Klopt, maar dat is wel waarom ze het huis in gingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:15 schreef Kinga het volgende:
gaat echt nergens over in de badkamer...
Ja, wel heel erg volwassen en lief wat ze nu doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:15 schreef Peter6000 het volgende:
Lieve momentjes, en wat heeft Michelinne een knap gezichtje.
En ook een liefdevolle manier van dingen uitpraten, het gaat geloof ik over aardappelschilmesjes
Ze leggen elkaar uit dat ze elkaar niet begrijpen, dat Mich wel een vergiet afwast maar niet de mesjes... Semih vindt dat ze dat ook wel ff had kunnen doen, begrijpt niet dat ze dat niet ff doet, Mich had dr handen al gewassen zegt ze en had geen zin om die vieze mesjes aan te pakken. Het spijt hem dat hij dat dan zo bot heeft gezegd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:14 schreef frankium het volgende:
Semmie bestraft z`n vriendin weer.......
Hij kan me wat! Hij zit haar telkens op allerlei dingen te wijzen, als ze daar vervolgens wat van zegt doet ie net alsof het een grapje is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze leggen elkaar uit dat ze elkaar niet begrijpen, dat Mich wel een vergiet afwast maar niet de mesjes... Semih vindt dat ze dat ook wel ff had kunnen doen, begrijpt niet dat ze dat niet ff doet, Mich had dr handen al gewassen zegt ze en had geen zin om die vieze mesjes aan te pakken. Het spijt hem dat hij dat dan zo bot heeft gezegd.
geenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:22 schreef LuQas het volgende:
Welke stream Semih en Micheline? Ik ben ze kwijt.
Ze zijn naar achter gegaan zodat hij haar kan straffenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:22 schreef LuQas het volgende:
Welke stream Semih en Micheline? Ik ben ze kwijt.
hmm... zielig stemmetje...waar doet me dat aan denken....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
............, maar ze doet nu wel een beetje een zielig stemmetje na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |