Ik bekijk ff de frontpage en zie dit item.
Big Brother-bewoner met extreemrechtse trekjesquote:
In Big Brother zit dit keer een bewoner met extreem-rechtse sympathieën. Bewoner Etiënne blijkt op internet een CU2-profiel te hebben gehad (is net gewist, de Google-cache staat hier) dat onder meer het logo van het internationale netwerk van neonazi's Blood & Honour bevatte. Het profiel lijkt verder veel op de standaard-profielen die veel hardcorehouse-liefhebbers er op nahouden. De 19-jarige Etiënne, die samen met zijn vader Marcel in het Big Brother-huis bivakkeert, heeft reeds laten weten niet van allochtonen en homo's te houden. Hij houdt wel van ''uitgaan, kickboksen en gewoon lol maken'', schrijft hij op CU2. Zijn favoriete film is 'American History X', een keiharde film over Amerikaanse skinheads.
Endemol zegt vooraf op de hoogte te zijn geweest van Etiënnes politieke voorkeuren: ''Wij doen een uitvoerig antecedentenonderzoek naar de kandidaten. Verder is Big Brother een spiegel van de samenleving. En daar horen mensen met verschillende opvattingen bij. Bovendien hebben de makers van Big Brother bewust een groep mensen bij elkaar gezet die samen een verhaal vertellen'', aldus een woordvoerder van Endemol.
hier is de rukker op foto:
![]()
![]()
als allereerste valt me op dat deze jongen dus homo's haat en allochtonen.
als ik echter naar zijn kop kijk en zijn tint dan denk ik toch niet dat deze etienne zelf zuiver arier is.
ziet er uit alsof hij zigeunerbloed of indobloed heeft. in ieder geval niet het prototype arier.
dus die gast haat zichzelf?
nu snap ik best dat je sommige groeperingen haat. naar aanleiding van zeer veel "incidenten" sta ik ook niet positief tegenover ouderwetse moslims. daar kun je dus een reden voor hebben die je kunt onderbouwen. niet omdat iemand zwart is of geel of in welke god hij geloofd.
mensen en groeperingen beoordeel je op hun daden.
waarom iemand dus homo's moet haten is mij niet helemaal duidelijk, behalve als je SCH haat, want dat is menselijk en komt voor bij de grootste homo
![]()
.
maar wat ik helemaal niet kan uitstaan is dat neo-nazi's en ander dom tuig de film american history x (http://www.imdb.com/title/tt0120586/) als favourite film hebben.
als er een film pro naastenliefde is dan is het wel american history x.
ja we hebben een neo-nazi die iemands kop op het troittoir kapot schopt. maar de film laat ook zien dat zelfs de grootste neo-nazi tot inkeer kan komen en ieder mens gelijk behandeld zonder ongegronde vooroordelen.
zijn neo-nazi's zo dom dat ze dat niet door hebben?
en als je ff gaat kijken op:
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22dan sla je helemaal achterover van hoe dom mensen kunnen zijn.
(ps, moet nu eten maar op stormfront staat ook een userfoto topic, das ook lachen, kan iemand die ff zoeken)?