Jeetje mina, wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:29 schreef AlohaXa het volgende:
Ik zelf heb geen broers of zussen, maar laatst zat ik in de sauna en kwam een volwassen broer en zus tegen (ik ken hun van zien). In mijn ogen is dat echt heel vreemd. Zeker omdat het twee "volwassenen" betreft (20+). Of is dat vrij normaal in een gezin om je broer of zus naakt te zien?![]()
Ja. Het is wel wat minder normaal daar geil van te worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:29 schreef AlohaXa het volgende:
Of is dat vrij normaal in een gezin om je broer of zus naakt te zien?![]()
En jij bent echt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:33 schreef Burakius het volgende:
wtf :S ik vindt dat fokking raar hoor :S
überhaupt iemand anders naaktr zien is goor(except your wife or husband ), maar je eigen familie is echt te vies.
Want?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:33 schreef Burakius het volgende:
überhaupt iemand anders naaktr zien is goor(except your wife or husband
Je gaat met anderen naar bed en niet met je familie, tenzij je liefhebber bent van incestquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:35 schreef vaudej het volgende:
Waarom mogen wild vreemden je wel naakt zien, en je broer/zus niet? Als je inde pubertijd komt snap ik dat.. maar als je 20+ bent, is het de normaalste zaakv an de wereld lijkt me..
He, verdraaitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zie mijn zussen ook naakt en zij mij.Ik zie zelfs mijn moeder wel eens naakt.
Maar ik ben zelf een vrouw.![]()
Mijn vader wil ik niet naakt zien en hij mag mij ook absoluut niet zien in mn stringetje of blootje.
Als ik een broer zou hebben geldt precies hetzelfde: geen blote konterij.![]()
Kijk hier kan ik instemmend ja klikken. Vrouwen onderelkaar of mannen onderling (dus broers of zussen) ok, maar (volwassen) broertje en zusje vind ik een beetje rivella light.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zie mijn zussen ook naakt en zij mij.Ik zie zelfs mijn moeder wel eens naakt.
Maar ik ben zelf een vrouw.![]()
Mijn vader wil ik niet naakt zien en hij mag mij ook absoluut niet zien in mn stringetje of blootje.
Jij kleedt je uit met het licht uit? Schijt en neuk je in het donker?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:33 schreef Burakius het volgende:
wtf :S ik vindt dat fokking raar hoor :S
überhaupt iemand anders naaktr zien is goor(except your wife or husband ), maar je eigen familie is echt te vies.
Waarom? Mijn vader ziet me weleens per ongeluk bloot in de rondtehupsen als ik ga douchen of badderen bij mijn ouders. Geen rare gedachte die daarbij speelt, mijn vader kijkt waarschijnlijk niet eens op uit de krant.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:31 schreef SunChaser het volgende:
Ja. Het is wel wat minder normaal daar geil van te worden.
Idd maar ik vind het nog steeds goor wat de anderen ook bewerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:40 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik instemmend ja klikken. Vrouwen onderelkaar of mannen onderling (dus broers of zussen) ok, maar (volwassen) broertje en zusje vind ik een beetje rivella light.
Inderdaad, op zo'n leeftijd is een hartaanval snel gedaan dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
hij mag mij ook absoluut niet zien in mn stringetje of blootje.
De meeste mensen die ik naakt zie ga ik ook niet naar bed hoor: sauna, sportschool, vriendinnen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je gaat met anderen naar bed en niet met je familie, tenzij je liefhebber bent van incest
Moment, ik zoek even de penthouse foto's van Reinout Oerlemansquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:36 schreef Ripley het volgende:
Een blote aantrekkelijke meneer die niet gerelateerd is echter...![]()
Tsja, dat is dan de manier waarop jij bent opgegroeid. Dat kan. Bij ons thuis was het gelukkig en niet raar en zeker niet vies oid.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef samjustme het volgende:
Idd maar ik vind het nog steeds goor wat de anderen ook beweren
Zie je je vriendinnen naakt? Je bent raarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik naakt zie ga ik ook niet naar bed hoor: sauna, sportschool, vriendinnen...
Ik zei aantrekkelijke, sunquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Moment, ik zoek even de penthouse foto's van Reinout Oerlemans
Anders kreeg je het nog drukquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:44 schreef Ripley het volgende:
De meeste mensen die ik naakt zie ga ik ook niet naar bed hoor: sauna, sportschool, vriendinnen...
Nou , we zitten niet dagelijks naakt op de bank, maar als we gaan stappen en ik ben me aan het omkleden ga ik niet heel krampachtig doen of zo. Hier en daar zullen sommige vriendinnen me best wel eens zonder BH hebben gezien en vice versa.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zie je je vriendinnen naakt? Je bent raar
Ik zie ook wel eens vrienden naaktquote:
quote:
Oke dat kan wel door de beugel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou , we zitten niet dagelijks naakt op de bank, maar als we gaan stappen en ik ben me aan het omkleden ga ik niet heel krampachtig doen of zo. Hier en daar zullen sommige vriendinnen me best wel eens zonder BH hebben gezien en vice versa.
Mag ik hem eng vinden? Die hoef ik niet naakt te zien. Maar ja, dat is dan ook geen familie van mequote:
In de sauna?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb van de week de film The Dreamers gezien, daar gebeuren hele aparte broer/zussdingen
- Close your eyes.quote:
Ook wel eens met mijn moeder trouwens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga ook wel eens met mijn zusje naar de sauna, vind ik niets vreemds aan.
Broers en zussen scheiden toch een geur af waardoor er geen gevoelens voor elkaar ontstaan toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik schijn een erg aantrekkelijke broer te hebben, maar als zus zie je dat gewoon niet.
dat vind ik dan persoonlijk niet zo, voel ik me niet okay bij. Er is niks mis mee hoor, maar gewoon qua eigen gevoel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens vrienden naakt(sauna)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |