quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:37 schreef angelfist het volgende:
Ik zit vanavond alleen thuis...
![]()
Niet leuk, wil lekker op de bank hangen en knuffelen en gezellig doen...Kan ik hier in mijn eentje gaan zitten niksen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
Best leuk idd af en toe, maar nu heb ik er geen zin in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef boekenworm het volgende:
Heerlijk toch om alleen thuis te zijn. Deze maand ben ik alleen, en het is heerlijk. Alles op je eigen manier.
Dank voor je constructieve bijdragequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef -skippybal- het volgende:
Vriendinnen uitnodigen en gaan zuipen om vervolgens met elkaar in bed te belanden![]()
Ik wil dingen verzinnen die bij je leeftijd horen, geen date. Maarja, je bent dus 26, dat wordt... Een avondje voor RTL4 hangen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef angelfist het volgende:
26 ik was aan het klagen trouwens, niet aan het vragen om gezelschap.
Alstuquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dank voor je constructieve bijdrage
Wheheehehehequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:44 schreef just me het volgende:
zoek een oude kennis op
Getrouwde man/vrouw
Oh hoi schat, sorry kon echt niet weg vandaag. De kleine is een beetje ziekjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:37 schreef angelfist het volgende:
Ik zit vanavond alleen thuis...
![]()
Niet leuk, wil lekker op de bank hangen en knuffelen en gezellig doen...Kan ik hier in mijn eentje gaan zitten niksen...
Hij is aan het vergaderen(klinkt zo gewichtig) en daarna naar een optreden van een kennis...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef ASroma het volgende:
maar je bent alleen thuis omdat je vriend "zogenaamd" naar een goeie vriend is?![]()
ojee, sinds wanneer staat 26 gelijk aan bejaard...Dat heb ik dan toch echt even gemist...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:42 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik wil dingen verzinnen die bij je leeftijd horen, geen date. Maarja, je bent dus 26, dat wordt... Een avondje voor RTL4 hangen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:44 schreef just me het volgende:
zoek een oude kennis op
Getrouwde man/vrouw
ik ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:58 schreef angelfist het volgende:
[..]
ojee, sinds wanneer staat 26 gelijk aan bejaard...Dat heb ik dan toch echt even gemist...
Ja, dat zal er dan wel weer van komen....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:40 schreef cYbErTiM het volgende:
rechterhand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |