ik ben over het algemeen een gehele familie pfaff fan, maar ik vind wat Staf neerzet knapper dan wat Kelly doet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:28 schreef Frida-ster het volgende:
[..]
maw: Iemand die sterker is/moet zijn, is per definitie beter dan iemand die elegant en mooi schaatst?![]()
Neequote:Op maandag 25 september 2006 00:12 schreef static het volgende:
Kelly en Jody zijn de beste imo.
Die zitten toch in dezelfde show hè?
Tuurlijk is wat Staf doet supergoed; begrijp me niet verkeerd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben over het algemeen een gehele familie pfaff fan, maar ik vind wat Staf neerzet knapper dan wat Kelly doet.
en je kan me niet wijs maken dat wat Staf doet, niet super is...
aan de andere kant is Kelly's Pirates kuur ook een formidabele...
en kelly heeft techniek, en uitstraling...
doch ligt mn voorkeur nu meer bij Staf dan bij Kelly.
Ja die 7 van Sjoukje voor Staf was echt te laag, dat ben ik met je eens... maar ik blijf erbij dat die Belgen veel chauvinistischer zijn dan de Nederlandersquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vond Sjoukje juist beláchelijk jureren...ze viel constant uit de toon bij de rest van de punten.. Ja die Belgische juryleden stemmen misschien iéts pro-België, maar als Sjoukje 7-8 geeft en de rest allemaal 9-10, dan klopt er iets niet.. En ik vond de vier paren eigenlijk ongeveer hetzelfde schaatsen, John iets minder dus die zou eigenlijk af moeten vallen..
Als Froukje het maar overleeft... die is volgens mij bij het publiek het minst populair maar het zou zo onterecht zijn als ze eruit zou vliegen.... Enige terechte exit zou trouwens John zijn inderdaadquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:45 schreef Frida-ster het volgende:
Sjoukje is weliswaar een top kunstrijdster geweest, maar haar jurering slaat kant noch wal!
Ook zijn haar motivaties, dan zo, dan zo.
Het eerlijkst is als John er uit vliegt. Hij is toch het minste van de 4.
Mocht hij in de skate-off komen, dan zal de jury hem er eindelijk uit knallen!
Stem op Kelly![]()
![]()
DE Can can had ze het over.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:01 schreef Sannelie het volgende:
Hoe heette dat liedje van de moulin rouge bij Froukjes optreden?
Precies. Ik dacht dat ze een kuur gingen doen en dan even een kunstje in de lucht uit zouden voeren (alhoewel ik me afvroeg hoe ze dan met die touwen om verder dachten te schaatsen), maar dit was gewoon één groot zweeffestijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:12 schreef Larisje het volgende:
Wat heeft dat vliegen nou met schaatsen te maken?![]()
![]()
Ik vind dit een grote anti-climax! Net nu ze een beetje kunnen schaatsen gaan ze dit soort trucjes doen.
ik kan het niet meer dan eens zijn met deze post...quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:05 schreef robster16 het volgende:
dat vliegen had NIETS, maar dan ook NIETS met schaatsen te maken, HUGE waste of time. En Froukje MOET #2 worden, alleen al om die partijdige vlaamse juryleden een lesje te leren, Kelly en Staf maakten beide fouten en toch krijgen ze tienen. Beetje heel erg dom!
Ja heb je helemaal gelijk in.. zij geeft de belgen altijd wel een 10..terecht of niet..quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:16 schreef Vicky het volgende:
Niet alleen Sjoukje jureert vaag, die Belgen jureren heel partijdig... Vooral die Katrien...
Zeg dat ,en het lig er ook nog zo eens boven op dat ze dat doet...quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:34 schreef Troel het volgende:
Bij Sjoukje heb ik nog het gevoel dat ze bij iedereen laag jureert. Katrien is echt gewoon zielig.
Ja, ze heeft die fout wel heel goed opgepakt en als we de kur niet eerst al een keer gezien hadden, had niemand geweten dat ze een fout maakte.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:35 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Zeg dat ,en het lig er ook nog zo eens boven op dat ze dat doet...![]()
Als Froukje dat gedaan had met haart Kur..had ze zeker een veel minder hoog punt gehad..quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft die fout wel heel goed opgepakt en als we de kur niet eerst al een keer gezien hadden, had niemand geweten dat ze een fout maakte.
Nou en, fout is fout en het was overduidelijk fout, ook als we de kur niet eerder gezien hadden (ik had de kur nog niet eerder gezien, maar ze kwam overduidelijk verkeerd terecht).
Daarnaast zat ze gigantisch star te kijken de hele tijd. Zeker geen 10 waard.
Rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:53 schreef Camplo het volgende:
Troel?
Je troel heeft een smoel
en met al die make up erbij
is haar gezicht een verfporem
oftewel een schilderij
Ik zat al op je te wachten.quote:
Mja er werd al zo vaak opmerkingen gemaakt dat het goede reclame was als Staf zou winnen..quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:35 schreef Frida-ster het volgende:
Doorgestoken kaart!![]()
De hele serie lang, is Kelly al beter dan Froukje. Tussen Kelly en Staf zat niet erg veel verschil.
Dat er tijdens halve finales en finales fouten worden gemaakt, is normaal. De vermoeidheid, de spanning...het zijn geen profs. Dus vind ik eigenlijk dat je over de gehele periode de schaatsprestaties zou moeten beoordelen.
In ieder geval is het duidelijk dat jonge, mannelijke kandidaten altijd de meeste kans hebben op het winnen van zo'n show. Kijk naar de onterechte winnaar Jim, van Dancing with the stars.
Zij krijgen veel stemmen van vrouwelijke pubers; die dag en nacht lopen te sms-en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |