Je bent lekker aardig nichtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef brood_korst het volgende:
Wat is je voornaam? - Brood
Wat is de betekenis van je nickname? - Dat is me naam Dohhhh
En die van je user-icoon? - Een ventje aan de lsd
En van je signature? - 2609 is gewoon een klootzak
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? - Via mensen van een ander forum, die zeiden als je alleen maar komt om te kutten en te klote ga je maar naar www.fok.nl
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) - Nee, ik doe het alleen met dieren, 10
Hoe oud ben je? - 11 en een half
Wat voor studie/werk doe je? - Academisch paloratisch heftruckchauffeur
Waar woon je (ongeveer)? - Hoofddorp
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? - Ja, eentje waarbij ik me braaksel aan het malen ben in de blender om het daarna op te slurpen met een rietje
Heb je een vriendje? (of zoiets) - wat zijn vrienden ?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? - Heftruck rijden en fokken
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? - Omdat ik gestuiterd ben tijdens mijn geboorte
Wat is je eerste indruk van ons? - Achterlijke ramdebielen
Wat wil je ons nog vragen? - Wanneer jullie mij gaan vertellen dat jullie een terminale ziekte hebben
Hoogachtend
Brood_Korst van de oranje nassau
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef brood_korst het volgende:
Wat is je voornaam? - Brood
Wat is de betekenis van je nickname? - Dat is me naam Dohhhh
En die van je user-icoon? - Een ventje aan de lsd
En van je signature? - 2609 is gewoon een klootzak
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? - Via mensen van een ander forum, die zeiden als je alleen maar komt om te kutten en te klote ga je maar naar www.fok.nl
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) - Nee, ik doe het alleen met dieren, 10
Hoe oud ben je? - 11 en een half
Wat voor studie/werk doe je? - Academisch paloratisch heftruckchauffeur
Waar woon je (ongeveer)? - Hoofddorp
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? - Ja, eentje waarbij ik me braaksel aan het malen ben in de blender om het daarna op te slurpen met een rietje
Heb je een vriendje? (of zoiets) - wat zijn vrienden ?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? - Heftruck rijden en fokken
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? - Omdat ik gestuiterd ben tijdens mijn geboorte
Wat is je eerste indruk van ons? - Achterlijke ramdebielen
Wat wil je ons nog vragen? - Wanneer jullie mij gaan vertellen dat jullie een terminale ziekte hebben
Hoogachtend
Brood_Korst van de oranje nassau
Je webicon (Bij Wijzig Profiel bovenaan) moet ook naar dat andere plaatje wijzenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:20 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp ik snap geen bal van avatar is nog steeds niet gewijzigd
ben een echte noob
Of de hele linkt weghalen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Je webicon (Bij Wijzig Profiel bovenaan) moet ook naar dat andere plaatje wijzenDaar dus even een linkje plakken naar je geuploade avatar.
Echt niet! Dat matras gaat de huiskamer in! Er slaapt niemand anders in de slaapkamer!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding] Nou, als ik het matras dan maar krijg!. Dan kom ik wel naast jouw bed op de grond liggen
ik lig al in de huiskamer, op de slaapbank!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet! Dat matras gaat de huiskamer in! Er slaapt niemand anders in de slaapkamer!
Dus ik moet samen met TMM in één kamer slapen!?!?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:37 schreef Ang3l het volgende:
Dat kan, maar daar kunnen meer mensenm in die huiskamer.
In de slaapkamer ga ik prinsheelrijk zelf liggen!
De kamer is groot zat, of je legt het matras op de 2e slaapkamerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus ik moet samen met TMM in één kamer slapen!?!?
Oh.. er zijn oplossingen, dat is goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kamer is groot zat, of je legt het matras op de 2e slaapkamer
Nee hoor.. lief aangebodenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja of je moet met TMM in 1 bed willen.
Het is een 2p slaapbank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |