofzo
dat is dan een tweede hequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Guus moet ook vooral héél erg in de regio blijven!
het is morgen pas america's next top model heurquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:30 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga straks naar de beste artiest ter wereld kijken![]()
Kijk je dat? Wat een homo ben jequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is morgen pas america's next top model heur
idd. dat Yes-R nog niet doorgebroken is internationaal.... beste artiest ter wereldquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kijk je dat? Wat een homo ben je![]()
ik kijk ook, nikki moet winnen, vind je niet![]()
Ik ga hiernaartoe: www.haschiba.nl![]()
ja Nik moet winnen!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kijk je dat? Wat een homo ben je![]()
ik kijk ook, nikki moet winnen, vind je niet![]()
Ik ga hiernaartoe: www.haschiba.nl![]()
Mallerd, Yes-R is lekker, niks meerquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
idd. dat Yes-R nog niet doorgebroken is internationaal.... beste artiest ter wereld
yeah bartjeuh!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef Cybart het volgende:
* Cybart en de vijf vrolijke negertjes zwaaien naar Jerre in hun smilie pakjes+
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal t niet meer doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:
en ik haat mensen die mij wakker bellen!
Bahquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef BB_Koning het volgende:
Zeker een mooi meisje, ik zou haar ook wel in mn bed willen hebbenMaar ik zou haar met meer respect behandelen dan jij waarschijnlijk
![]()
Ik vind de bitches in de serie altijd leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is morgen pas america's next top model heur
Negers? racistquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef Cybart het volgende:
* Cybart en de vijf vrolijke negertjes zwaaien naar Jerre in hun smilie pakjes+
![]()
![]()
![]()
![]()
vind je dat? wat interessant.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind de bitches in de serie altijd leuk
Nee: negersquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Negers? racist![]()
Donkere mensen zal je bedoelen
Dat mag je zelf weten. Val je op donkere mensen dan?quote:
Moet je eerder uit bed komenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja Nik moet winnen!!!!
en ik haat mensen die mij wakker bellen!
Ik hou van getint, maar niet alles wat getint is, is een negerquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten. Val je op donkere mensen dan?
Chinezen en donker getinten zijn bij mij een taboe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hou van getint, maar niet alles wat getint is, is een neger
Misschien overbodig, maar je bent pas ene neger als je behoort tot het negroide ras
Ja, negroide en mongolide mensen zijn stomquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Chinezen en donker getinten zijn bij mij een taboe.
HAHA iedereen mag leven maar waar je op valt is natuurlijk heel iets anders.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef TehRockstar het volgende:
Alleen mensen met blauwe ogen en lichtblond haar mogen leven.
wat zet je er op?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:42 schreef Weemz het volgende:
Goedendag...
*MP3 speler weer eens helemaal update*
wat fijn dat ik mag blijven levenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef TehRockstar het volgende:
Alleen mensen met blauwe ogen en lichtblond haar mogen leven.
dat is toch mooi?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat fijn dat ik mag blijven leven
Je mag het ook best hier vertellen hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
dat is toch mooi?
kom eens op msn, ik zal je vertellen over mijn hete orgie.
Jij bent vaak wat minder moeilijk hequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef TehRockstar het volgende:
Je bent wel erg moeilijk vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |