idd, "sensatie zoekersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:14 schreef rubstar het volgende:
ze hebben het over Sensation Black.. en die vechtpartij.. Marlies lult.. het was maar 1 gast.. en geen 30/40 die het podium op kwam
8 mensen van die slipknot gast die die ene sukkel in elkaar beukte.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:14 schreef rubstar het volgende:
ze hebben het over Sensation Black.. en die vechtpartij.. Marlies lult.. het was maar 1 gast.. en geen 30/40 die het podium op kwam
Ik geloof daar ook wel in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:18 schreef Zody het volgende:
Marlies gelooft erg in karma, ze denkt dat als je wat jat je dat altijd op je bordje terug krijgt
Er valt weinig te cappen, boel is saai en rustigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Kinga het volgende:
Kan er gecapt worden misschien?Ik lees alleen hier mee, streams staan even uit...
Ik heb de koptelefoon al naast me neergelegd. Ik word dol van het nietszeggend geklep op de streams.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er valt weinig te cappen, boel is saai en rustig
Tijn heeft alléén maar van die quasi-grapje-shirt. Verder een goeie kerel maar das jammer.quote:
http://www.anti-models.nl/?page=model&sp=1&action=&uniq=8e1fec89cc9ae89e&myselection=-1&new_selection=quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:21 schreef rubstar het volgende:
Janine is catwalk model zegt ze..
Grappig, ik gebruik ook een koptelefoonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de koptelefoon al naast me neergelegd. Ik word dol van het nietszeggend geklep op de streams.
Ik doe er ook vaak een koptelefoon in.. maar kan nu even niet, want we kijken samenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Grappig, ik gebruik ook een koptelefoonMaar ik ben fanatiek, dus blijf wel kijken tot ze naarbed gaan
lelijke fotos in haar portfolioquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
http://www.anti-models.nl/?page=model&sp=1&action=&uniq=8e1fec89cc9ae89e&myselection=-1&new_selection=
Dat is ze ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |