Klopt daar heet ie Plugquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Toffe club... Eerste topic dat ik op het forum open zie ik 2000% zeker PNG voorbij komenalleen onder een andere naam
Hehe, een Ommie en een Sennie,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik had het over een standaard LET... En in de bochten heeft een XE met TB's meer kans dan een LET hoor... Zeker met FWD... Omdat de power wat gelijkmatiger vedeeld is. Dus dan krijg je niet in een keer die 'schok' op de voorwielen zodat je de bocht niet meer uit kunt draaien.
Wat voor V6? Uit een Ommie? MV6? Of een uit Sennie? Wel een 24-klepper in ieder geval? En bij welke club zit je dan????
En wat voor bak heb jij?
wist je dat je een ban kon krijgen voor dood wensing?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:58 schreef Vassili_Z het volgende:
dood aan die egoistische kut-Johnnies
mooie grill en motorkap! zeer lelijke voorbumper!!!!quote:
Heb je ooit wel eens iets anders gereden dan de astra of de volvo? Een wegligging (laat staan een goeie) is niet iets waar de Astra om bekend staat..quote:
ik vind die randjes gewoon niet mooi ja!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens iets anders gereden dan de astra of de volvo? Een wegligging (laat staan een goeie) is niet iets waar de Astra om bekend staat..
O ja, die spatbordrandjes hebben een iets hogere prioriteit dan het motorblok en alle autostyle-rommel die je er ongetwijfeld op gaat plakselen..
of jij heb een andere smaakquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
mooie grill en motorkap! zeer lelijke voorbumper!!!!
mensen die dat soort bumpers op hun auto zetten hebben geen smaak!
Als je rotte roestbruine spatbordranden niet mooi vind waarom koop je dan een opel?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik vind die randjes gewoon niet mooi ja!
euhm die randjes kunne dr perfect af.. dan is het gewoon glad..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als je rotte roestbruine spatbordranden niet mooi vind waarom koop je dan een opel?![]()
dat is dus het mooie van oude opels! we hoeven het niet te zien om het te weten! al voordat jij foto's postte wisten wij dat er roest zat!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:15 schreef Asmooh het volgende:
[..]
anders had je het niet eens gezien
mwa...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:21 schreef 2NutZ het volgende:
dikke bash hier
Maarre Asmooh, je wilt dus van die witte 1.4 een vergelijkbare opel maken als die foto die je postte?
Gaat echt veel geld in zitten denk ik, misschien nog wel meer dan die ferrari..
500 euro spuiten? Wat is dat voor beunhaas dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:23 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mwa...
500 euro bodykit..
200 euro uitlaat
500 euro spuiten
en dan issie al mooi
niet snel, maar wel mooi
duurdere dingen:
- nieuwe blok + bak
- vleugel deuren
- stoelen enz enz
zoek es rond op inetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef rival het volgende:
500 euro bodykit.... heb je daar een link van?
volgens mij post ik net een plaatje dr van..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet dat er genoeg kits zijn rond die prijs... wil gewoon weten welke je op het oog had!
ik ga deze achterlichten halenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:08 schreef Sounddragon het volgende:
Begin eerst ff met witte knippers halen maandag, kosten een drol en zijn verkrijgbaar bij elke automaterialenboer![]()
Daarna op MP een setje GSi achterlichtunits regelen, dan knapt ie al aardig op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |