Heb jij ook bij proteus gegeten na de cantusquote:Op zondag 27 augustus 2006 07:49 schreef Bolter het volgende:
Uni-strijd was wel jammer dat er nog maar zo weinig LR'ers waren. Wel veel mensen van "mijn" groepje. Pfff, die cantus was ook wel geniaal zeg. Compleet doorweekt, zal lekker geroken hebben toen wij daarna bij Protheus zijn gaan eten.
Wat lopen er trouwens ongeloofelijk idioten rond, één zo'n mentor liet zich tijdens de cantus nogal op fokken oid. Tegen het einde aan, pakt die kerel een blikje cola, schudt flink, opent 'm en mikt 'm als een veredelde granaat richting nullen. Raakte zo'n gast op z'n schouder. Het was dat hij bijna gelijk door drie andere mentoren werd aangepakt maar anders had-ie van mij wel even de wind van voren gekregen!
Eensquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jezus t delft topique is in een corps ballen slowchat veranderd.... tyft es op joh en post gewoon delft sjit
Ik een corpsbal *proest*...quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jezus t delft topique is in een corps ballen slowchat veranderd.... tyft es op joh en post gewoon delft sjit ofzow....
OW is natuurlijk wel een week "prominent"(quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jezus t delft topique is in een corps ballen slowchat veranderd.... tyft es op joh en post gewoon delft sjit ofzow....
zoals ;
Wie is er gisteren nog op delfts enige festival geweest????
WESTERPOP
Ja, dat zijn van die types die uit een klein dorpje komen en nog nooit een bergje hebben gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:00 schreef zjroentje het volgende:
Ik zag van de week ook een paar mafkezen met hun fiets van de TU Bieb af knallen. Zonder handen.
Was het 's nachtsquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:02 schreef zjroentje het volgende:
Die zullen ook wel een slokje op hebben gehad.![]()
Verder niks van de OWee meegekregen. Had hertentamens. As usual.
Ja, dat zou wel heel triest wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Nee.Dat lijkt me echt helemaal leip.
Je moet ook maar vertrouwen hebben in je remmen, anders knal je echt rechtdoor de aula in.
Ik nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WESTERPOP
Jaaaaa ikkequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zoals ;
WESTERPOP
Die glijbaan was echt ziek; daar gingen ze 's nachts nog vanaf terwijl het steenkoud buiten wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:47 schreef Bolter het volgende:
Ze hadden bij Protheus zeker die glijbaan weer naar beneden gehaald. Pff ben weleens bijna in een dronken bui daar bij de schie 't water ingegaan. Lijkt me wel matig, 't vroor toen enzo, gelukkig tegen zo'n stalen balk gereden
Je hebt niet heel veel gemist hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:38 schreef TC03 het volgende:
Ik ben helemaal niet bij Protheus geweest.
Ik weet wel dat er vrijdagmorgen (05:00 ofso) een groep skinheads of zulk soort fijne types waren verwijderd (quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:04 schreef SNArky het volgende:
Weet iemand wat er vanavond bij het station aan de hand was? De machinist wilde eerst namelijk niet stoppen, omdat er hooligans zouden rotzooien op het station....
Ik heb echter niks gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |