quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:27 schreef BobRooney het volgende:
Ligt eraan hoe oud de dochter is...
je afvragen wat je in godsnaam aan het doen bent... wegwezen dus!!quote:
Als je echt verliefd bent, dan kan ik me dat best voorstellen, maar iemand met een beetje verstand in zijn hersens en eigenwaarde zou denk ik wel even bedenken in wat voor een situatie ze zichzelf aan het brengen zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef angelfist het volgende:
Kun je je ook niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet doen?
Ik vond het best zwaar iig en heb in elk geval overwogen er toch mee verder te gaan(okee, niet echt serieus moet ik zeggen,maar was toen erg verdrietig en miste hem...)
Weet je ik kan me het op zich wel voor stellen dat er mensen zijn die er toch mee door gaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef angelfist het volgende:
Kun je je ook niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet doen?
Ik vond het best zwaar iig en heb in elk geval overwogen er toch mee verder te gaan(okee, niet echt serieus moet ik zeggen,maar was toen erg verdrietig en miste hem...)
Nou, vandaar dat ik het zo heb aangepakt(hij stond zelfs een keer voor mijn neus met een bos bloemen dat eht hem speet enzo...) achteraf is het eigelijk gewoon komisch.Sukkel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:53 schreef seilram het volgende:
[..]
Als je echt verliefd bent, dan kan ik me dat best voorstellen, maar iemand met een beetje verstand in zijn hersens en eigenwaarde zou denk ik wel even bedenken in wat voor een situatie ze zichzelf aan het brengen zijn.
Persoonlijk zou ik omdraaien nadat ie een kopstoot heeft gekregen.
Dan ben je toch ook dieptriest, tenminste ik doe nu de aanname dat zijn partner er niks van wist. Kijk, sommige mensen hebben afspraken, dan is het anders, maar dat zal in dit geval wel niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:55 schreef angelfist het volgende:
[..]
Nou, vandaar dat ik het zo heb aangepakt(hij stond zelfs een keer voor mijn neus met een bos bloemen dat eht hem speet enzo...) achteraf is het eigelijk gewoon komisch.Sukkel.
ja, vroeg me ook al af wat dit met UVT te maken had...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef Fendy het volgende:
Schopje R&P zou ik denken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |