Eigengemaakt filmpje!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:15 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Bong-Ra is vette breakcore met jungle, reggae, ragga, punk, rock, gabber en hip-hop invloeden... was ook een zeer relaxte show in de X-Ray vrijdagavond!
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=14423798![]()
Ha tof! Ik voelde weer even de vibe in de X-Rayquote:
Volgens mij heb ik jullie nog even gezien toen Hal naar jullie liep buiten bij de Bravo... kwam er alleen later pas achter dat jullie het warenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:50 schreef Parafernalia het volgende:
kutlatonwaarom zijn we zo weinig in de container geweest eigenlijk?
ja dat klopt! dat waren wij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:52 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jullie nog even gezien toen Hal naar jullie liep buiten bij de Bravo... kwam er alleen later pas achter dat jullie het waren![]()
De volgende keer als ik weet dat jullie het zijn zal ik me even netjes voorstellen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja dat klopt! dat waren wij.![]()
lul!
tis niet zo heel erg. we waren echt knetterstonedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:56 schreef DubzOne het volgende:
[..]
De volgende keer als ik weet dat jullie het zijn zal ik me even netjes voorstellen!![]()
wat is dat voor kabaal ? Ik schrik me een ongelukquote:
ja dat past helemaal niet op LL!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wat is dat voor kabaal ? Ik schrik me een ongeluk
Ja, net zoals vorig jaar met die eilandjongensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:19 schreef Aoristus het volgende:
de X-ray was ook best wel zo'n achterafkeetje. Geen idee wat daar allemaal gebeurde
idd gefilmd tijdens zo'n alles-naar-de-klote-stukquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wat is dat voor kabaal ? Ik schrik me een ongeluk
Nu weet ik weer waarom ik niet naar Bong-ra ben geweest. Heb hem eerder gezien en het is echt kutherriequote:
De X-ray was weer heerlijk intiem idd, wederom leukste tent van lowlands. Oh en die muziek noemen ze nou breakcore.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:19 schreef Aoristus het volgende:
de X-ray was ook best wel zo'n achterafkeetje. Geen idee wat daar allemaal gebeurde
volgend jaar weer camping 3 linksachteraan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
GGGRrrrrrrr. Jullie stonden naast ons![]()
Jullie hebben mij 3 nachten wakker gehouden![]()
Mijn oordopjes waren er niet tegen bestand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Texelse Boys waren ook zeer dope voorig jaar!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, net zoals vorig jaar met die eilandjongens![]()
Het was wel gezelligquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:04 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
volgend jaar weer camping 3 linksachteraan?
Ik weet ook niet of ik daar nou zo vrolijk van zou worden de hele nacht!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
Ik zal volgend jaar een installatie meenemen met Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs
In Interpol. Die bass dreunt zo geweldig doorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was wel gezelligMaar het had best wel IETSJE zachter gemogen zo midden in de nacht. Mensen die dingen roepen, geen probleem, muziek ook niet maar wel als het zo keihard staat en zulke ontzettende pokkeherrie is
Ik zal volgend jaar een installatie meenemen met Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs
Texelse boys t-shirt aait*quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
De Texelse Boys waren ook zeer dope voorig jaar!![]()
Veelal vernieuwende, electronische muziek en multimedia etc.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |