dan valt haar hoofd er niet af..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef Remzz het volgende:
Waarom heeft Zus 1 een sjaal van een meter om?
Even stoppen en starten van de streams ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef JufJoop het volgende:
Bij mij zijn de stemmen allemaal vervormd
Ze praten allemaal zo raar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef JufJoop het volgende:
Bij mij zijn de stemmen allemaal vervormd
quote:
Je kunt nu systeembeheerder worden. Meestgegeven antwoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:41 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nog raarder dan normaal...
Streams opnieuw opgestart en nou doen ze het weer![]()
het is Tijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:42 schreef rubstar het volgende:
is Janine weer aan het stofzuigen..
rik zegt altijd tegen iedereen kut of kuttekop of iets dergelijksquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:42 schreef Nostalgist het volgende:
Janientje.... kuttekop... Rik gaat rellen....Of is hij ook een beetje verveeld?
Ik ga meteen solliciterenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je kunt nu systeembeheerder worden. Meestgegeven antwoord.![]()
Inkoppertje... een relnicht....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:42 schreef Nostalgist het volgende:
Janientje.... kuttekop... Rik gaat rellen....Of is hij ook een beetje verveeld?
Met sperziebonen en kipfilet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:45 schreef BONG4002 het volgende:
Ze gaan stampot maken hoorde ik Semih zeggen (Weet niet wat voor stampot)
Ze is de badkamer aan de schoonmaken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:42 schreef rubstar het volgende:
is Janine weer aan het stofzuigen..
Kinder sluiting; tevens IQ-test; zit ik boven de 85 of niet ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
Intelligentie-test.
Hilde en Etiënne proberen een flacon met iets open te krijgen.
Het lukt ze dus niet.![]()
Under constructie dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:47 schreef CobusNet het volgende:
Mmmmm, Talpa site op zwart....
en terecht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:48 schreef -Myrt- het volgende:
rik klaagt over de hele dag in het huis nederland FM haha
Semih lukt het ook niet. Hij denkt dat het de weekopdracht isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
Intelligentie-test.
Hilde en Etiënne proberen een flacon met iets open te krijgen.
Het lukt ze dus niet.![]()
Semih worstelt er nu ook mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
Kinder sluiting; tevens IQ-test; zit ik boven de 85 of niet ?
Rik zei dat...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn : al die teringnummers..... De vlieger, Geloof in mij. Ik irriteer me aan het gezang; doet dat alleen als je dat kan...
Hun stemmen lijken ook zo op elkaar..... Kan ze soms niet uit elkaar halen. Zegt ook iets over Tijnquote:
En Marcia past ze even.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:48 schreef golfer het volgende:
Janine gooit tijdens het schoonmaken haar kipfiletjes even uit.
Ik denk dat ie er trots op zou zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
Als die gast toch eens wist dat zijn plofkop op internet staat op een site die zo'n 50.000 hits per dag heeft. En dat zijn CU2 uit de lucht is gehaald...
![]()
komt door GeenStijl zeker..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
Als die gast toch eens wist dat zijn plofkop op internet staat op een site die zo'n 50.000 hits per dag heeft. En dat zijn CU2 uit de lucht is gehaald...
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:59 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er trots op zou zijn.
Gebruik dit commando in Google :quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:59 schreef rubstar het volgende:
[..]
komt door GeenStijl zeker.... wel jammer dat het dan meteen offline gehaald wordt.. niemand een mirrortje zeker..
Knip & plak: http://72.14.207.104/search?q=cache:w6658PfeM_kJ:www.cu2.nl/hollandsetrots+&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:02 schreef Nostalgist het volgende:
Gebruik dit commando in Google :
cache:www.cu2.nl/hollandsetrots
dan zie je de site weer...
Wie tegen wie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:04 schreef avonne het volgende:
"Niet tegen me schreeuwen. Dan weet je binnen 5 minuten waar de tuin is"
WTF???
![]()
Wat was de aanleiding ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:03 schreef LuQas het volgende:
Oeeeehh, conflict tussen Micheline en Semih.
Dat wordt een latertje voor het feestje.... Of zou BB de muziek opzetten als ze nog niet gegeten hebben, zodat de drank harder aankomt ??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Knip & plak: http://72.14.207.104/search?q=cache:w6658PfeM_kJ:www.cu2.nl/hollandsetrots+&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1
(voor de nog luieren onder ons)
Hoe laat gaan ze vanavond avondeten? Uurtje of 11? 12?
Zeg dat wel. Moeten ze verbieden !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:06 schreef Kinga het volgende:
irritant als milica en rik het over mensen hebben die wij niet kennen
Hey, spuit11quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:08 schreef Maurisico het volgende:
[afbeelding] Hé das Etienne... en hé dat lijkt wel op een zeker teken dat in de jaren 40 bijzonder populair was bij onze Oosterburen....[bron: CU2 site Etienne]
Das al een week bekend hoor. (Tenminste, hier wel).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:08 schreef Maurisico het volgende:
[afbeelding] Hé das Etienne... en hé dat lijkt wel op een zeker teken dat in de jaren 40 bijzonder populair was bij onze Oosterburen....[bron: CU2 site Etienne]
Zó hoog springt mijn hondje.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:08 schreef Maurisico het volgende:
Ik zag eerst Micheline bij de gootsteen staan. Ik weet niet wat ze deedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:04 schreef avonne het volgende:
"Niet tegen me schreeuwen. Dan weet je binnen 5 minuten waar de tuin is"
WTF???
![]()
Tenminste goed te horenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, spuit11
Wat heeft Sjaan een luide stem.
En nu is Micheline nergens meer te zien.... Zou ze op bed liggen te huilen ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zag eerst Micheline bij de gootsteen staan. Ik weet niet wat ze deed
Semih: iets van "nee, dat moet je niet zo doen" (iets van omspoelen)
Michenline: iets van "Jáháa, ik doe het op mijn manier"
Vervolgens zie ik Micheline weglopen, en Semih bij de gootsteen. Semih draait zich gepikeerd om en zegt het bovenstaande. Micheline loopt naar hem terug.
Ech waar? Jullie gaan soms echt te snel voor me....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:10 schreef Debbus het volgende:
[..]
Das al een week bekend hoor. (Tenminste, hier wel).
Stream 3 in de douche.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En nu is Micheline nergens meer te zien.... Zou ze op bed liggen te huilen ?![]()
Ja, dat is ook waarquote:
Lees eens in zijn topic zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ech waar? Jullie gaan soms echt te snel voor me....Excuus voor de ouwe koeien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |