Waarom verbaast het me niet dat jij weer eens loopt te stoken, omdat ik iets over een donkerkleurige meid zeg?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom verbaasd 't me niet dat je dit allemaal over een neger denkt..
Ik wacht af tot er minder mensen zijn, dan wordt het boeiender. Dit is me te massaal en ik heb bij niemand een duidelijk beeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:56 schreef rubstar het volgende:
ik vindt BB tot nu toe echt tegenvallen.. er is helemaal niks harders dan ooit aan.. het is gewoon een saaie bende bij elkaar.. BB moet is ff wat doen vanavond, jat al het eten ofzo..
Stakker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet dat jij weer eens loopt te stoken, omdat ik iets over een donkerkleurige meid zeg?
Ik zei dit n.a.v. een eerder geplaatste post van iemand met een filmpje. En vergeet vooral nioet in de [FB] er weer een klacht over te plaatsen.
Tis best een gevaarlijke meid....ik kan nog steeds niet echt hoogte van haar krijgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:57 schreef Zody het volgende:
Marlies kan zo doen of ze ergens totaal onder de indruk van is terwijl het echt niet zo heel bijzonder is...
Klopt ja. Wat dat betreft ook net Dido.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:57 schreef Zody het volgende:
Marlies kan zo doen of ze ergens totaal onder de indruk van is terwijl het echt niet zo heel bijzonder is...
Ik ook niet! Die doet dat echt subtiel, maar lult eigenlijk ook met iedereen mee...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis best een gevaarlijke meid....ik kan nog steeds niet echt hoogte van haar krijgen
Volgens mij kan ze idd heel anders zijn dan ze nu overkomtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis best een gevaarlijke meid....ik kan nog steeds niet echt hoogte van haar krijgen
Daar gaan we zeker nog wat van meemaken, nu is het nog relatief een grijs en onopvallend muisje maar dat gaat veranderen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze idd heel anders zijn dan ze nu overkomt
Ze is ook erg slim denk ik..
Ze is absoluut niet domquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, maar ik geef haar het voordeel van de twijfel. Ze zou wel uit kunnen groeien tot een soort Dido. Die leek ook zo poeslief de eerste paar weken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze een soort Linda gaat wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:01 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, maar ik geef haar het voordeel van de twijfel. Ze zou wel uit kunnen groeien tot een soort Dido. Die leek ook zo poeslief de eerste paar weken.
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:02 schreef Giggio het volgende:
kan iemand HUMMIE wakkerschudden? deze BB is gedoemt te gaan mislukken en voortijdig van de buis... ACTIE geef ze dagopdrachten... maak ze smorgens bijtijds wakker.. 48-uurs opdrachten... maar dit houden we niet vol de komende maanden...
Ik denk dak me daaraan zou gaan dood ergeren na 2 weken,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef Inca het volgende:
Ik mis BB Belgie daar hadden ze tenminste elke dag een opdracht
Ik heb dat niet gevold, alleen heel af en toe ff "zappen", maar inderdaad, ze waren daar iedere keer weer met iets anders bezig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef Inca het volgende:
Ik mis BB Belgie daar hadden ze tenminste elke dag een opdracht
Jij hoeft er ook niet mee te lopen, gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef rubstar het volgende:
die tattoo van Sabrina vind ik echt niks hoor..
Precies, maar het heeft even tijd nodigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Och, een BB waar niets gebeurd bestaat niet. De irritaties en roddels komen altijd wel![]()
blijkbaar vindt ze het niks want ze zegt dat ze er onwijs spijt van heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hoeft er ook niet mee te lopen, gelukkig maarAls zij hem maar mooi vindt.
Ik vind die nog redelijk bescheiden...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef rubstar het volgende:
die tattoo van Sabrina vind ik echt niks hoor..
en dat is nou net het probleem: als de aftrap al ruk is... hoe verder? hoe de boel te redden? E10 openbaar oop het schavot laten stenigen door allochtone homo's ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak![]()
Ik weet bijna zeker dat deze BB de vorige ruimschoots gaat overtreffen, we zijn nu nog maar nét begonnen.....
Zei ze dat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:08 schreef rubstar het volgende:
blijkbaar vindt ze het niks want ze zegt dat ze er onwijs spijt van heeft
Ok mam.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hoeft er ook niet mee te lopen, gelukkig maarAls zij hem maar mooi vindt.
er zijn mensen met grotere jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind die nog redelijk bescheiden...
[afbeelding]
heb je gelijk in..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:09 schreef Kinga het volgende:
Die tattoo van Tijn op zijn schouder is erger, dat hele zonnestralen ding...
Ik zou t combineren. Biertje in bad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert gaat zo toch nog ff een lekker biertje pakken, dan in bad, en dan slapen
Joh, heeft Milica een tattoo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:09 schreef Zody het volgende:
Heeft iemand vanmiddag nog een betere cap gemaakt van die tattoo van Milica? Bij een onduidelijk cap vroeg in de middag leek het op een tunderdome mannetje?
Haaaahahaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef DikkeDiarree het volgende:
Beetje vreemd filmpje van Janine: http://video.google.nl/videoplay?docid=-8116801389245603813
![]()
Dat ging toch over de tatoo van Sabrina ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:09 schreef Zody het volgende:
Heeft iemand vanmiddag nog een betere cap gemaakt van die tattoo van Milica? Bij een onduidelijk cap vroeg in de middag leek het op een tunderdome mannetje?
VERSEE VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSS...................quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde schreeuwt als een Ma Flodder of het geluid van de zonnebank (zeegeluiden) zachter mag
komt denk ik voornamelijk door Egbert die altijd "stiekum" over het spel zit te ouwehoerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:13 schreef LuQas het volgende:
Het is jammer dat Marcia en Egbert zo veel aan elkaar klitten, dat maakt hen impopulair bij de rest van de groep, heb ik het idee.
Ik wou dat ze er een soort Mona II in hadden gestopt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:13 schreef Zody het volgende:
[..]
VERSEE VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSS...................
BB bestaat uit leuke momenten afgewisseld door lange(re) 'saaie' perioden. Dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:56 schreef rubstar het volgende:
ik vindt BB tot nu toe echt tegenvallen.. er is helemaal niks harders dan ooit aan.. het is gewoon een saaie bende bij elkaar.. BB moet is ff wat doen vanavond, jat al het eten ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |