Daar word ik ieder keer door afgeleid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
daar staat dat gedrocht van een hilde ook op![]()
Wat maakt dat Janine haar tietjes niet kunnen? Vreemd eigenlijk..... zijn alleen zgn. mooie geoorloofd? X-aantal jaren gewerkt in de tietenbizz en toentertijd (alweer een poos gelee) zagen de meesten er toch echt zo uit. Eng gegeven eigenlijk dat ze alleen mogen als ze er a la door dr. Schumacher gefabriceerd uitzien.quote:edit: jammer maar helaas, xs.to heeft ze verwijderd, persoonlijk vind ik het niet zo'n drama dus ik ga ze ook niet elders onderbrengen....
Ehhh..tja... Kijk, als je dan toch de keuze hebt tussen de (al dan niet gepréfabriceerde) borsten van Millica of die van Janine, denk ik dat de keuze niet al te moeilijk is. En haar theezakjes kunnen wat mij betreft best wel hoor, maar er is hier maar bitter weinig belangstelling voor vandaar. Maar op verzoek kan ik ze eventueel wel terugplaatsen hoor!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat maakt dat Janine haar tietjes niet kunnen? Vreemd eigenlijk..... zijn alleen zgn. mooie geoorloofd? X-aantal jaren gewerkt in de tietenbizz en toentertijd (alweer een poos gelee) zagen de meesten er toch echt zo uit. Eng gegeven eigenlijk dat ze alleen mogen als ze er a la door dr. Schumacher gefabriceerd uitzien.
U..uh..uh.. ik wil met Marcia lekker kroelen en tegen haar aan liggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Caps van Marcia (de beste full frontal tot nu toe). Met dank aan het filmpje van bieromaan !
Het was een vraag die ik ook mijzelf stelde, niet een beschuldiging. Het was net of Janine haar tietjes véél naakter waren dan de tits van de andere dames. En dat verbaasde me, vroeg me af hoe dat kwam.quote:Ehhh..tja... Kijk, als je dan toch de keuze hebt tussen de (al dan niet gepréfabriceerde) borsten van Millica of die van Janine, denk ik dat de keuze niet al te moeilijk is. En haar theezakjes kunnen wat mij betreft best wel hoor, maar er is hier maar bitter weinig belangstelling voor vandaar. Maar op verzoek kan ik ze eventueel wel terugplaatsen hoor!
quote:
Ja.... nou kan ik helemaal niet meer slapen Scanman !!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
Deze cap is nog iets beter dan die van vanmiddag:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
blijft toch leuk dat moeilijk doen van de een en de ander loopt er gewoon rondquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:39 schreef pq het volgende:
compilatiefilmpje van vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
filmpje 12,7MB 3m16s Dank aan JohnDK
BB6NE_2006-08-29_GirlsMiscBathroomScenes-John_DK.asf
Waarschuwing: 02:45 -> 03:00 : Niet voor gevoelige kijkers![]()
......quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef HellFreez het volgende:
Hilde![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |