dan valt haar hoofd er niet af..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef Remzz het volgende:
Waarom heeft Zus 1 een sjaal van een meter om?
Even stoppen en starten van de streams ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef JufJoop het volgende:
Bij mij zijn de stemmen allemaal vervormd
Ze praten allemaal zo raar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef JufJoop het volgende:
Bij mij zijn de stemmen allemaal vervormd
quote:
Je kunt nu systeembeheerder worden. Meestgegeven antwoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:41 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nog raarder dan normaal...
Streams opnieuw opgestart en nou doen ze het weer![]()
het is Tijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:42 schreef rubstar het volgende:
is Janine weer aan het stofzuigen..
rik zegt altijd tegen iedereen kut of kuttekop of iets dergelijksquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:42 schreef Nostalgist het volgende:
Janientje.... kuttekop... Rik gaat rellen....Of is hij ook een beetje verveeld?
Ik ga meteen solliciterenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je kunt nu systeembeheerder worden. Meestgegeven antwoord.![]()
Inkoppertje... een relnicht....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:42 schreef Nostalgist het volgende:
Janientje.... kuttekop... Rik gaat rellen....Of is hij ook een beetje verveeld?
Met sperziebonen en kipfilet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:45 schreef BONG4002 het volgende:
Ze gaan stampot maken hoorde ik Semih zeggen (Weet niet wat voor stampot)
Ze is de badkamer aan de schoonmaken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:42 schreef rubstar het volgende:
is Janine weer aan het stofzuigen..
Kinder sluiting; tevens IQ-test; zit ik boven de 85 of niet ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
Intelligentie-test.
Hilde en Etiënne proberen een flacon met iets open te krijgen.
Het lukt ze dus niet.![]()
Under constructie dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:47 schreef CobusNet het volgende:
Mmmmm, Talpa site op zwart....
en terecht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:48 schreef -Myrt- het volgende:
rik klaagt over de hele dag in het huis nederland FM haha
Semih lukt het ook niet. Hij denkt dat het de weekopdracht isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
Intelligentie-test.
Hilde en Etiënne proberen een flacon met iets open te krijgen.
Het lukt ze dus niet.![]()
Semih worstelt er nu ook mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
Kinder sluiting; tevens IQ-test; zit ik boven de 85 of niet ?
Rik zei dat...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn : al die teringnummers..... De vlieger, Geloof in mij. Ik irriteer me aan het gezang; doet dat alleen als je dat kan...
Hun stemmen lijken ook zo op elkaar..... Kan ze soms niet uit elkaar halen. Zegt ook iets over Tijnquote:
En Marcia past ze even.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:48 schreef golfer het volgende:
Janine gooit tijdens het schoonmaken haar kipfiletjes even uit.
Ik denk dat ie er trots op zou zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
Als die gast toch eens wist dat zijn plofkop op internet staat op een site die zo'n 50.000 hits per dag heeft. En dat zijn CU2 uit de lucht is gehaald...
![]()
komt door GeenStijl zeker..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
Als die gast toch eens wist dat zijn plofkop op internet staat op een site die zo'n 50.000 hits per dag heeft. En dat zijn CU2 uit de lucht is gehaald...
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:59 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er trots op zou zijn.
Gebruik dit commando in Google :quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:59 schreef rubstar het volgende:
[..]
komt door GeenStijl zeker.... wel jammer dat het dan meteen offline gehaald wordt.. niemand een mirrortje zeker..
Knip & plak: http://72.14.207.104/search?q=cache:w6658PfeM_kJ:www.cu2.nl/hollandsetrots+&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:02 schreef Nostalgist het volgende:
Gebruik dit commando in Google :
cache:www.cu2.nl/hollandsetrots
dan zie je de site weer...
Wie tegen wie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:04 schreef avonne het volgende:
"Niet tegen me schreeuwen. Dan weet je binnen 5 minuten waar de tuin is"
WTF???
![]()
Wat was de aanleiding ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:03 schreef LuQas het volgende:
Oeeeehh, conflict tussen Micheline en Semih.
Dat wordt een latertje voor het feestje.... Of zou BB de muziek opzetten als ze nog niet gegeten hebben, zodat de drank harder aankomt ??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Knip & plak: http://72.14.207.104/search?q=cache:w6658PfeM_kJ:www.cu2.nl/hollandsetrots+&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1
(voor de nog luieren onder ons)
Hoe laat gaan ze vanavond avondeten? Uurtje of 11? 12?
Zeg dat wel. Moeten ze verbieden !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:06 schreef Kinga het volgende:
irritant als milica en rik het over mensen hebben die wij niet kennen
Hey, spuit11quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:08 schreef Maurisico het volgende:
[afbeelding] Hé das Etienne... en hé dat lijkt wel op een zeker teken dat in de jaren 40 bijzonder populair was bij onze Oosterburen....[bron: CU2 site Etienne]
Das al een week bekend hoor. (Tenminste, hier wel).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:08 schreef Maurisico het volgende:
[afbeelding] Hé das Etienne... en hé dat lijkt wel op een zeker teken dat in de jaren 40 bijzonder populair was bij onze Oosterburen....[bron: CU2 site Etienne]
Zó hoog springt mijn hondje.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:08 schreef Maurisico het volgende:
Ik zag eerst Micheline bij de gootsteen staan. Ik weet niet wat ze deedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:04 schreef avonne het volgende:
"Niet tegen me schreeuwen. Dan weet je binnen 5 minuten waar de tuin is"
WTF???
![]()
Tenminste goed te horenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, spuit11
Wat heeft Sjaan een luide stem.
En nu is Micheline nergens meer te zien.... Zou ze op bed liggen te huilen ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zag eerst Micheline bij de gootsteen staan. Ik weet niet wat ze deed
Semih: iets van "nee, dat moet je niet zo doen" (iets van omspoelen)
Michenline: iets van "Jáháa, ik doe het op mijn manier"
Vervolgens zie ik Micheline weglopen, en Semih bij de gootsteen. Semih draait zich gepikeerd om en zegt het bovenstaande. Micheline loopt naar hem terug.
Ech waar? Jullie gaan soms echt te snel voor me....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:10 schreef Debbus het volgende:
[..]
Das al een week bekend hoor. (Tenminste, hier wel).
Stream 3 in de douche.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En nu is Micheline nergens meer te zien.... Zou ze op bed liggen te huilen ?![]()
Ja, dat is ook waarquote:
Lees eens in zijn topic zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ech waar? Jullie gaan soms echt te snel voor me....Excuus voor de ouwe koeien....
Klopt, maar dat is wel waarom ze het huis in gingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:15 schreef Kinga het volgende:
gaat echt nergens over in de badkamer...
Ja, wel heel erg volwassen en lief wat ze nu doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:15 schreef Peter6000 het volgende:
Lieve momentjes, en wat heeft Michelinne een knap gezichtje.
En ook een liefdevolle manier van dingen uitpraten, het gaat geloof ik over aardappelschilmesjes
Ze leggen elkaar uit dat ze elkaar niet begrijpen, dat Mich wel een vergiet afwast maar niet de mesjes... Semih vindt dat ze dat ook wel ff had kunnen doen, begrijpt niet dat ze dat niet ff doet, Mich had dr handen al gewassen zegt ze en had geen zin om die vieze mesjes aan te pakken. Het spijt hem dat hij dat dan zo bot heeft gezegd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:14 schreef frankium het volgende:
Semmie bestraft z`n vriendin weer.......
Hij kan me wat! Hij zit haar telkens op allerlei dingen te wijzen, als ze daar vervolgens wat van zegt doet ie net alsof het een grapje is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze leggen elkaar uit dat ze elkaar niet begrijpen, dat Mich wel een vergiet afwast maar niet de mesjes... Semih vindt dat ze dat ook wel ff had kunnen doen, begrijpt niet dat ze dat niet ff doet, Mich had dr handen al gewassen zegt ze en had geen zin om die vieze mesjes aan te pakken. Het spijt hem dat hij dat dan zo bot heeft gezegd.
geenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:22 schreef LuQas het volgende:
Welke stream Semih en Micheline? Ik ben ze kwijt.
Ze zijn naar achter gegaan zodat hij haar kan straffenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:22 schreef LuQas het volgende:
Welke stream Semih en Micheline? Ik ben ze kwijt.
hmm... zielig stemmetje...waar doet me dat aan denken....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
............, maar ze doet nu wel een beetje een zielig stemmetje na.
Beter als ze een beetje afzonderen. Als ze bij elkaar zitten gaan ze alleen maar "hollands trots" liedjes zingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:24 schreef Kinga het volgende:
Milica plakt zo aan Rik....toevallig omdat ze hem al kon... ook niet echt sociaal tegenover de rest.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:24 schreef frankium het volgende:
Marcel gaat Marcia nomineren...
Ja zei hij dat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:24 schreef LuQas het volgende:
Marcel gaat Marcia nomineren.
hoe droogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.... gaat het nog een keer loskomen tijdens deze BB
Ik denk dat hij weinig zelfvertrouwen heeft. De ouderen geven hem aandacht omdat ze wijzer zijn. De jongeren vinden hem maar een onpeilbaar typetje, denk ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:25 schreef Kinga het volgende:
Snap niet waarom Jeroen zoveel bij die ouwe lullen hangt...
Hij heeft niets met Marcia, verder niks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:26 schreef Marrije het volgende:
Zei Marcel ook waarom?
inderdaad, ze zijn allemaal zo poeslief.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.... gaat het nog een keer loskomen tijdens deze BB
Hij vindt het een aardige meid, maar heeft niets met haar.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:26 schreef Marrije het volgende:
Zei Marcel ook waarom?
Okquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:27 schreef frankium het volgende:
[..]
Hij heeft niets met Marcia, verder niks.
komt door het deepthroatenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:28 schreef Maurisico het volgende:
Tjeez... Wat een huig joh!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:29 schreef KlootMajoor het volgende:
-Bambix babypap (ik weet het, maar das gewoon lekker)
is dat een " ja, dat moet je maken, is lekker " - reactie?quote:
Het is duidelijk... jij hebt deze week je weekopdracht niet gehaald.. een weekendje op rantsoen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:31 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
is dat een " ja, dat moet je maken, is lekker " - reactie?
en omdat hij stiekem homo is natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Tijn zegt dat hij een paar keer enorm is belazerd en daardoor kan hij ook niet iets doen met iemand anders zijn vriendin 'al sprong ze met haar blote reet op hem'
Sandy viel ook niet op in het begin en kijk eens hoe ver die gekomen is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:28 schreef Remzz het volgende:
Marcel en Jeroen vallen eigenlijk echt buiten de groep, je ziet ze verder nooit.
Ik denk dat je dat niet goed volhoudt; je bent produkt van je verleden en anders valt er al heel snel niets meer te vertellen. Dat is nu ook al wel duidelijk, hij praat nu wel over zijn verleden. Dat een ex hem bijv. even ná de relatie nog even vertelde dat ze vreemd was gegaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn wilde toch niet over het verleden praten? Hij bedenkt zich wel snel.
Ja, van die mensen die 'vergeten' worden bij de nominaties omdat niemand iets tegen ze heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:34 schreef berney het volgende:
Sandy viel ook niet op in het begin en kijk eens hoe ver die gekomen is..
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die 'vergeten' worden bij de nominaties omdat niemand iets tegen ze heeft.
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:29 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen heeft dezelfde naam in gedachte als Marcel.... (Hoe verwonderlijk)
Tijn heeft toch gisteren in het badbtegen Semih gezegd dat hij haar leuk vond?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:37 schreef Kinga het volgende:
hahahaha semih !!! Hij moest eens weten!!!
Een heeeele intieme knuffelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Als ik er nu uit zou gaan, zou ik het wel fijn vinden als Tijn Mich af en toe een knuffel zou geven"
Ja, en dan is je 'geheim' dat je dus géén homo bentquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:39 schreef frankium het volgende:
Als ik ooit in zo`n huis zou moeten zou ik ook zeggen dat ik homo ben, lekker samen douchen en de hele dag aan die vrouwen zitten..:)
Volgens mij heb ik gezien dat iedereen gemengd douched ondertussen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:39 schreef frankium het volgende:
Als ik ooit in zo`n huis zou moeten zou ik ook zeggen dat ik homo ben, lekker samen douchen en de hele dag aan die vrouwen zitten..:)
En stug volhouden dat dat toch echt een rol King pepermunt is in je broek...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en dan is je 'geheim' dat je dus géén homo bentPas zeggen als je weg moet uiteraard.
Hij zei dat hij haar humor, denkwijze en uiterlijk mooi vond, iets in die richting....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:42 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Tijn zei toch dat ie alleen Micheline wel leuk vond?![]()
... Maar verder vond ie er niet veel aan...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Hij zei dat hij haar humor, denkwijze en uiterlijk mooi vond, iets in die richting....
Haha... das toch alles?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Hij zei dat hij haar humor, denkwijze en uiterlijk mooi vond, iets in die richting....
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En stug volhouden dat dat toch echt een rol King pepermunt is in je broek...
Hij heeft het zelfs behoorlijk te pakken van haar, naar het schijnt. Marcia zag hoe hij begon te glimmen als hij het over Micheline had. Hij ontkende het niet. De rest is niet zijn smaak, alleen Micheline dus wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:42 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Tijn zei toch dat ie alleen Micheline wel leuk vond?![]()
Marlies schijnt Otten te heten, die staat nog niet op wiki.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:47 schreef Kinga het volgende:
achternamen staan al op wikipedia ja
In Tijn's geval zijn ze niet knap en ook niet slim.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:51 schreef frankium het volgende:
Melica: Ik noem me kinderen gewoon melica
Tijn: dan zijn ze wel knap maar niet slim!
Hoezo? Is ie zo lelijk dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:53 schreef rubstar het volgende:
Janine vindt Osama Bin-Laden niet lelijk.. kan iemand ff ingrijpen daar..
Ze vindt zichzelf ook perfect.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:53 schreef Debbus het volgende:
Janine vind Osama Bin Laden geen lelijke man.
quote:
Ik vind m ook niet lelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:53 schreef Debbus het volgende:
Janine vind Osama Bin Laden geen lelijke man.
Typisch een Tijn uitspraak.... hij viel weer even uit zijn rol van nette, ideale schoonzoon dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:56 schreef rubstar het volgende:
Tijn vind Angelina Jolie een vuile zuighoer
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Typisch een Tijn uitspraak.... hij viel weer even uit zijn rol van nette, ideale schoonzoon dus
Er komt wel wat bloot in voor, maar inderdaad niet echt erotisch.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Marcia vindt "Gia" een licht erotische film. Hmmm.. niet echt meid. Wel een vrij goed drama
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:02 schreef Maurisico het volgende:
Zusje I plakt op één of andere manier wel al de hele tijd aan Egbert.... Ik zie een klik!
De tv uitzending gaat daar straks ook over.........quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft het zelfs behoorlijk te pakken van haar, naar het schijnt. Marcia zag hoe hij begon te glimmen als hij het over Micheline had. Hij ontkende het niet. De rest is niet zijn smaak, alleen Micheline dus wel.
Streams zijn echt leukerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:09 schreef rubstar het volgende:
die uitzendingen op talpa zijn toch eigenlijk helemaal niet leuk als je de streams volgt..
Ik neem het altijd op, en spoel de reclame door.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:09 schreef rubstar het volgende:
die uitzendingen op talpa zijn toch eigenlijk helemaal niet leuk als je de streams volgt..
Film was in de USA niet te krijgen op dvd, dus ik heb er via ebay wel aardig wat daarheen gestuurdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:01 schreef Debbus het volgende:
[..]
Er komt wel wat bloot in voor, maar inderdaad niet echt erotisch.
(btw, beste film jolie is dus 'girl, interrupted').
daarom kijk ik ook ja.. kijken hoe iedereen wordt neergezet, maar ze laten maar kleine delen zien van bijvoorbeeld Janine die ruzie heeft, of verhalen van mensen worden ingekort.. en dan heb ik zo iets van ja.. lekker geknipt, zo bedoelde hij/zij het niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op, en spoel de reclame door.
Ik kijk om te zien welk beeld de tvkijker van de bewoners wordt voorgeschoteld.
Maar idd: ze lopen achter, en als streamer weet je al veel meer.
Een voortkabbelend gesprek in de woonkamer...
Uitzendingen zijn geen moer aan, als je niet verder hier meer info vandaan kunt halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Het valt me ook vaak op hoeveel ze weglaten uit uitzendingen.
Ik heb het wel ergens gelezen, ik hoop het wel: straks komen de interessante beelden weer als ik slaapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Van mij ook wel
Was het nu zeker weten vandaag dat nomineren?
Die allochtone uitstraling hè. Die hij zelf niet heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef frankium het volgende:
Het isvent, maar ik nomineer hem wel.
![]()
Yep, had ik niet verwacht. Super, Talpa!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef golfer het volgende:
Viel mij mee dat ze het gewraakte fragment toch even uitzonden op de TV.
Nee, dat heeft inderdaad weinig zin. Hopelijk zijn de live uitzendingen watquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:09 schreef rubstar het volgende:
Dat stukje dat Hilde zei dat ze geen moeite had met allochtonen en dat Etienne zei hij wel dat zat er toch niet in?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef golfer het volgende:
Viel mij mee dat ze het gewraakte fragment toch even uitzonden op de TV.
Etienne is een semi[h]-allochtoon...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die allochtone uitstraling hè. Die hij zelf niet heeft.
Het was idd niet compleetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Marrije het volgende:
Dat stukje dat Hilde zei dat ze geen moeite had met allochtonen en dat Etienne zei hij wel dat zat er toch niet in?Wel? dan heb ik dat ff gemist.
Jawel, zat er wel in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Marrije het volgende:
Dat stukje dat Hilde zei dat ze geen moeite had met allochtonen en dat Etienne zei hij wel dat zat er toch niet in?Wel? dan heb ik dat ff gemist.
Ondertiteling was handig geweest, ik heb het ook gemist. Maar ik was dan ook half aan het fokken, half aan het kijken.quote:
Ja dat is bij mij ook vaak het gevalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb het wel ergens gelezen, ik hoop het wel: straks komen de interessante beelden weer als ik slaap
Ja, zat er wel in en ook dat E10 zei dat Semih er als eerste uit mag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Denk ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben benieuwd. Misschien is de hotline de eerste keer wel iets heel positiefs (jij kan niet genomineerd worden) en de tweede keer dus een kutstreek of zo.
23:50 de herhaling, die neem ik dan op met mijn PC TV. (dat stukje van E10, anders wordt het te groot)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ondertiteling was handig geweest, ik heb het ook gemist. Maar ik was dan ook half aan het fokken, half aan het kijken.
Het staat aan de rechterkant.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:44 schreef puntoortje het volgende:
ik lees daar niet dat de telefoon dit weekend af gaat....of lees ik er gewoon overheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |