dan heb je inderdaad gelukquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan ik altijd samen met me pa doen
Kan ik niks verkloten, maar toch zelf iets doen... (en kosten besparen)
heeh jah iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Het hoort erbij he... De reden waarom ik dat geld nodig had en mijn Cali op moest halen waren veel meer kut dan dat ik het geld net niet volledig had![]()
Haha ik heb het goed geregeld, ik woon op mezelf maar om nog interesse te tonen af en toe mijn vader en broertje eens bezoeken enzo, kunnen we meteen aan het werkquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dan heb je inderdaad gelukmaar ik woon niet thuis, ook niet op mezelf
woon bij mn tante.. en die heeft geen auto, geen rijbewijs, kan niet lassen enz
maar gelukkig is die garage waar ik zit heel goedkoop..
je komt binnen: ey ik moet die pot onder mn bak.. kost dah! hij: 90 euro, ik: eg nie! 75, hij: 80.. ok deal
zo gaat het daar
middendemper enzow koste me 40 euroen ik krijg daarvoor ook de kat wel weg
![]()
![]()
Probeer je het volgende in te beelden:quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:20 schreef Asmooh het volgende:
[..]
heeh jah idd
ach ik heb gehad met oude auto.. reed op de snelweg, kapte hij er opeens mee! en ik had een afspraak
echt dik 2 uur te laat (wachten op anwb enzow)
pff das inderdaad kut jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:24 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Haha ik heb het goed geregeld, ik woon op mezelf maar om nog interesse te tonen af en toe mijn vader en broertje eens bezoeken enzo, kunnen we meteen aan het werk
[..]
Probeer je het volgende in te beelden:
Lekke band (5cm gat), die in je wielkast aan het happen is (draagarm, enz. kapot), terwijl je met 20 + waarschuwingslichten en veeeeel rook en geur van brandend rubber maar naar de garage toe sukkelt
Dat overkwam me eergisteren... Nadat ik erachter kwam dat ik aan nieuwe voorbandjes toe was... (te glad: glee toen met 50 tegen een stoep op linksvoor)
Shit happens... Snel verholpen gelukkig, doet t weer perfect!
Ga dan gewoon gezellig naar een andere bank, of heb je een levenslang contract daar oid?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Altijd traag en kut daar... (ik heb er zelf 2 rekeningen lopen)
Overzetten is een gedoe en tegenwoordig zijn alle banken kut. Moet gewoon een dag vrij nemen om naar de bank te gaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:55 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Ga dan gewoon gezellig naar een andere bank, of heb je een levenslang contract daar oid?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
Als meerdere mensen dat echt jammer vinden wil ik ook best een project-topic openen, maar omdat ik nu op 4 fora dat topic heb lopen vond ik het nog niet nodig om op fok hetzelfde te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef CiQNiZ het volgende:
Weet je wat ik echt heel erg jammer vind... Hier in PTA heb je veeels te weinig topics waar mensen uitgebreid de veranderingen van hun auto's in neerzetten.
ik was dus telaat, dus jullie moeten ff wachtenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:57 schreef Asmooh het volgende:
ik ga nu naar de garage!!
geld staat er op
de carpc hoef ik niet te kopen, die heb ik al.. alleen het scherm.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor,jij wel. Middendemper en kat weg en een ander luchtfilter erin en we hebben er 25 pk bij.
En zoals iemand al zei: als je reël bent zul je het met ons eens zijn dat je je geld aan het weggooien bent.
En Fok! is een discussieforum,dus als je wat post bestaat er een kans dat mensen het niet met je eens zijn en je idee enorm lachwekkend vinden.
Bovendien vind ik je plan van aanpak op zijn minst twijfelachtig.Eerst een car PC kopen? Zou je niet eerst eens de grote dingen doen en die details voor later bewaren?
Lijkt mij persoonlijk verstandiger.
Maar goed,waarschijnlijk zul je hier ook wel tegen in gaan.
![]()
Ik ga pas chippen als ik mn nieuwe blok hebquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:56 schreef Goingin het volgende:
[..]
Als meerdere mensen dat echt jammer vinden wil ik ook best een project-topic openen, maar omdat ik nu op 4 fora dat topic heb lopen vond ik het nog niet nodig om op fok hetzelfde te doen.
@TS, al zitten denken aan chippen?
Want als je toch bezig bent met het uit- en inlaatsysteem te verbeteren zou ik zeer zeker aan een chip denken.
Je krijgt met het chippen van een NA-blok met standaard in- en uitlaatsysteem trouwens al meer vermogen als wanneer je bij een ongechipt blok alleen het in- en uitlaatsysteem zou aanpassen. Verwacht dus niet teveel van het alleen aanpassen van de uitlaat.
Was misschien wel slim geweest jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:32 schreef Goingin het volgende:
Had je dan niet beter kunnen wachten met investeren in een uitlaat en een tijdje standaard kunnen rijden terwijl je alle benodigde onderdelen bij elkaar verzamelt?
Op die manier kun je namelijk een mooi overzicht maken van wat er nog nodig is en dan als het zover is alles in 1x doen.
Voorbeeld: Zelf ben ik bezig met een Bmw E30 klaar te maken voor het circuit. Het blok gaat gereviseerd worden (kun je vergelijken met een ander blok erin hangen, wat jij gaat doen) maar de uitlaat is wel het laatste waar ik me zorgen om maak. Eerst zorgen dat het blok goed komt terwijl de carosserie bij de spuiter staat.
En voordat het zover is kan ik nog mooi even sparen voor de extra benodigdheden zodat straks alles zo in 1x in elkaar gezet kan worden.
Tip voor onderdelen: eBay
Kun je soms voor ontzettende prutsprijzen heel mooi spul op de kop tikken
Ben je er al uit welk blok t gaat worden?? C20NE? C20XE? C20LET...? Ja, zonder C, want je haalt je kat er toch onder uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:33 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Was misschien wel slim geweest ja
Maar ik vond het zo leuk staan![]()
En ik middendemper is kapot, dus die moet er sowieso uit
maar inderdaad, ik doe eerst het blok, maar das echt heel veel werk (zeg maar een maand). en om een maand stil te zitten vind ik ook niks
dus ondertussen doe ik beetje de buitenkant, beetje binnenkant.. van alles wat
Dan heb je mazzel,want bij het merendeel van de Opels hoor je de roestduivel knagen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:15 schreef Asmooh het volgende:
[..]
en het idee lachwkkend snap ik dus niet..
want toen ik bij de garage was bleek de auto in perfecte staat te zijn, dat beetje roest dat was zo weg te halen en kunnen ze volgende keer doen als ik wil.
verder was nergens roest te bekennen, dus 85% van de posts hier waren al niet meer waar.
Ik discusseer toch ook met je,zij het dat ik idd wel laten merken dat ik het ,op zijn zachtst, nogal onzin vind om zoveel geld aan een slopel te verspijkeren.quote:in discussie forum juist ja! een discussie aangaan is niet iemand afzeiken maar er serieus om in gaan waarom je iets niet vind kunnen, of waarom juist wel. Dat is een discussie, alleen dat begrijpen blijkbaar een paar mensen hier niet.
jij wel?
Dat komt omdat de helft van de Sugababes/dudes bezoekers nog geen rijbewijs heeft en die vinden het al stoer als je een Lada koopt.quote:en de grote dingen moeten ook, maar misschien ben ik dat hier op fok vergeten er bij te zetten, want ik onderhoudt ook een topic op een forum waar ze op dit gebied wat serieuser zijn, guess what.. superdudes/sugababes. Jah de site die standaard door heel fok wordt afgezeken, maar op het forum zjin ze een stuk serieuser dan hier, ze kunnen daar wel normale reacties posten. Als je zelf al zei, dat je doet op een discussie forum.
Kloptquote:Als iemand het er niet mee eens is zeggen ze het ook, ze gaan niet iemand afzeiken, en dat doet grotendeels op fok dus wel, het is geen discussie forum meer maar een afzeik forum.
Kakker.ik wil niet zeiken maar ik ben geen kakker.Zoals al meer mensen zeg;je moet het lekker zelf weten maar je moet je afvragen of het verstandig is.Zeker als je alles door de garage moet laten doen wordt het een hele dure hobby.quote:En geld aan het weggooien, waarom geld aan het weggooien?
Omdat een tweaker elk half jaar een nieuwe pc koopt is dat geld weg gooien? Nee dat is zijn passie en hij/zij wil dat gewoon. Die mening moet je accepteren.
Als een fokker elke week een nieuwe polo wil kopen om zijn/haar "status" uit te beelden accepteer ik dat, ik ga niet elke fokker met een polo afzeiken, want ik ga me niet verlagen tot dat niveau.
Maar is er iemand met een auto, die hem wil verbouwen.. bodykit er om heen en motorisch, dan wordt die gene gelijk afgezeken omdat het niet aan het ideale "kakker" beeld voldoet?
LE-ZEN! In mijn posts zitten ook dingen die ik redelijk vind klinken.quote:Dat slaat dus nergens op, als je een discussie forum wil moet je discusseren, en dat zijn dus nuttige reacties posten.
Ja,want je kunt beter eerst zorgen dat die roest verdwijnt en je de auto motorisch en optisch verbouwt en dan de details toevoegt. Als ik een huis verbouw zet ik toch ook niet eerst de meubels neer om daarna te gaan verven.quote:Eerste 3 of 4 pagina's gingen over roest.. en een goede basis, nu de garage er naar heeft gekeken en zegt dat het een goede basis is gaan we zeiken over een carpc?
Of misschien andere dingen?
Juist wel.Als de discussie is gestopt komen ze met nieuwe discussiepunten aanzetten.Als dat geen discussieforum is.quote:Het begint er beetje op te lijken dat de meeste fokkers altijd wat te zeiken willen hebben, maakt niks uit wat het is.. als ze maar wat te zeiken hebben!
Zodra het tegendeel bewezen is, dan zoeken ze iets nieuws om over te zeiken.
Dat is inderdaad geen discussie forum meer.
Gelukkig hebben we ihn dit land vrijheid van meningsuiting en als ik je project kansloos vind ,dan mag ik dat rustig en public melden.quote:Verder zijn er ook genoeg mensen die Wél serieus reacties posten hier, daar ben ik ook erg blij om.
Het boeit me echt niks wat andere vinden, mensen die het een onzinnig project vinden: prima. niet mijn probleem, maar hou je mening voor je of kom met feiten waarom het een onzinnig project zou zijn.
Omdat de gemiddelde Japanner een betere wegligging heeft.En ze zijn wat betrouwbaarder dan de gemiddelde Europeaan.En omdat ze meestal meer vermogen hebben.Ik heb een Nissan Sunny 1.4 gehad en die had van zichzelf wel 80 pk.(maar dat was dan ook een 12-klepper.)quote:Waarom zou een opel astra een minder zinnig project zijn dan een colt? of een honda CRX of een of andere burgerbak? Omdat het niet voldoet aan het ideale "kakker" imago?
Dit heb je al 330 keer gezegd en ik heb volgens mij redelijk serieuze adviezen.Maar als jij niet tegen kritiek kunt houdt het wel snel op ja.quote:Als je echt een goed voorbeeld wil nemen dan doe je zoals je zelf zegt in je post, discusseren waarom iets in jou ogen onzinnig is.
En dat doen de meeste hier dus niet, die posten wat maar verder alleen om te zeiken.
Sorry, zeiken doe je op de wc.. wil je wat nuttigs posten, doe dat dan.
Heb je niks nuttigs te melden, ga dan naar onzin?
En nee, dit is niet eerste zoveel reacties waar ik me aan erger.
Overal op elke serieuse post zijn er een aantal users die gewoon niet weten wat serieus is, en die posten dus ook alleen maar bullshit in elke topic die ze tegen komen.
En ik heb het gevoel dat dat hier dus ook gebeurd.
Mijn auto is ouder dan die van jou.Maar wel betrouwbaar en daarom vind ik Opel zo bagger.En mijn auto heeft maar 1 klein roestplekje.Dat had de vorige Astra van mijn pa ook.Maar die was van 1997. En daarom wil ik geen Opel.quote:Dus alsjeblieft, als je een "kakker" imago heb, waar iedereen in jou ogen een voorbeeld aan moet nemen, maak dan je eigen topic waar je je 45.000 euro auto aan het "verbouwen" bent.
Maar kom niet in mijn topic kloten, omdat het een opel astra is en te min is voor jou.
Zoals ik al zei,dan heb je mazzel.Kleine tip;als je uitlaat er toch afgaat,tectyleer de onderkant van je auto dan ook gelijk.Dan weet je zeker dat het ding daar nog even roestvrij blijft.quote:Voor mij is het niet te min, en ik heb een goede basis, dat zei de garage ook. En aangezien hun hier naar hebben gekeken zou dat ook wel zo zijn.
Het boeit me wel degelijk.Alleen denk ik dat je er niet echt over nagedacht hebt.Je kon een body-kit voor een Astra krijgen en daarom heb je een Astra genomen.Persoonlijk zoek ik liever eerst een auto uit en dan pas de bijpassende onderdelen.Het voordeel van een Astra is wel dat er zoveel van zijn,dus mocht hij het een keer begeven dan ben je in ieder geval geen vermogen kwijt aan onderdelen.quote:Kijk, een auto is een auto! Wat ik met mijn auto wil doen is omdat ik dat mooi vind, en topic heb ik gemaakt om andere die het wél boeien op de hoogte te houden.
Als het je niet boeit, en dit is niet alleen voor jou maar voor elk persoon dat eerst post en dan eens leest.. reageer dan niet.
Dat was het voor nu ff
als je niks nuttigs kan posten POST DAN GEWOON NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTttquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef Rev- het volgende:
je hebt niet eens meegespoten bumpers man
kerel rij hier ff in en spaar lekker voor een mooie auto
ik zal joden.. (ajax lui) nooit van mn leven dankbaar zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef Rev- het volgende:
was een wijs advies, ooit zul je me dankbaar zijn
Is dat roest? Verkoop je velgen en knap je carrosserie opquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:20 schreef Asmooh het volgende:
ik koop gewoon een blok 2e hands op internet, daarna laat ikhem schoonmaken, nieuwe nokaas,of 2e handse.. iig de KS700 ofzoiets.. wasiets met 700
20XE, want LET is erg lastig te krijgen, ik ga wel proberen turbo er op te laten zetten
anyway..
ik ben aan het poetsen geweest.
NU zonder strepen leverbaar
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |