Dan maak je een foto van je foto op je mobiel en die foto post je dan hier als een foto en dan kunnen wij die foto bekijken zonder dat je moeilijk hoeft te met kabeltjes voor je fotoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:26 schreef Black_Squirrel het volgende:
Ik heb wel foto's maar die staan op me mobiel en ik kan ze nog niet op mijn pc zetten![]()
btw die sirenelampen deden het nog steeds toen dat ding in de gracht lag![]()
Huilliequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef allsystemshalt het volgende:
En wie gaat dus opdraaien voor de kosten hiervan....
den belastingsplichtige
![]()
![]()
Weer wat geleerd, maar daar heb je toch gewoon dit plaatje voor?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:32 schreef obs het volgende:
This topic is worthless without pics?
neej het liefst betaal je niks natuurlijk....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef allsystemshalt het volgende:
En wie gaat dus opdraaien voor de kosten hiervan....
den belastingsplichtige
![]()
![]()
Ik draag een hoog %-tage af van mijn inkomsten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:45 schreef rihago het volgende:
[..]
neej het liefst betaal je niks natuurlijk....
maar wel overal van profiteren...
Zeg, die politiewagen gaan ze van ONS geld uit de gracht takelen, om vervolgens van ONS geld hem te repareren of een nieuwe te kopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:22 schreef Black_Squirrel het volgende:
Rij ik net door de stad. Wat zie ik daar in de gracht... een politiewagenAllemaal mensen kijken, waaronder de poltie
![]()
Ik beetje informeren, zo'n wagen komt daar toch niet vanzelf in.
Wat was er nou gebeurd. De poltitie waren 2 jochies aan het lastigvallen, rijen ze zo de gracht in. Die gasten zijn hem natuurlijk gesmeerd.
De politie in NL zijn ook een stel debielen ook.
Ja, was er nou maar geen politie geweest dan hadden ze nooit de gracht in kunnen rijden en dan hadden ze nooit van ONS geld die wagen eruit kunnen takelen, ach wat zou de wereld toch perfect zijn zonder politie, laten we allen bidden voor een totale anarchiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Zeg, die politiewagen gaan ze van ONS geld uit de gracht takelen, om vervolgens van ONS geld hem te repareren of een nieuwe te kopen![]()
Of je neemt FOK serieusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:09 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja, was er nou maar geen politie geweest dan hadden ze nooit de gracht in kunnen rijden en dan hadden ze nooit van ONS geld die wagen eruit kunnen takelen, ach wat zou de wereld toch perfect zijn zonder politie, laten we allen bidden voor een totale anarchie![]()
![]()
mensen die zeiken over dingen als ONS geld, ONZE belastingcenten, vertrek dan naar een ander land, maar loop niet zo te zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |