Nope, die heb ik nog steeds te koopquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Waren dat niet die speakers die je een keer wilde verpatsen in V&A?![]()
Oh.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nope, die heb ik nog steeds te koop![]()
Die speakers had ik juist te koop aangeboden omdat ik deze gekocht had. Helaas heb ik er niet lang plezier van gehadquote:
Oke.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:56 schreef miss_schaapje het volgende:
jammer dan
Dat ga ik nu zeker doen. Gelukkig heb ik mijn set Missions nog wel staan, alleen kunnen die niet zo hardquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:55 schreef Biogarde het volgende:
Beetje speakers kosten geld! Spaar door, en koop een set goeie!![]()
We hebben geen balkonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:56 schreef Wadloper het volgende:
Je kan hem ook van het balkon gooien
Je hebt buren, wausquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat ga ik nu zeker doen. Gelukkig heb ik mijn set Missions nog wel staan, alleen kunnen die niet zo hard![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ha, niet dus. Ja, wel hebben wel buren, maar die wonen hier een behoorlijk end van af.
Vrijstaand huis heeft zo zijn voordelenquote:
Je weet niet eens naar wat voor muziek ik überhaupt luisterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:12 schreef brood_korst het volgende:
Die speakers kunnen die kut muziek gewoon niet aan
Opgelost
Slotje
Ja, lekker belangrijk enzo... Maargoed, ik kwam er achter dat het geluid niet goed meer was toen ik het album: VA - Nova Natura [Chill Out] luisterde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:15 schreef brood_korst het volgende:
Nou vertel is
Dat waren dus 14 tientjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:17 schreef extreme het volgende:
alsof je voor drie tientjes een fatsoenlijke PA speaker koopt...
'made in china'ziet er leuk uit, maar alleen bruikbaar voor chinese karaoke..
Oeeeee hij schaamt zich kapot om het te vertellenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, lekker belangrijk enzo... Maargoed, ik kwam er achter dat het geluid niet goed meer was toen ik het album: VA - Nova Natura [Chill Out] luisterde.
Als ik het kut vind dan zou ik het toch niet luisterenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:27 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Oeeeee hij schaamt zich kapot om het te vertellenDus hieruit is de conclusie dat je het zelf ook ontzettende kut muziek vind, zo erg zelfs dat je het gewoon niet durft te vertellen
voor de record, Nova Natura is geen kut muziek.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/904051/1/50#41179098]vrijdag 25 augustus 2006 22:27 Dus hieruit is de conclusie dat je het zelf ook ontzettende kut muziek vind, zo erg zelfs dat je het gewoon niet durft te vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |