De tickets zijn gewoon voor zondag te koop, dus het is wel degelijk live!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef poohy het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat de 'skate off' wel live was. Ook omdat ze me net iets te vaak: 'gisteren.. blablaa' zeiden.
Rubenquote:
wel jong jochie hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
RubenWat een schatje vind ik dat
Jaa, zeker jong! Maar tochquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:27 schreef Patries86 het volgende:
[..]
wel jong jochie hoor![]()
Was trouwens wel leuk,voor de show liep wendy door de gang met chris.. nog half in de make up enzo. Maar altijd lachen en zwaaien naar haar fans en een woordje zeggen
Ik was bij de opnames.... je wacht zeg maar voor een opendeur.... en toen liep ze paar keer langsquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jaa, zeker jong! Maar tochMaare, hoe bedoel je, voor de show? Werd dat uitgezonden? Heb zaterdag niet gezien, vandaar
ooh zo, ik dacht ook alquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:50 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ik was bij de opnames.... je wacht zeg maar voor een opendeur.... en toen liep ze paar keer langs
Nou, dat vond ik dus ook. Vooral dat wijf dat helemaal links zat. Bij de Belgen gewoon duidelijk hoger. Dat viel wel heel erg op. Zeker toen Froukje van iedereen een 8 of 9 kreeg, en van haar een 7, en de belg die ervoor geschaatst had (veel minder niveau) kreeg wel een 8 van haar. Vet vaag!quote:Op zondag 3 september 2006 12:12 schreef Kidney_Bean het volgende:
en er wordt oneerlijk gejureerd, die Belgische juryleden geven standaard hogere punten aan de Belgen..
Ach, 1.075.000 en de bijna 800.000 later op de avond is toch bijna 1.900.000 en dat is weer meer dan vorige week. Ze hadden het denk ingecalculeerd met het voetbal er tegenover. Het toch vaak dat de man dan voetbal wil zien en de vrouw dan wel boven of niet kijkt. Dat wordt dus niet geregistreerd.quote:Op zondag 3 september 2006 12:11 schreef Remzz het volgende:
1 miljoen kijkers, zal erg tegenvallen. Vorige week nog 1,7 miljoen. Heeft denk ik ook wat met het voetbal te maken(al zijn het wel totaal verschillende kijkersgroepen)
dancing on ice is dus wel live hequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:38 schreef robster16 het volgende:
Die shows zijn trouwens niet live, wat ik stom vind, want je kan het gewoon zien. Sterren Dansen Op Het Ijs en Dancing On Ice zijn allebei opgenomen. Net zoals Dancing With The Stars dat vorig seizoen was, de uitslagshows waren wel live, want dat kon niet anders. Je kon ook bij Sterren Dansen Op Het Ijs zien dat het opgenomen was, want in de openingsronde van Gerard Joling schaatst hij eerst zonder touwtjes, en hoppa, t volgende shot hangt hij aan touwen. Da kan dus ff niet.
Ik snap dan niet wat de toegevoegde waarde is om mensen te vertellen dat t live is, terwijl het dat helemaal niet is! Beetje dom. Wat ook beter is aan RTL is dat er pas gebeld/gestemd kan worden als de show over is en als alle kandidaten geweest zijn, niet al vanaf het begin van de show, dat is geld trekken terwijl je kandidaten die later in de show zijn benadeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |