Gezellig, Interpol. Lekker vrolijke muziekquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
In Interpol. Die bass dreunt zo geweldig door![]()
hoe was dat om te vrijwilligen/mee te werken op blowlands? Misschien is het wel tof om dat een keer te doen, ik overweeg het ook voor robodockquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:35 schreef Skanqua het volgende:
Net terug van het journalisten Intro kamp in Tilburg... (gratis bier voor begeleiding is zoooo) Maar Lowlands... erg vet! Tenminste wat ik er nog van weet, d'r zitten namelijk een paar zwarte gaten in m'n geheugen. (ja lienelien, die zitten er altijd) Maar de hoogtepunten van Skanqua op een rijtje:
Dirty Pretty Things - Vooraan in de pit tussen alleen maar Engelsen![]()
Guillemots - Geloof dat ik verliefd ben op de bassiste...![]()
Razorlight - Dat was gewoon erg leuk!![]()
Snow Patrol - Jammer genoeg moest ik net voor Run ontzettend pissen![]()
En wat was Balkan Beats onverwachts vet! Heb 't nooit zo zonde gevonden dat ik een band gemist had, want Gogol Bordello schijnt ook al zo'n feest te zijn geweest...
De polka is zóóóóó...![]()
Franz Ferdinand is lief. inmiddels 13x gezienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:17 schreef mberg86 het volgende:
Dat hoeft dan weer niet.. Die heb ik al 2x op Lowlands gezien..
Ik vind de kaiser chiefs niet zo goed dus die laat maar thuis danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was wel gezelligMaar het had best wel IETSJE zachter gemogen zo midden in de nacht. Mensen die dingen roepen, geen probleem, muziek ook niet maar wel als het zo keihard staat en zulke ontzettende pokkeherrie is
Ik zal volgend jaar een installatie meenemen met Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs
echt vet ook, dat die gast van gogol bordello zelf ook stond te draaienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:35 schreef Skanqua het volgende:
Net terug van het journalisten Intro kamp in Tilburg... (gratis bier voor begeleiding is zoooo) Maar Lowlands... erg vet! Tenminste wat ik er nog van weet, d'r zitten namelijk een paar zwarte gaten in m'n geheugen. (ja lienelien, die zitten er altijd) Maar de hoogtepunten van Skanqua op een rijtje:
Dirty Pretty Things - Vooraan in de pit tussen alleen maar Engelsen![]()
En wat was Balkan Beats onverwachts vet! Heb 't nooit zo zonde gevonden dat ik een band gemist had, want Gogol Bordello schijnt ook al zo'n feest te zijn geweest...
De polka is zóóóóó...![]()
Ik wou er niets eens iets over zeggen, denk je dat ik dat vergeten was ofzo?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:35 schreef Skanqua het volgende:
Tenminste wat ik er nog van weet, d'r zitten namelijk een paar zwarte gaten in m'n geheugen. (ja lienelien, die zitten er altijd) Maar de hoogtepunten van Skanqua op een rijtje:
Oh, gut. Weer zo eentje die op bassistes ligt te geilen. Of drumsters. Ga maar even een theekransje beginnen met Newbiedoobiedoo en Asmodian.quote:Dirty Pretty Things - Vooraan in de pit tussen alleen maar Engelsen![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef icebliss het volgende:
[..]
Gezellig, Interpol. Lekker vrolijke muziek![]()
Niets dat ik nou voor skanqua wil gaan antwoorden, maar volgens mij was 'ie geen vrijwilliger op Lowlands, maar bij de intro van z'n opleiding, en ging 'ie daarom al op zondagavond naar huis. Wussy.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hoe was dat om te vrijwilligen/mee te werken op blowlands? Misschien is het wel tof om dat een keer te doen, ik overweeg het ook voor robodock
quote:
De bassiste toendertijd van Zwan mocht er anders ook zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef lienelien het volgende:
Oh, gut. Weer zo eentje die op bassistes ligt te geilen. Of drumsters. Ga maar even een theekransje beginnen met Newbiedoobiedoo en Asmodian.
Sluit maar aan. Koekje erbij, of cake? Skanqua zal wel voor appeltaart gaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
De bassiste toendertijd van Zwan mocht er anders ook zijn![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
De bassiste toendertijd van Zwan mocht er anders ook zijn![]()
Die heet Aristazabal Hawkes en ziet er toch wel anders uit hoor...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lijkt best op die van Guillemots
Njha, niet goed onthouden dus. Ofzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die heet Aristazabal Hawkes en ziet er toch wel anders uit hoor...
Gave site hebben Guillemots trouwens!
Check it: http://www.guillemots.com/
Het merk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hoe heetten die flesjes rose eigenlijk die je in het 24h gebied voor 1 muntje kon halen?
hmm, dezelfde flesjes, maar ik dacht toch dat het een ander merk wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
al gevonden
http://www.buyyourwine.com/byw/RAPRD/00000756.html?ab_agid=300
1 wine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |