idd, bovendien zijn andere filehosts óf extreem traag (yourfilehost) óf ze converteren je video naar een ander formaat, zodat t vaak niet meer werkt (youtube)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Rapidshare is geweldig(als je, zoals ik, een membership hebt). Top snelheid
Is opgelost, Ik mocht niet hotlinken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
pq, ik krijg alleen Reality-Skin te zien, ipv de plaatjes..
zonder dalen geen toppen....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef Soho het volgende:
Willen jullie alsjeblieft geen bloot van Hilde of Janine meer posten?
Ik smeek het jullie...
u vraagt, wij leverenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef Soho het volgende:
Willen jullie alsjeblieft geen bloot van Hilde of Janine meer posten?
Ik smeek het jullie...
GADVERDAMME!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:58 schreef azaroth het volgende:
[..]
u vraagt, wij leveren
![]()
[afbeelding]
In laten slapen die dikke hond!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:10 schreef Rwin1909 het volgende:
Had het toch goed ingeschat, die Hilde is gewoon hondsdol!!![]()
ja idd... damn wa smerig wijf.....quote:
We wachten op alcoholquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:15 schreef mr_kramer het volgende:
[..]
ja idd... damn wa smerig wijf.....
hey drop is wa meer pics van Marciazij is wel et leukste ( en et stilste
) maar zij komt nog wel los...
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:16 schreef Coelho het volgende:
Waarom nou alle filmpjes in rapidshare? ik moet elke keer een halfuur wachten na 1 filmpje gekeken te hebben + bovendien >1min voor ik het filmpje kan kijken (aftelklok)
Goeie tip. Dank je.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:27 schreef pq het volgende:
[..]
Gebruik Rapget :
http://www.rapget.com/en/download.html
en je stopt direct met zagen![]()
hoe was dat ook alweer met ie bouvier, en die bak yoghurt???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:58 schreef azaroth het volgende:
[..]
u vraagt, wij leveren
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:58 schreef azaroth het volgende:
[..]
u vraagt, wij leveren
![]()
[afbeelding]
idd, je hebt nog steeds een username en password nodigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 06:11 schreef Dokman het volgende:
ik heb dat programma gedownload maar ik moet nog telkens een half uur wachten? Hoe kan dat.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:13 schreef xxxnathaliexxx het volgende:
sabrina heeft siliconen ja, maar monique niet...
In het huis zijn 3 personen met siliconen: Hilde, Milica en Sabrina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |