naja, het is de wisselwerking denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef Wokker het volgende:
Vond uitzending op ned 3 wel grappig alleen miste ik de sfeer beelden tussen door. Want wat lowlands echt lowlands maakt is niet wat er op het podium gebeurt. Maar alles wat e romheen gebeurt.
Ik vind m eigenlijk wel leuk voor op vakantiequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
omdat niemand zit te wachten op just another verzamel cd?
Ik zal hem ook niet draaien maar wil hem gewoon hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
omdat niemand zit te wachten op just another verzamel cd?
Waarom koop je een CD die je niet draait?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik zal hem ook niet draaien maar wil hem gewoon hebben
Gewoon een erg mooie dame...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef lienelien het volgende:
Oh, gut. Weer zo eentje die op bassistes ligt te geilen. Of drumsters. Ga maar even een theekransje beginnen met Newbiedoobiedoo en Asmodian.
In het kort (quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik zal hem ook niet draaien maar wil hem gewoon hebben
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:02 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Gewoon een erg mooie dame...
Als er een kerel een microfoon in de hand neemt vind jij het ook al een mooie vent... kan me gesprekken herinneren tussen jou en MaJo over een hele lading zangertjes... Luke van The Kooks, Alex van de Arctic Monkeys, Alexander van Franz Ferdinand en die badaap van We Are Scientists kwam ook nog ff ter sprake... Nee, jij bent de moeilijkste niet!
Laat mij maar ff op de bassiste van Guillemots geilen...
Met dat crackhoertje van The Veils zou ik trouwens ook wel een leuke avond kunnen hebben...![]()
En ik was zoooooo'n Wussy dat ik meteen weer vier dagen bier moest gaan drinken en daardoor maarliefst alleen Muse moest missen... Maar lienelien, jij was zóóóó stoer hè! Jammer alleen van die harde techno 's ochtends vroeg op Lowlands! Belachelijk dat ze je niet laten uitslapen op een festival!![]()
Ik heb geen idee. Ik mis ze dus altijdquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:19 schreef Roellio het volgende:
Ik vind die festival-verslagen op tv altijd dodelijk saai. Ben ik hierin nu de enige?
Nee hoor. Ze laten ook altijd de niet-interessante dingen zien.. Thank God voor 3voor12quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:19 schreef Roellio het volgende:
Ik vind die festival-verslagen op tv altijd dodelijk saai. Ben ik hierin nu de enige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |