Heb jij ook bij proteus gegeten na de cantusquote:Op zondag 27 augustus 2006 07:49 schreef Bolter het volgende:
Uni-strijd was wel jammer dat er nog maar zo weinig LR'ers waren. Wel veel mensen van "mijn" groepje. Pfff, die cantus was ook wel geniaal zeg. Compleet doorweekt, zal lekker geroken hebben toen wij daarna bij Protheus zijn gaan eten.
Wat lopen er trouwens ongeloofelijk idioten rond, één zo'n mentor liet zich tijdens de cantus nogal op fokken oid. Tegen het einde aan, pakt die kerel een blikje cola, schudt flink, opent 'm en mikt 'm als een veredelde granaat richting nullen. Raakte zo'n gast op z'n schouder. Het was dat hij bijna gelijk door drie andere mentoren werd aangepakt maar anders had-ie van mij wel even de wind van voren gekregen!
Eensquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jezus t delft topique is in een corps ballen slowchat veranderd.... tyft es op joh en post gewoon delft sjit
Ik een corpsbal *proest*...quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jezus t delft topique is in een corps ballen slowchat veranderd.... tyft es op joh en post gewoon delft sjit ofzow....
OW is natuurlijk wel een week "prominent"(quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jezus t delft topique is in een corps ballen slowchat veranderd.... tyft es op joh en post gewoon delft sjit ofzow....
zoals ;
Wie is er gisteren nog op delfts enige festival geweest????
WESTERPOP
Ja, dat zijn van die types die uit een klein dorpje komen en nog nooit een bergje hebben gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:00 schreef zjroentje het volgende:
Ik zag van de week ook een paar mafkezen met hun fiets van de TU Bieb af knallen. Zonder handen.
Was het 's nachtsquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:02 schreef zjroentje het volgende:
Die zullen ook wel een slokje op hebben gehad.![]()
Verder niks van de OWee meegekregen. Had hertentamens. As usual.
Ja, dat zou wel heel triest wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Nee.Dat lijkt me echt helemaal leip.
Je moet ook maar vertrouwen hebben in je remmen, anders knal je echt rechtdoor de aula in.
Ik nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WESTERPOP
Jaaaaa ikkequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zoals ;
WESTERPOP
Die glijbaan was echt ziek; daar gingen ze 's nachts nog vanaf terwijl het steenkoud buiten wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:47 schreef Bolter het volgende:
Ze hadden bij Protheus zeker die glijbaan weer naar beneden gehaald. Pff ben weleens bijna in een dronken bui daar bij de schie 't water ingegaan. Lijkt me wel matig, 't vroor toen enzo, gelukkig tegen zo'n stalen balk gereden
Je hebt niet heel veel gemist hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:38 schreef TC03 het volgende:
Ik ben helemaal niet bij Protheus geweest.
Ik weet wel dat er vrijdagmorgen (05:00 ofso) een groep skinheads of zulk soort fijne types waren verwijderd (quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:04 schreef SNArky het volgende:
Weet iemand wat er vanavond bij het station aan de hand was? De machinist wilde eerst namelijk niet stoppen, omdat er hooligans zouden rotzooien op het station....
Ik heb echter niks gezien.
Ja gast, als ze daar met 15-20 staan en wij komen daar zn 3-en aanfietsen, denk je dat we daar dan vrolijk doorheen gaan fietsenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:31 schreef Bolter het volgende:
Jij Held!
Ben je wel een beetje lief voor die nulde-jaars?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:04 schreef Terecht het volgende:
woei, weer een nieuw Delft topic!
Was een leuke owee, en nu lekker ontgroenen![]()
Ja, anders gaan wij totaal gedesillusioneerd het eerste jaar inquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje lief voor die nulde-jaars?
Heel relaxt iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Delft: gratis openbaar vervoer op zaterdag
Omdat je het zo aardig vraagt, zal ik misschien, heeel misschien nog een lief woordje tegen de feutjes zeggenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje lief voor die nulde-jaars?
Jammer dat het alleen binnen de gemeentegrenzen is, moet ik toch nog betalen om in scheveningen opp het strand te liggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Delft: gratis openbaar vervoer op zaterdag
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:10 schreef Terecht het volgende:
Omdat je het zo aardig vraagt, zal ik misschien, heeel misschien nog een lief woordje tegen de feutjes zeggen![]()
Hoe kan je achter de stad wonenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:49 schreef CrazyRay het volgende:
Delft, geboren en getogen.
Woon achter de stad, alles dichtbij (ov, winkels etc).
In de achterbuurt natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan je achter de stad wonen
Oow, in de gettoquote:
Tanthof??quote:
Naja, west misschienquote:
Achter de binnenstad, althans denk dat ie dat bedoelt. Ik woon ook vlak achter het spoorviaduct. Da's ook net "achter" de stad zeg maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan je achter de stad wonen
Mmh, ow zoquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:36 schreef Bolter het volgende:
[..]
Achter de binnenstad, althans denk dat ie dat bedoelt. Ik woon ook vlak achter het spoorviaduct. Da's ook net "achter" de stad zeg maar.
In dat geval woon ik "voor" de stadquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:36 schreef Bolter het volgende:
[..]
Achter de binnenstad, althans denk dat ie dat bedoelt. Ik woon ook vlak achter het spoorviaduct. Da's ook net "achter" de stad zeg maar.
Ik woon achter dat 'schattige' flatje van 26 (!!!!) verdiepingen wat ze aan het bouwen zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
In dat geval woon ik "voor" de stad
Leuk uitzichtquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik woon achter dat 'schattige' flatje van 26 (!!!!) verdiepingen wat ze aan het bouwen zijn![]()
Je begrijpt ook wel dat ik door het dolle heen was toen ik vernam dat ze die toren daar gingen bouwenquote:
Ja, dat zal wel jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je begrijpt ook wel dat ik door het dolle heen was toen ik vernam dat ze die toren daar gingen bouwen.
Zijn ze nou nog niet klaar?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik woon achter dat 'schattige' flatje van 26 (!!!!) verdiepingen wat ze aan het bouwen zijn![]()
Heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zijn ze nou nog niet klaar?
Vind het echt geen gezicht daaro, verpest aardig de buurt zo....
Nope zal het toch echt alleen moeten doen met dat nieuwe uitzichtquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel ja
Krijg je nu vergoeding ofso
Wanneer ik de juiste flat in gedachten heb is dat bij de foreestwijk....quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef SNArky het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist![]()
Waar zijn ze die flat aan het bouwen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |